دانلود فیلم
The Flash فیلم فلش

2163 تعداد بازدید
User 8
10
/
6.62
AnimeList Rating
User 153586
10
/
6.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Flash (فلش) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا
دانلود فیلم The Flash (فلش) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا

خلاصه فیلم The Flash

بری آلن از سرعت فوق‌العاده‌اش برای ایجاد تغییراتی در گذشته استفاده می‌کند، اما تلاش او برای نجات خانواده‌اش باعث به وجود آمدن دنیایی بدون قهرمانان فوق‌العاده می‌شود و او را مجبور می‌کند تا برای زندگی‌اش برای نجات آینده تلاش کند.

 

عوامل ساخت فیلم فلش

این فیلم فانتری اکشن و ماجراجویی اثر اندی موسچیتی کارگردان و نویسنده آرژانتینی است که با فیلم‌های Mama و It شناخته می‌شود. نویسندگی این فیلم نیز بر عهده کریستینا هادسن(نویسنده و تهیه کننده انگلیسی) و جوبی هارولد(نویسنده و تهیه کننده انگلیسی) بوده است.
ازرا میلر ستاره این فیلم است که نقش اصلی این فیلم را با بازی نقش فلش(بری آلن) ایفا می‌کند. ساشا کاله نیز در این فیلم نقش Supergirl را بازی می‌کند و بن افلک نیز در نقش بتمن ظاهر می‌شود. از دیگر ستارگان مشهور و بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان به کریستوفر ریو در نقش بتمن، Michael Keaton در نقش بتمن و Kiersey Clemons در نقش آیریس وست اشاره کرد. فلش (2023) در گلاسکو، لندن، کلیسای سنت پل، والتام کراس و Warner Bros فیلمبرداری شد. و این فیلم در نهایت در ۱۵ ژوئن ۲۰۲۳ در انگلیس اکران شد.
این جدیدترین اثر از دنیای دی سی است که انرژی و طنز بیهوده ای دارد. پیش‌زمینه فلش (ازرا میلر)، فرد جوان و بداخلاق اجتماعی لیگ عدالت، ثابت می‌کند که دقیقاً تزریق بی‌احترامی است که سریال به آن نیاز داشت. و اگرچه ممکن است برخی از جلوه‌های ویژه آن‌طور که از یک فیلم پرهزینه انتظار می‌رود، شیک و تمیز نباشند، اما یک مکمل کاملاً کاربردی و مکرر سرگرم‌کننده به فهرست روزافزون تصاویر ابرقهرمانی است که در واقعیت‌های موازی آشکار می‌شوند.
در داستان The Flash، بری آلن متوجه می شود که می تواند آنقدر سریع بدود که می تواند به گذشته سفر کند. او که هنوز در دوران کودکی مادرش را از دست داده است، تصمیم می‌گیرد به گذشته بازگردد و او را نجات دهد، اما با انجام این کار ناخواسته زمان بهم می‌ریزد و او در آن سرگردان می‌شود. و این همه داستان نیست، او یک جایگزین بتمن را پیدا می کند و به جای سوپرمن، سوپرگرل (ساشا کال) وجود دارد.
سپس دکمه تنظیم مجدد را می‌زند و دوباره شروع می‌شود - این همان چیزی است که فلش بارها و بارها به صورت روایی، با زمان، جهان‌های موازی و این سؤال که آیا رویدادهای «متعارف» در زندگی اتفاق می‌افتند یا خیر، ادامه می‌دهد. یک شخص یا کل یک بعد را می توان تغییر داد. از ابتدا تا انتها، علی‌رغم تفکر واقعی و مجموعه‌ای از ژانرهای بی‌ثبات (کمدی اسلپ استیک، درام خانوادگی، اکشن هوی متال، ماجراجویی علمی تخیلی با محوریت فلسفی) از بدبختی مضاعف رنج می‌برد که بدترین دشمن و نکته منفی خود است. و همچنین بلافاصله پس از اکران «مرد عنکبوتی: در سراسر دنیای عنکبوتی» به روی پرده‌ها می‌آید، یک واترمارک بالا برای فیلم‌های ابرقهرمانی و انیمیشن‌های بزرگ استودیویی که بیشتر مفاهیم مشابه «فلش» را به شیوه‌ای نوآورانه‌تر از نظر زیبایی‌شناختی بررسی می‌کند.

 

عملکرد فیلم فلش

یکی از دیدنی‌ترین و خسته‌کننده‌ترین میکس‌بگ‌های دوران بلاک‌باستر ابرقهرمانی، «فلش» است که به طور همزمان متفکرانه و بی‌معنا، چالش‌برانگیز و پرهیجان است. برخی از بهترین کارهای دیجیتال FX است که برخی از بدترین ها را در خود جای داده است. مانند قهرمانانی صمیمی اما اغلب بدبخت و ناچار، این فیلم از هر انتظاری که ممکن است در مورد شایستگی خود داشته باشیم فراتر می رود.
در نهایت این فیلم سینمایی توانست بر اساس آمار وبسایت imdb (نمره ۷.۳/۱۰) و Rotten Tomatoes (رضایت ۶۶ درصدی از میان ۲۹۸ منتقد) رضایت اکثریت را جلب کند.
همچنین فیلم سینمایی فلش موفق شد فروش $134,500,000 را داشته باشد.
برای دانلود فیلم The Flash با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-03-31 22:32:07
    کیفیت بلوری 76 روز دیگه میاد :(
    • 1402-04-26 19:40:30
      با بلوری فرقی اصلا نمیکنه دانلود کن ببین حالشو ببر
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.