دانلود فیلم
Chevalier شوالیه

620 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4455
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Chevalier (شوالیه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا
دانلود فیلم Chevalier (شوالیه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا

خلاصه فیلم Chevalier

بر اساس داستانی واقعی، آهنگساز ژوزف بولون، شوالیه دو سنت ژرژ، پسر نامشروع یک برده آفریقایی و صاحب مزرعه فرانسوی، که به عنوان یک آهنگساز قبل از یک رابطه عاشقانه ناگوار در جامعه فرانسه به اوج می رسد.

 

عوامل ساخت فیلم شوالیه

بر اساس داستان واقعی باورنکردنی آهنگساز جوزف بولونی، شوالیه دو سنت ژرژ، پسر نامشروع یک برده آفریقایی و صاحب مزرعه فرانسوی، بولونی (کلوین هریسون جونیور در اجرای یک تور دو نیرو) به عنوان یک ویولونیست و آهنگساز و شمشیرباز مشهور، با یک رابطه عاشقانه ناگوار در جامعه فرانسه به اوج می رسد. و درگیری با خود ماری آنتوانت (لوسی بوینتون) و دادگاهش را روایت میکند.
شوالیه یک درام تاریخی مجلل، داستان ژوزف بولونی، آهنگساز سیاه پوست را به اشتراک می گذارد و آهنگساز و ویولونیست درخشان سیاه پوستی را که میراث وی به طرز تاسف باری از هنر ویولن که بخشی از دربار ماری آنتوانت بود، به نمایش می گذارد. بولونژ که عنوان شوالیه به او اعطا شد، به نظر می رسد که موانع نژادی زیادی را پشت سر می گذارد، بلندپروازانه به دنبال تبدیل شدن به رهبر بعدی اپرای پاریس است. آرزوهای او برای شهرت، فرصت، عشق و برابری او را به حرکت در می آورد و در هر لحظه او را آزمایش می کند. همانطور که جامعه فرانسه با انقلاب روبرو می شود، او باید انتخاب کند و تصمیم بگیرد که وفاداری واقعی او کجاست.
این فیلم یک درام تاریخی در قالب حماسه موسیقیدانی سیاه پوست در قلب اروپا است، که زندگینامه‌اش روایت می‌شود.
فیلم سینمایی Chevalier اثر استفن ویلیامز، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان کانادایی است که با فیلم Watchmen، سریال لاست و فیلم undercovers است. فیلمنامه این فیلم نیز نوشته استفانی رابینسون بوده است(نویسنده‌ای که بیشتر با فیلم های Atlanta و Man seeking woman و سریال فارگو شناخته می‌شود.)
از بازیگران مشهور و نام آشنای فیلم سینمایی شوالیه نیز می‌توان به کلوین هریسون جونیور در نقش جوزف(نقش اصلی داستان)، سامارا ویوینگ در نقش ماری، Lucy Boynton در نقش Marie Antoinette و Ronke Adekoluejo در نقش Nanon اشاره کرد.
اولین چیزی که متوجه می‌شوید بخش اولیه و شروع داستان است است: بخشی اولیه، قسمتی پر از اعتماد به نفس را نشان میدهد.  کلوین هریسون جونیور به عنوان جوزف بولون، شوالیه سنت جورج، نوعی خودداری تزلزل ناپذیر را که با دانش درخشان، با استعداد و مورد ستایش به وجود می‌آید، شکوفا می‌کند.
اما اینجا فرانسه قرن هجدهم است و بولونی از نژاد سیاه پوست است. و حتی حضور ملکه ماری آنتوانت در کنار او، او را از نژادپرستی و طبقه‌بندی جامعه پاریس محافظت نمی‌کند.
اینکه چگونه بولونی به این درک می رسد و در پستی و بلندی هویت خود و دنیای اطرافش می گذرد، ستون فقرات فیلم "شوالیه" را تشکیل می دهد. این یک داستان واقعی ضروری است که مطمئناً بینندگان زیادی را متوجه خود خواهد کرد. جوزف بولونی یک شمشیرباز قهرمان، ویولونیست قهار و آهنگساز و رهبر ارکستر ماهر بود. (وقتی برای اولین بار او را می بینیم، او روی صحنه می رود تا موتزارت را با ویولن به چالش بکشد، که مطمئناً در زندگی واقعی اتفاق نیفتاده است اما بسیار سرگرم کننده است.)

 

عملکرد فیلم شوالیه

این فیلم با نمایش نژاد پرستی در قرون وسطی، کاملا روشن به مردم نشان می دهد که افراد نژاد پرست و راشیسم، کاری با مهارت و سطح افراد ندارند و فقط کورکورانه عقیده خود را دنبال می‌کنند، و این فیلم علاوه بر نمایش قرون وسطی، گذری به جامعه حال حاضر در کل دنیا هم میزند که در اکثر نقاط آن نژاد پرستی مشاهده می‌شود.
از همین رو این فیلم توانست امتیازات زیادی را از آن خود کند و در سایت imdb نیز نمره ۶.۶/۱۰ و در Rotten Tomatoes نیز از میان نظر ۱۳۸ منتقد رضایت ۷۶ درصدی را از آن خود کرد. و از آن جایی که این فیلم زندگی یک نوازنده ویولن و آهنگساز و رهبر ارکستر را شرح میدهد می‌تواند گزینه مناسبی برای علاقه ‌مندان به موسیقی، خصوصا کلاسیک باشد.
این فیلم نهایتا در ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ اکران شد و می‌توانید برای دانلود فیلم Chevalier با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.