دانلود فیلم
The Wrath of Becky خشم بکی

739 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5765
10
/
6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Wrath of Becky (خشم بکی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Wrath of Becky (خشم بکی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم The Wrath of Becky

دو سال پس از فرار از یک حمله خشونت آمیز، یک دختر نوجوان باید از خود در برابر یک گروه تروریستی دفاع کند.

 

عوامل ساخت فیلم خشم بکی

این فیلم سینمایی اثر ۲۰۲۳ که در ژانر اکشن، ترسناک و هیجان‌ انگیز قرار قرار گرفت، ساخت کارگردان و نویسنده آمریکایی Matt Angel( که با فیلم های Dave، NCIS و The Lincoln Lawyer شناخته می‌شود) و سوزان کوت است، همچنین فیلمنامه این اثر سینمایی نیز نوشته Matt Angel، سوزان کوت و نیک موریس است.
فیلم برداری اصلی در نیوجرسی انجام شد و 18 روز طول کشید. فیلمبرداری فرعی در شهر اسکاچ پلینز در اوایل ژوئن اتفاق افتاد.
این فیلم در نهایت در ۲۶ من ۲۰۲۳ در آمریکا اکران شد. از بازیگران این فیلم نیز می‌توان به لولو ویلسون در نقش بکی(نقش اصلی داستان)، سین ویلیام اسکات در نقش داریل، دنیس بورس در نقش النا، Michael Sirow در نقش آنتونی و Aaron Dalla Villa در نقش دی جی اشاره کرد.

در یک فیلم چه فایده‌ای دارد که یک اثر فانتزی که یک دختر نوجوان را در مقابل کابینی پر از نئونازی ها قرار دهد؟ فیلم خشم بکی فانتزی‌ای انتقام جویانه اما ضعیف است که بینندگان را با بکی(لولو ویلسون آشنا کرد.
هنوز هم احتمالاً مشخص است که هم در «بکی» و هم در «خشم بکی»، شخصیت ویلسون باید قبل از اینکه برافروخته شود، یکی از عزیزانش را از دست بدهد. در مورد کشتن فاشیست های بدخواه این کافی نیست که این اراذل و اوباش تیره و تار در کنار گروه‌های آمریکایی، قرار بگیرند، این بار، مانند دفعه قبل، موضوعی شخصی دنبال می‌شود.
فیلم «The Wrath of Becky» به‌طور بی‌معنی ساختار دراماتیک فیلم اول را بازخوانی می‌کند: بکی (ویلسون) که اکنون سه سال بزرگ‌تر است (16)، به تماشای گروه دیگری از سفیدپوستان می‌نشیند که یک نگهبان را می‌کشند. بکی پس از ریختن قهوه روی فاق شان به جای خود برمیگردد. این بچه‌ها با النا (دنیس برس)، تنها کسی که بکی در سه سال بین «بکی» و «خشم بکی» به او وابسته شده است، به طور تصادفی برخورد می‌کنند. بکی قول می‌دهد که انتقام النا را بگیرد و گروه شان را به خانه‌ای در دریاچه درو افتاده منتقل می‌کند، جایی که آنها منتظر دستورالعمل‌های داریل (شان ویلیام اسکات)، یک رهبر فرقه مرموز هستند.
تماشای سرسختی‌‌های داریل در «خشم بکی» بیشتر سرگرم کننده است، زیرا این افراد علاوه بر کشتن النا، در حال برنامه ریزی یک کودتا به سبک 6 ژانویه هستند. داریل مشکوک است چیزی میان شان و افرادش، دی جی (آرون دالا ویلا) و آنتونی (مایکل سیرو) خوب پیش نمیرود. به زودی، بکی خود را نشان می دهد و شروع به از سر راه برداشتن افراد داریل با تله های انفجاری سلاح های قوی می‌کند.

 

عملکرد فیلم خشم بکی

فیلم The Wrath of Becky، سه سال بعد فیلم بکی را روایت می‌کرد، فیلمی فانتزی که انتقام‌ها و خشونت‌ها را به تصویر می‌کشید، این فیلم از نظر برخی افراد سرگرم کننده.  از نظر برخی دیگر فیلمی آمیخته به افراط و جزئیات بیهوده بود، با این حال این فیلم توانست نمره ۶.۱/۱۰ را در وبسایت imdb کسب کند و همچنین در سایت Rotten Tomatoes نیز توانست از میان ۵۶ نظر رضایت ۸۶ درصدی را کسب کند. و در وبسایت Collider نیز نمره ۴.۵/۵ را دریافت کرد.
این فیلم با بودجه ای حدود 34 میلیون دلاری تهیه شده است و در نهایت در سینماها اکران شد.
برای دانلود فیلم The Wrath of Becky با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.