دانلود فیلم
Knights of the Zodiac شوالیه های زودیاک

1128 تعداد بازدید
User 2
10
/
6.5
AnimeList Rating
User 7612
10
/
4.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Knights of the Zodiac (شوالیه های زودیاک) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Knights of the Zodiac (شوالیه های زودیاک) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Knights of the Zodiac

هنگامی که الهه جنگ در بدن دختری جوان تناسخ می یابد، سیا یتیم خیابانی متوجه می شود که قرار است از او محافظت کند و جهان را نجات دهد. اما تنها در صورتی که بتواند با گذشته خود روبرو شود و تبدیل به شوالیه زودیاک شود.

 

عوامل ساخت فیلم شوالیه‌های زودیاک

فیلم شوالیه های زودیاک اثر ۲۰۲۳ و محصول مشترک سه کشور ژاپن، آمریکا و مجارستان است که فیلم برداری آن نیز در بوداپست مجارستان انجام شده است.
زبان اصلی فیلم سینمایی شوالیه‌های زودیاک زبان انگلیسی بوده است و این فیلم در ژانر های اکشن، ماجراجویی، درام و فانتزی قرار می‌ گیرد.
کارگردان این اثر Tomasz Baginski، کارگردان و نویسنده و تهیه کننده لهستانی است که با آثاری چون The Witcher: Nightmare of the Wolf و The Cathedral و Fallen Art شناخته می‌ شود. این کارگردان موقق لهستانی در مجموعه برنده ۴ جایزه و نامزد دریافت سه جایزه شده بود که یکی از آن نامزدی ها نامزد دریافت جایزه اسکار بود.
نویسندگان این اثر سینمایی نیز Josh Campbell، نویسنده‌ای که یکبار برنده جایزه و دو بار نامزد دریافت جوایزی چون Bram Stoker Awards و Fright Meter Awards شده بود و با آثاری چون Behind Enemy Lines و 10 Cloverfield Lane شناخته می‌ شود؛ و Matt Stuecken، نویسنده‌ای که با G.I. Joe: The Rise of Cobra و The Tower of Babble شناخته می‌شود و Kiel Murray، نویسنده و تهیه کننده‌ای که دستی در انیمیشن سازی داشته و با اثاری چون Raya and the Last Dragon و Cars شناخته می‌شود؛ هستند.
از بازیگران این اثر فانتزی نیز می‌توان به Mackenyu در نقش Seiya و Famke Janssen در نقش Vander Guraad و Madison Iseman در نقش Sienna و Nick Stahl در نقش Cassios اشاره کرد.
فیلم سینمایی Knights of the Zodiac که توسط Toei Animation و بر اساس انیمه بین المللی ساخته شده است، برای اولین بار حماسه Saint Seiya را به صورت زنده به نمایش می گذارد. سیا (ماکنیو)، یک نوجوان خیابانی سرسخت، در حالی که به دنبال خواهر ربوده شده خود می گردد، وقت خود را صرف مبارزه برای پول نقد می کند. هنگامی که او در  یکی از مبارزات او ناخواسته به قدرت‌های عرفانی دست می‌یابد که هرگز نمی‌دانست که دارد، سیا خود را در دنیایی از قدیسین متخاصم، آموزش‌های جادویی باستانی و الهه‌ای تجسم یافته می‌بیند که به حمایت او نیاز دارد. اگر او بخواهد زنده بماند، باید سرنوشت خود را در آغوش بگیرد و همه چیز را قربانی کند تا جایگاه شایسته خود را در میان شوالیه های زودیاک به دست آورد.

 

عملکرد فیلم شوالیه‌های زودیاک

این فیلم سینمایی که بر اساس انیمه‌ای با همین عنوان که قبل‌تر ساخته شده بود، ساخته شده است، متاسفانه نتوانست تا حد زیادی رضایت مخاطبان را کسب کند، به صورتی که در وبسایت imdb نمره ۴.۳/۱۰ را به دست آورد و در وبسایت Rotten Tomatoes نیز از میان نظر ۲۲ منتقد امتیاز ۲۳/۱۰۰ را کسب کرد و در بخش بینندگان نیز امتیاز ۶۱/۱۰۰ را به دست آورد.
برای دانلود انیمیشن Knights of the Zodiac با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.