دانلود فیلم
Warhorse One اسب جنگی تنها

813 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 883
10
/
5.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Warhorse One (اسب جنگی تنها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Warhorse One (اسب جنگی تنها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Warhorse One 2023

فیلم Warhorse One یک تلاش ناامید کننده برای نجات غیرنظامیان را دنبال می کند که مدت کوتاهی پس از خروج ارتش ایالات متحده از افغانستان در سال 2021 آغاز شد.  پس از سرنگون شدن هلیکوپتر تیم SEAL در مسیر رسیدن به نقطه قرار ملاقات، اپراتور تنها بازمانده باید از شورشیان متخاصم فرار کند و در زمین های خائن حرکت کند و در عین حال یکی از سرنشینان باقیمانده خود یک دختر جوان آسیب دیده را به سمت امن هدایت کند.

 

عوامل ساخت فیلم Warhorse One 2023

فیلم Warhorse One یک فیلم سینمایی اکشن، درام و جنگی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی و نویسندگی جان استرانگ منتشر شده است. داستان فیلم Warhorse One شامل تعقیب و گریز طولانی و تعداد زیادی تیراندازی چاقو زدن است. با این حال، در سطح فنی، ویلیام کافمن و جانی استرانگ، کارگردان های مشترک داستان «یک نفر در برابر ارتش» به گونه ای آماتورانه روی صحنه می روند که هیچ یک از آن اکشن ها، به جز یک سکانس به سختی توانمند، به نظر نمی رسد که واقعی است. فیلم Warhorse One درمورد یک رئیس ارشد نیروی دریاییه که به ضرب گلوله کشته شده است باید یک کودک را از طریق شورشیان متخاصم طالبان به امن راهنمایی کند و از بیابان وحشی افغانستان جان سالم به در ببرد.

 

عملکرد سریال Warhorse One

متأسفانه، Warhorse One در دوره‌ای دردناک از تاریخ اخیر آمریکا اتفاق می‌افتد، اما بالاخره یک فیلم اکشن میهن پرستانه از آن بیرون می‌آید. مسلما، روایت بسیار ساده است، اما به برخی از کهن الگوهای قهرمانانه عمیق کمک می کند. استرانگ و کافمن دقیقاً همان چیزی را ارائه می دهند که بسیاری از مردم برای 4 جولای می خواهند، بنابراین زمان انتشار عالی است. در واقع، این اکشن به خوبی سازماندهی شده است، احتمالاً فیلم Warhorse One یکی از معدود فیلم های مرتبط با افغانستان خواهد بود که پانزده سال بعد همچنان بیننده ثابتی دارد. دانلود فیلم Warhorse One به شدت برای طرفداران اکشن توصیه می شود. این فیلم به دلیل خشونت گرافیکی و ناسزا در دیالوگ درجه محدودیت سنی R رو دریافت کرده است.  فیلم Warhorse One 2023 در دو ساعت و پنج دقیقه منتشر شده است و نقد های متفاوتی دریافت کرده است. مشکلات مکرری وجود دارد که نمره دیالوگ آنها را از بین می برد و حتی آن مثبت جزئی را نیز تضعیف می کند. فیلم Warhorse One با در نظر گرفتن مخاطب خاصی ساخته شده است و اگر در آن قرار بگیرید ممکن است از آن لذت ببرید. برای دانلود فیلم Warhorse One با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.