دانلود فیلم
Sanctuary حریم

867 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4081
10
/
6.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Sanctuary (حریم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود فیلم Sanctuary (حریم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه فیلم Sanctuary

یک فرد ثروتمند و سلطه گر به نام ربکا و مشتری‌اش به نام هال، هنگامی که می‌خواهند رابطه شان را برای رسیدن به اهداف خود تمام کنند درگیر اتفاقاتی و وقایعی می شوند...

 

عوامل ساخت فیلم حریم

این فیلم درام و هیجان انگیز سینمایی که محصول سال ۲۰۲۲ از کشور آمریکا است، ساخت Zachary Wigon کارگردان آمریکایی است کع با فیلم های The Heart Machine و Don't Walk Away in Silence شناخته می‌شود و نامزد دریافت ۴ جایزه فستیوال فیلم میامی، Little Rock Film Festival، SXSW Film Festival و Americana Film Fest شده است.
فیلم نامه این فیلم نیز نوشته Micah Bloomberg است که آثار All Is Lost (2013) و Homecoming (2018) شناخته می شود. این نویسنده نیز در مجموع برای دریافت ۴ جایزه از جمله جایزه BAFTA Awards تاکنون نامزد شده است.
فیلم سینمایی Sanctuary در 19 می 2023 در ایالات متحده اکران محدودی داشت. در 20 ژوئن 2023 نیز به صورت دیجیتالی اکران شد و قرار است در 15 اوت در رسانه های خانگی اکران شود.
از بازیگران معروف و اصلی این فیلم می‌توان به کریستوفر ابوت در نقش هال، کریستین کاساتلی در نقش هال جوان و Margaret Qualley در نقش ربکا اشاره کرد.
یک فرد ماهر در رابطه BDSM که می‌داند چگونه توهم خطر را در یک رابطه کاملاً کنترل شده ایجاد کند و آن را کنترل کند. محدودیت‌های این فیلم از قضا به فیلم و ستاره‌هایش فضایی برای کاوش و اجرای بداهه می‌دهد، درست همانطور که سناریوهای از پیش تنظیم‌شده بین شخصیت‌ها ساختاری را به آن‌ها می‌دهد که به آن‌ها اجازه می‌دهند احساساتشان را بیان کنند.
مارگارت کوالی و کریستوفر ابوت در نقش ربکا و هال، نقش یک فرد سلطه‌گر حرفه‌ای و مشتری طولانی مدت را بازی می کنند. همانطور که داستان شروع می شود، آن دو برای یکی از جلسات معمول خود ملاقات می کنند: ربکا با یک کلاه گیس بلوند و یک کت و شلوار تجاری از درب سوئیت هتل هال عبور می کند و یک مذاکره تجاری را آغاز می کند که به زودی به سوالاتی در مورد تاریخچه جنسی هال تبدیل می شود. قبل از اینکه متوجه شویم، هال روی کف حمام هتلش برهنه است و پشت توالت را با مسواک تمیز می کند، در حالی که ربکا به طور شفاهی او را تحقیر می کند. به نظر می رسد که نمایش به صورت بداهه توسط دو بازیگر اجرا می‌شود. سپس Zachary Wigon کارگردان فیلمنامه‌ای در هتل به تصویر می‌کشد و ما متوجه می‌شویم که تمام آن نمایش در حقیقت بر اساس فیلمنامه بوده و خبری از اجرای بداهه نیست.
انتخاب بازیگران در فیلم حریم با حساسیت های ویژه ای انجام شده است. ابوت که در کمدی مازوخیستی دیگری در سال 2018 در اتاقی از هتل به نام «پیرسینگ» بازی کرد، چهره‌ای رقت‌انگیز به نمایش می‌گذارد که شبیه هیچ بازیگر دیگری نیست که امروز کار می‌کند. و کوالی، با تمرکز و با انرژی فراز و نشیب شخصیت خود در «روزی روزگاری در هالیوود»، و آن حال و هوای سرد، اما زخمی را ایجاد می‌کند که به شما این باور را می‌دهد که در واقع ممکن است تمام کارهایی را که می‌گوید اگر هال انجام دهد، انجام دهد.

 

عملکرد فیلم حریم

فیلم حریم تا حدودی توانست موفق ظاهر شود و نامزد دریافت جایزه فستیوال فیلم میامی شود و در وبسایت imdb نیز نمره ۶.۷/۱۰ را کسب کند، همچنین در سایت‌ Rotten Tomatoes نیز از میان ۷۸ نقد، رضایت ۹۰ درصدی را کسب کرد و در سایت Letterboxd نیز امتیاز ۳.۵/۵ را کسب کرد.
برای دانلود فیلم Sanctuary با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.