دانلود فیلم
iNumber Number: Jozi Gold سرقت طلا در ژوهانسبورگ

314 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 400
10
/
4.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم iNumber Number: Jozi Gold (سرقت طلا در ژوهانسبورگ) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم iNumber Number: Jozi Gold (سرقت طلا در ژوهانسبورگ) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم iNumber Number: Jozi Gold

هنگامی که یک پلیس مخفی وظیفه بررسی یک سرقت تاریخی طلا در ژوهانسبورگ را بر عهده دارد، مجبور می شود بین وجدان خود و قانون یکی را انتخاب کند...

 

عوامل ساخت فیلم سرقت طلا در ژوهانسبورگ

این فیلم سینمایی ساخت Donovan Marsh، کارگردان و فیلمساز اهل آفریقای جنوبی است که با فیلم های Hunter Killer و I am all girls و Spud شناخته می‌ شود و همچنین معمولا برای ساخت فیلم های دراما و کمدی مشهور است. S'dumo Mtshali شخصیتی را خلق کرده است که در میان انبوهی از کارکتر های فیلم های اکشن های خارجی در پلتفرم استریم، برجسته شده است. این فیلم نتفلیکس محصول آفریقای جنوبی است و اکشنی هیجان انگیز و شرورانه و سرگرم کننده را ارائه می دهد، و به نوعی رمان گرافیکی محسوب می‌شود.
«سرقت طلا در ژوهانسبورگ» محصول نتفلیکس است و یک فیلم اکشن و هیجان‌انگیز است که دو نفر پلیس که با هم دوست هستند، Chili و Shoes را گرد هم می‌آورد تا طرحی پیچیده را برای از بین بردن جنایات سازمان‌یافته در ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی تنظیم کنند. این فیلم یک راه‌اندازی مجدد از فرنچایز همنامش است که توسط Donovan Marsh ساخته شد، با یک فیلم در سال 2013 شروع شد و پس از آن مجموعه‌ای که در سال 2017 نمایش داده شد. داستان این فیلم سینمایی حول محور پلیس‌های Chili Ngcobo و Shoes می‌چرخد که تمام راه‌ها را برای نمایش یک فیلم خوب انجام می‌دهند. این فیلم دزدی تاریخی طلا در نزدیکی جنایتکاران ژوهانسبورگ و همچنین یافتن شواهد کافی برای سرنگون کردن یک رئیس جنایتکار بدجنس معروف به مرد کفتار را نشان می دهد.
بازیگران اصلی این فیلم سینمایی نیز Presley Chweneyagae، Noxolo Dlamini، Deon Lotz و Fana Mokoena هستند.
کمی بیش از یک دهه پیش بود که فیلم های آفریقایی و به خصوص نیجریه‌ای به دلیل بد بودن همه چیز در مورد آنها خنده دار محسوب می شدند. از دیالوگ های ضعیف، CGI بسیار ضعیف، و بازی هایی که شما را به خنده می‌اندازد، فیلم‌های درام نیجریه‌ای یا فیلم‌های اکشن/هیجانی آفریقایی به طور کلی به سختی جدی گرفته می شوند. با این حال، فیلم اکشن 2023 دونوان مارش به نام iNumber Number: Jozi Gold دقیقاً می‌داند چه چیزی را ارائه دهد و چگونه برای مخاطبانی که به اکشن در سطح هالیوود عادت کرده‌اند جذاب باشد. این فیلم با بازی بازیگران همیشگی او یعنی کلمنتین موسیمان، سدومو متشالی، پریسلی چونیاگی، فانا موکوئنا، دئون لوتز، نوکسولو دلامینی و... همراه است، داستان دو مرد اهل آفریقای جنوبی را روایت می‌کند که در یک یتیم‌خانه بزرگ شده‌اند و به سمت پلیس شدن پیش رفتند. Moshoeshoe و Chili Ngcobo به دلیل فساد شدید در رده‌های بالا و شرایط اداری کشور که از نظر اداری اسفناک است، به طور مداوم در انجام کارهایشان شکست می‌خورند. این چیزی است که فیلم دونوان مارش برای شما به ارمغان می آورد. کودکان یتیمی که همدیگر را در خانه کاجاما پیدا کردند، چیلی و دوستش تبدیل به افسران پلیس شدند، اما تفاوت‌های فاحشی در ویژگی‌های شخصیتی‌شان دارند. در حالی که چیلی مرد جوانی عصبانی است که نمی‌تواند یک جا بماند و به قلب درگیری نپرد، دوستش مرد آرام‌تر و ترسوتری است که امنیت شغلش را به تأثیری که شغلش می‌گذارد ترجیح می‌دهد. با این حال، این دو مرد دو روی یک سکه هستند، ولی آنها برای عملکرد به قدرت و مغز یکدیگر نیاز دارند و این همکاری این دو است که به چیلی کمک می کند تا برای دستگیری مرد کفتار وارد عمل شود. این گانگستر که به خاطر نگهداری از کفتار به عنوان حیوان خانگی شناخته شده بود، به این نیز بدنام بود که کودکان را مجبور می کرد در معادن خود برای حفاری طلا کار کنند. عملیات مخفی اشتباه پیش می‌رود و به مشکل می‌خورد و آنها و به پلیس‌ها پیریت یا «طلای احمق‌ها» داده می‌شود و مرد کفتار به دلیل نداشتن شواهد آزاد می‌شود.

 

عملکرد فیلم سرقت طلا در ژوهانسبورگ

این فیلم سینمایی که یکی از فیلم‌های سینمایی مورد توجه مخاطبان در حال حاضر است ساخت کشور آفریقای جنوبی است که در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ در آمریکا اکران شد.
این فیلم در وبسایت imdb نمره ۴/۱۰ را از سمت مخاطبان کسب کرد و در وبسایت Leisure Byte نیز امتیاز ۴.۵/۵ و در وبسایت Rotten Tomatoes نیز توانست رضایت ۸۶ درصدی مخاطبان را کسب کند.
برای دانلود فیلم iNumber Number: Jozi Gold با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.