دانلود فیلم
The Blackening سیاه شدن

469 تعداد بازدید
User 1
10
/
2
AnimeList Rating
User 9789
10
/
6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Blackening (سیاه شدن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Blackening (سیاه شدن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم سیاه شدن 2023

مورگان و شاون به کلبه ای در جنگل می رسند، جایی که قصد دارند روز ژوئن را با گروه دوستانشان جشن بگیرند. در زیرزمین، این زوج یک بازی رومیزی به نام «سیاه شدن» را پیدا می کنند که دارای کاریکاتور های نژاد پرستانه است. ناگهان چراغ ها خاموش می شود و صدایی مرموز از زوج می خواهد که بازی کنند. شاون به یک سوال اشتباه پاسخ می دهد و بلافاصله با یک تیر به گردن کشته می شود. مورگان برای فرار تلاش می کند اما گیر میوفتد...

 

عوامل ساخت فیلم The Blackening 2023

فیلم سیاه شدن (The Blackening) یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، تریلر و ترسناک محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۲ به کارگردانی تیم استوری و نویسندگی تریسی الیور و دیوین پرکینز به نمایش در اومد که بر اساس فیلم کوتاهی به همین نام در سال ۲۰۱۸ توسط گروه کمدی ۳ پیت ساخته شده است. گریس بایرز در نقش آلیسون، جرمین فاولر در نقش کلیفتون، ملوین گرگ در نقش پادشاه، ایکس مایو در نقش شانیکا و دیوین پرکینز در نقش دیوین در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم درباره گروهی رفیق سیاهپوست آمریکایی است که در کابینی در جنگل اقامت می کنند و در طول ژوئن، هدف یک قاتل نقابدار قرار می گیرند. این فیلم در ژانویه 2020 اعلام شد و تریسی الیور و دیوین پرکینز فیلمنامه را بر اساس فیلم کوتاه 2018 پرکینز نوشتند. تیم استوری بعداً برای کارگردانی استخدام شد و فیلمبرداری در برنت‌وود، کالیفرنیا در اواخر سال 2021 انجام شد. جالبه بدونین بسیاری از دیالوگ های فیلم توسط بازیگران بداهه ساخته شد. فیلم The Blackening 2022 در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در سال 2022 در 16 سپتامبر 2022 نمایش داده شد و اندکی پس از آن لاینزگیت حق پخش را به مبلغ 20 میلیون دلار به دست آورد. این فیلم در تاریخ 16 ژوئن 2023، آخر هفته ژوئن 2023 در ایالات متحده اکران شد. در روز اکران فیلم، اریک پدرسن از ددلاین هالیوود گزارش داد که قاضی کالیفرنیا، دیل اس. فیشر، درخواست زاهارا آریل و جریا بوبو برای به تعویق انداختن اکران فیلم را رد کرد و گفت: "شاکیان جزییات کمی در مورد بازی یا فیلمنامه ارائه می دهند. و هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم بیان ایده ها در هر دو در ساخت فیلم کپی شده است." این فیلم با بودجه پنج میلیون دلار ساخته و موفق به فروش 17 میلیون دلاری در باکس آفیس شد.

 

عملکرد فیلم The Blackening 

در ایالات متحده و کانادا، فیلم The Blackening در کنار فیلم Elemental و فیلم The Flash منتشر شد و پیش‌بینی می شد در آخر هفته افتتاحیه خود از 1775 سینما 7 تا 8 میلیون دلار بفروشد. برای دانلود فیلم The Blackening با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم در روز اول اکران 2.5 میلیون دلار به دست آورد که شامل 900 هزار دلار از پیش نمایش های پنجشنبه شب بود. این فیلم با 6 میلیون دلار در آخر هفته افتتاحیه خود (به طور متوسط ​​3380 دلار) به نمایش درآمد و در گیشه ششم شد. این فیلم در آخر هفته دوم 3 میلیون دلار به دست آورد و هفتم شد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز، فیلم سیاه شدن، امتیاز تایید 86 درصد از 110 نقد، با میانگین نمره 7.1/10 بدست آورد. انجمن وب سایت Rotten tomatoes نوشتند: «در حالی که می توانست کمی خنده دارتر و کمی ترسناک تر باشد، اما The Blackening یک طنز متفکرانه است که عبارات ترسناک و کلیشه های نژادی را به سیخ می کشد». امتیاز 69 از 100، بر اساس 27 منتقد، نشان دهنده "بررسی های عموما مطلوب" تماشاگران است. جو لیپست از Bloody Disgusting به این فیلم چهار از پنج امتیاز داد و نوشت: «در حالی که قتل ها در فیلم The Blackening مناسب هستند و انتخاب سلاح قاتل (یک کمان پولادی) بدیع است، این کمدی و رفاقت بین دوستان است که باعث می شود. دانلود فیلم The Blackening 2023 به طرفداران ژانر ترسناک و تریلر پیشنهاد میشه. نه تنها این شخصیت ها مانند دوستان واقعی با یکدیگر دعوا می کنند و از یکدیگر حمایت می کنند، بلکه فیلمنامه پرکینز و الیور نیز با جوک های هوشمندانه و زیرکانه ای پر شده است.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.