دانلود فیلم
God's Country Song آهنگ کشور خدا

409 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 67
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم God's Country Song (آهنگ کشور خدا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم God's Country Song (آهنگ کشور خدا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم God's Country Song 2023

نوآ برایان چیزی جز این نمی‌خواهد که ستاره بعدی موسیقی کانتری باشد، تا زمانی که گذشته اش به او برسد. نوح با کمک مدیر با تجربه خود لری واکر، به سرعت در راه تبدیل شدن به ستاره بزرگ بعدی است. نواختن هانکی تونک های کوچک و کافه های گاوچران شروع به نتیجه می کند و حرفه نوح شتاب بیشتری می گیرد. یک شب بعد از یک برنامه، نوح خبر می دهد که پسری چهار ساله به نام جی جی با زنی دارد که به سختی به یاد می آورد، که اخیراً درگذشت و سرپرستی کودک را به عهده نوح گذاشت. جی جی تحت مراقبت لیان، زنی زیبا و جوان است که عمیقاً به جی جی اهمیت می دهد و در نهایت عاشق نوح می شود. نوح با این باور که کارش به پایان رسیده است، با اکراه موافقت می کند که پسر را ملاقات کند...

 

عملکرد فیلم God's Country Song

فیلم God's Country Song یک فیلم سینمایی در ژانر درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی جانی رمو و نویسندگی دنیل بکمن و جانی رمو منتشر شد.‌ در این فیلم بازیگرانی چون جاستین گاستون در نقش نوح، کریستوفر مایکل در نقش لری واکر، جاستن الپرت در نقش لین، جان لافین در نقش جرمیا، ماریل همینگوی در نقش سارا و کافی اندرسون در نقش کلت یانگ به ایفای نقش می پردازند.

 

عوامل ساخت فیلم God's Country Song 2023

چیزی متفاوت در مورد فیلم God's Country Song وجود دارد. کمی واقعی تر از چیزی است که انتظار داریم. کمی ریزتر است. کمی بیشتر مایل است در تاریکی هایی که می تواند ما را در بر بگیرد و چالش هایی که می توانیم به راحتی در طول سفر ایمانی با آنها روبرو شویم، کاوش کند. منظورم این است که مطمئناً موقع تماشای God's Country Song هرگز برای لحظه‌ای فراموش نخواهید کرد که فیلم موسیقی کانتری خدا یک فیلم مبتنی بر ایمان است، همچنین به ما یادآوری می‌کند که زندگی با ایمان، تضمینی نیست که زیبا و بی عیب و نقص خواهد بود. داستان حول محور نوح (جاستین گاستون) می‌باشد، یک خواننده نوظهور سبک کانتری است که ظاهراً در آستانه یک پیشرفت بزرگ است. برای دانلود فیلم God's Country Song با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. کیفیت تولید در فیلم god’s country song درجه یک است. این فیلم ترکیبی سرگرم کننده از بازیگری با کیفیت بالا، کارگردانی درجه یک، فیلمنامه جذاب و فیلمبرداری عالی را در داخل و خارج از خانه ارائه می دهد. فیلم زمان می برد تا در سکوت با شخصیت ها مکث کند تا احساسات و افکار آنها را برانگیزد. همچنین، موسیقی متن یک لذت واقعی را به بیننده می دهد. ملیسا و اندی شریدان، هنرمندان متاهل نشویل، 13 آهنگ از 14 آهنگ اصلی را خلق کردند. دانلود فیلم God's Country Song به طرفداران ژانر مذهبی و سبک موسیقی کانتری پیشنهاد ویژه میشه. جاستین گاستون بازیگر نقش اول فیلم به قدری از تاثیر فیلم بر او الهام گرفت که آهنگی ("The One") نوشت و ضبط کرد و در آن سپاسگزاری خود را از خدا ابراز کرد که اجازه نداده گذشته خودش او را تعریف کند، بلکه خدا "اول" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.