دانلود فیلم
Confidential Informant خبرچین

408 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1064
10
/
4.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Informant (خبرچین) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا
دانلود فیلم Informant (خبرچین) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا

خلاصه فیلم خبرچین محرمانه ۲۰۲۳

در طول یک اپیدمی کراک، دو مامور مواد مخدر در حال شکار یک قاتل پلیس هستند. موران و تورتون با امید به سرنخ ها تاوان یک خبرچین معتاد را می دهند. موران برای تامین مخارج همسر و پسرش، کبوتر را درگیر نقشه ای مرگبار می کند. این باعث می شود که شرکا تحت نظارت یک مامور امور داخلی مشکوک قرار بگیرند...

 

عوامل ساخت فیلم Confidential Informant

فیلم خبرچین محرمانه (Confidential Informant) یک فیلم سینمایی ژانر هیجان انگیز، تریلر محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی مایکل اوبلوویتز و نویسندگی مایکل کیچک، بروک ناصر و مایکل اوبلویتز منتشر شده است. در فیلم خبرچین محرمانه بازیگرانی چون آندریا آبرو در نقش ماریسول، کیت باسورث در نقش آنا موران، دیانا کاماچو در نقش کارآگاه سیلویا کروز و جان کاسینی در نقش فرنک به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد فیلم Confidential Informant

فیلم Confidential Informant 2023 به کارگردانی مایکل اوبلوویتز، نوید یک روایت تلخ و پرتعلیق را در پس زمینه یک اپیدمی کراک می دهد. با این حال، این فیلم در چندین جبهه موفق نمی شود و در نتیجه یک آشفتگی از هم گسیخته ایجاد می شود که در تلاش برای جذب مخاطب خود است. از ساختار پیچیده داستان گرفته تا نقص فنی آشکار و انتخاب بازیگران مشکوک، فیلم Confidential Informant از پتانسیل خود کوتاهی می کند. یکی از بارزترین مسائل فیلم عدم وجود یک طرح منسجم و خوب است.  در طول زمان اجرا، به نظر می‌رسد که مخاطب در معرض مجموعه‌ای تصادفی از صحنه‌ها قرار می‌گیرد که به‌طور آزاد با یک رشته ضعیف به هم متصل می‌شوند. برای دانلود فیلم Confidential Informant با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. روایت نمی تواند یک تمرکز مرکزی قوی ایجاد کند و بینندگان را سردرگم و از داستان جدا می کند. یکی از بارزترین مسائل فیلم عدم وجود یک طرح منسجم و خوب است. در طول زمان اجرا، به نظر می‌رسد که مخاطب در معرض مجموعه ای تصادفی از صحنه ها قرار می گیرد که به‌طور آزاد با یک رشته ضعیف به هم متصل می شوند. روایت نمی تواند یک تمرکز مرکزی قوی ایجاد کند و بینندگان را سردرگم و از داستان جدا می کند. به جای ایجاد تنش و دسیسه، فیلم در میان یک سری داستان های فرعی توسعه نیافته پر پیچ و خم می شود و بینندگان را به این فکر می اندازد که هدف از این کار چیست. یکی دیگر از مشکلات مهمی که فیلم Confidential Informant 2023 را آزار می دهد، میکس صدا و صدا آن است.  دیالوگ اغلب گنگ است و رمزگشایی آن دشوار است و پیگیری تعاملات بین شخصیت ها را به چالش می کشد. فیلم Confidential Informant 2023 یک تلاش ناامید کننده از کارگردان Michael Oblowitz است. ساختار داستانی نامنسجم، ایرادات فنی و انتخاب بازیگران مشکوک مانع از هرگونه پتانسیل برای روایتی جذاب و جذاب می شود. در حالی که فیلم ممکن است دارای برخی از محاسن بصری باشد، آنها تحت الشعاع حس بی هم پیوستگی و عدم کارگردانی قرار دارند. دانلود فیلم Confidential Informant 2023 به طرفداران این ژانر پیشنهاد نمیشه و بهتره به دنبال تریلرهای رضایت بخش تر و منسجم تر باشند، زیرا فیلم Confidential Informant به وعده های خود عمل نمی کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.