دانلود فیلم
Mavka: The Forest Song ماوکا: آهنگ جنگل

1608 تعداد بازدید
User 3
10
/
5.33
AnimeList Rating
User 3322
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Mavka: The Forest Song (ماوکا: آهنگ جنگل) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Mavka: The Forest Song (ماوکا: آهنگ جنگل) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Mavka: The Forest Song

این فیلم داستان رابطه بین طبیعت و مردم را روایت می کند. شخصیت اصلی، از میان ساکنان یک جنگل طلسم شده، ماوکا مهربان و ساده لوح است که در بهار همراه با بقیه ارواح جنگل از خواب بیدار می شود. لوکاس نوازنده که به دلیل نیاز به درمان عموی خود لئو از یک بیماری رانده شده است، به پیشنهاد کیلینای بی رحم، که می خواهد از قدرت تغذیه درخت برای به دست آوردن جوانی ابدی استفاده کند، به جنگل می رود تا درخت زندگی را پیدا کند.  ماوکا استعداد موسیقی لوکاس را تحسین می کند و احساسات بین آنها ایجاد می شود. با این حال، کیلینا و برنامه های او برای از بین بردن جنگل مانع برقراری صلح بین ساکنان جنگل و انسان ها می شود. برای رسیدن به اهدافش، کیلینا روستاییان را علیه ارواح جنگلی تحریک می کند و آتش جنگ بین آنها را برمی انگیزد...

 

عوامل ساخت انیمیشن Mavka: The Forest Song

فیلم Mavka: The Forest Song یک فیلم انیمیشن کامپیوتری با ژانر کمدی، درام کامپیوتری محصول کشور اوکراین به کارگردانی اوله مالاموز و الکساندرا روبان است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. فیلم Mavka: The Forest Song بر اساس نمایشنامه آهنگ جنگل نوشته شاعر لسیا اوکراینکا، از اساطیر عامیانه اوکراین و اسلاو الهام گرفته است. این فیلم در دوم مارس 2023 در اوکراین به نمایش درآمد.

 

عملکرد فیلم Mavka: The Forest Song 2023

اولین بار در سپتامبر 2015 گزارش شد که Film UA در حال کار بر روی یک فیلم انیمیشن سه بعدی کامل است. سرویس مطبوعاتی این شرکت از آغاز تولید فیلمی بر اساس نمایشنامه آهنگ جنگل اثر لسیا اوکراینکا شاعر خبر داد. تیزر تریلر این فیلم در 18 جولای 2017 منتشر شد. پس از هفت سال تولید، فیلم Mavka: The Forest Song در 2 مارس 2023 در اوکراین به نمایش درآمد و با افتتاحیه آن رکورد های باکس آفیس این کشور را به نام خود ثبت کرد و آواتار: راه آب (2022) را شکست داد. در هفته اول نمایش، باکس آفیس فیلم در مجموع 24.9 میلیون پوند بود که به یک رکورد باکس آفیس در میان اکران های داخلی اوکراین تبدیل شد. برای دانلود فیلم Mavka: The Forest Song با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در سطح بین المللی، این فیلم در تعدادی از بازارها با بیش از 80 کشور دارای حق پخش اکران می شود. بیش از 50 کشور و منطقه نیز تاریخ انتشار را تعیین کرده اند. دانلود انیمیشین Mavka: The Forest Song به طرفداران ژانر کمدی درام انیمیشن پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.