دانلود فیلم
Run Rabbit Run فرار کن خرگوش فرار کن

465 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7876
10
/
5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Run Rabbit Run (فرار کن خرگوش فرار کن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Run Rabbit Run (فرار کن خرگوش فرار کن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم فرار کن خرگوش فرار کن

دکتر باروری سارا هفتمین سالگرد تولد دختر محبوبش میا را جشن میگیرد و انتظار هیچ چیز بدی را ندارد. اما با چرخش باد شوم، دنیای سارا که با دقت تخت کنترل قرار می گیرد و شروع به تغییر می کند. میا شروع به رفتار عجیب می کند و خرگوش بیرون درب ورودی آنها ظاهر می شود - یک هدیه مرموز برای تولد که میا را خوشحال می کند اما به نظر می رسد عمیقاً سارا را ناراحت می کند.  هر چه روزها می گذرد، میا به طور فزاینده ای از خود خارج می شود و خواستار دیدن مادربزرگ سارا و بستری در بیمارستان (مادبزرگی که قبلاً هرگز ندیده بود) را می گیرد و اعصاب سارا را خرد می کند که عصبانیت های عجیب و غریب کودک شروع به سوق دادن او به سمت تاریخ تاریک خود سارا می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Run Rabbit Run

فیلم Run Rabbit Run یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک و روانشناختی محصول کشور استرالیاست. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی داینا رید و نویسندگی هانا کنت منتشر شد. در فیلم فرار کن خرگوش فرار کن، سارا اسنوک در نقش سارا، لیلی لاتوره در نقش میا، دیمون هریمن در نقش پیتر و گرتا اسکاچی در نقش جوآن بازی می کنند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس در 19 ژانویه 2023 به نمایش درآمد. در جون سال 2020، الیزابت ماس ​​با کارگردانی XYZ Films و داینا رید به پروژه پیوست. ماس قبلاً با رید در سریال The Handmaid's Tale کار کرده بود. ماه بعد دیمون هریمن و گرتا اسکاچی به بازیگران اضافه شدند و فیلمبرداری در همان هفته آغاز شد. فیلمبرداری اصلی در ملبورن، ویکتوریا، و وایکری، استرالیای جنوبی انجام شد.

 

عملکرد فیلم فرار کن خرگوش فرار کن 2023

فیلم Run Rabbit Run اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس در 19 ژانویه 2023 به نمایش درآمد. این فیلم در نتفلیکس در 28 ژوئن 2023 در ایالات متحده، استرالیا، بریتانیا و سایر مناطق منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Run Rabbit Run بر اساس 49 نقد، با میانگین نمره 4.9 از 10، امتیاز 37 درصد محبوبیت دارد.  اجماع منتقدان این وب سایت می‌گوید: «Run Rabbit Run اجراهای قدرتمندی را به رخ می‌کشد، اما آن‌ ها تا حد زیادی تحت تأثیر یک طرح نازک و تکیه بیش از حد به داستان های ترسناک قدیمی هستند.» در متاکریتیک، میانگین نمرات آن 55 از 100 است. لیلا لطیف از Sight and Sound نوشت: «برای آن هایی که به ویژه غرق در فیلم های ترسناک دهه ی گذشته نبودند، Run Rabbit Run می تواند یک تماشای ارزشمند باشد؛ کارگردانی، فیلم نامه و دوربین های آفتاب گرفته همگی توانمند هستند و به زیبایی نزدیک هستند. دانلود فیلم Run Rabbit Run به طرفداران فیلم های ترسناک دهه اخیر پیشنهاد میشه. اما برای طرفداران این ژانر، هر ضرب آهنگ آنقدر آشنا است که فیلم شبیه خلق غیر خدایی یک هوش مصنوعی است که وظیفه ترکیب Repulsion (1965)، Babadook (2014)، Relic (2020)، Heritary و حتی هیئت داوران بزرگ ساندنس را در سال گذشته بر عهده داشته است.» جوردین سرلز از هالیوود ریپورتر همچنین به شباهت های فیلم با Babadook و Heritary اشاره کرد. رایان لاتانزیو از IndieWire به فیلم نمره C داد و آن را "انباشته ای از ترسناک های پیش پا افتاده" خواند، اما فیلمبرداری فیلم را تحسین کرد. دیمون وایز از «ددلاین هالیوود» فیلم را «موثر اما شاید طولانی» اما با «طنین شاعرانه» توصیف کرد. برای دانلود فیلم Run Rabbit Run 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.