دانلود فیلم
The Perfect Find کشف بزرگ

445 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2155
10
/
5.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Perfect Find (کشف بزرگ) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Perfect Find (کشف بزرگ) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم The Perfect Find

پس از یک اخراج سرشناس، بازگشت جنا به حرفه مد همراه با یک همکار جذاب و بسیار جوان تر که پسر رئیسش است به مشکل می خورد. در حالی که جرقه هایی در حال زده شدن هستند، جنا باید تصمیم بگیرد که آیا او می‌تواند تمام ریسک‌های یک رابطه عاشقانه مخفی را بپذیرد یا خیر.

 

عوامل ساخت فیلم کشف بزرگ

در این فیلم سینمایی، طعنه های عشوه گرانه و کشش مغناطیسی آنها به سمت یکدیگر توسط کارگردان Numa Perrier(کارگردان آمریکایی که Fuzzy Head و Jezebel از آثار اوست) که توسط نویسنده لی داونپورت از رمان تیا ویلیامز اقتباس شده است ماهرانه مدیریت می شود و به داستان زیبایی می‌بخشد.
این فیلم اقتباسی از کتابی با همین نام است که اکنون گابریل یونیون و Numa Perrier این رمان را روی پرده می‌برند و آن را زنده می‌کنند. تیا ویلیامز زمانی که رمانش را در سال 2016 با عنوان «کشف بزرگ» نوشت، در پایین ترین نقطه زندگی خود قرار داشت.
فیلم سینمایی The Perfect Find در تابستان 2021 در شهر نیویورک و اطراف آن فیلمبرداری شد. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره ترایبکا در 14 ژوئن 2023 داشت و اکران شد. و اکران اصلی آن توسط نتفلیکس در 23 ژوئن 2023 بوده است.
گابریل یونیون تهیه کننده و بازیگری که در ساخت The Perfect Find از نتفلیکس مشارکت دارد، یک کمدی رمانتیک درباره زنی که سعی می کند بعد از یک فروپاشی و اخراج، زندگی حرفه‌ای و شخصیت خود را بازسازی کند، اما او نمی دانست که اولین چیزی که او قرار است با آن مواجه شود یک مرد و رابطه عاشقانه است‌. فیلم The Perfect Find به کارگردانی نوما پریر اقتباسی از رمانی از تیا ویلیامز است که کتاب بعدی او، هفت روز در ژوئن، پس از اینکه در فهرست کتاب‌های ریس ویترسپون و فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت، شهرت او را بیشتر کرد، اخیرا آن کتاب برای تبدیل شدن به یک فیلم سینمایی تلویزیونی انتخاب شده بود. اما سوالی که امروز اینجا مطرح می شود این است که آیا یونیون توانست اقتباس درستی از آن رمان در ژانر کمدی، درام و عاشقانه ارائه دهد یا خیر. 
همه چیز برای جنا (یونیون) مهیا بود زندگی‌اش به شکل ایده‌آلی می‌گذشت ولی ناگهان ورق برگشت. حرفه او در صنعت مد باعث شد تا او روی جلد مجلات نیز برود. اما پس از آن او از کارش اخراج شد و وضعیت زندگی‌اش به کلی تغییر کرد و در خانه پدر و مادرش خانه نشین شد.
این فیلم، یک درام کوتاه است که محتوایی مانند خیانت، رقابت، کمدی و روابط عاشقانه را به خوبی پوشش می‌ دهد و همین عامل می تواند دلیل خوبی باشد که بگوییم این فیلم سینمایی برای کسانی که علاقه مند این ژانر هستند و می‌ خواهند با یک فیلم سینمایی هم سرگرم شوند، هم از داستان یک رمان لذت ببرند می تواند گزینه مناسبی باشد.

 

عملکرد فیلم کشف بزرگ

این فیلم در مدت کوتاهی پس از پخش خود در وبسایت imdb نمره ۵.۲/۱۰ را کسب کرد. همچنین در وبسایت Rotten Tomatoes نیز از میان نظر ۱۶ منتقد رضایت ۶۹ درصدی، و در میان نظر مخاطبان هم رضایت ۵۸ درصدی را در بر داشت.
همچنین این فیلم موفق به دریافت جایزه Tribeca Film Festival نیز شد.
برای دانلود فیلم The Perfect Find با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.