دانلود فیلم
The Lesson درس

367 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 330
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Lesson (درس) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود فیلم The Lesson (درس) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه فیلم درس 2023

نویسنده ای جوان در ملک یک نویسنده افسانه ای به تدریس مشغول می شود. لیام (داریل مک کورمک)، یک نویسنده جوان مشتاق و جاه طلب، مشتاقانه یک موقعیت معلمی را در املاک خانوادگی بت خود، نویسنده مشهور جی ام سینکلر (ریچارد ای. گرانت) می پذیرد. اما به زودی، لیام متوجه می شود که در شبکه ای از اسرار خانوادگی، رنجش و انتقام گرفتار شده است. سینکلر، همسرش هلن (جولی دلپی) و پسرشان برتی (استیون مک میلان) همگی از گذشته ای تاریک محافظت می کنند، گذشته ای که آینده لیام و همچنین آینده آنها را تهدید می کند.

 

عوامل ساخت فیلم The Lesson 2023

فیلم The Lesson (با نام قبلی The Tutor) یک فیلم سینمایی در ژانر هیجان انگیز محصول بریتانیاست. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی الکس مک کیث به کارگردانی آلیس تروتون و با بازی داریل مک کورمک در نقش لیام سامرز، ریچارد ای گرانت در نقش جی ام سینکلر، جولی دلپی در نقش هلن سینکلر و استیون مک میلان در نقش برتی سینکلای است.

 

عملکرد فیلم The Lesson 2023

در ماه می سال 2022، اعلام شد که خیابان بلیکر حقوق پخش آمریکایی فیلم را به دست آورده است. فیلم The lesson برای اولین بار در جشنواره ترایبکا 2023 به نمایش درآمد. در 7 ژوئیه 2023 در سینماها اکران شد. برای دانلود فیلم The Lesson با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم بر اساس 54 نقد با میانگین نمره 6.8/10 در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes امتیاز تایید 83% را به خود اختصاص داده است. انجمن منتقدان این وب سایت برای فیلم The Lesson 2023 نوشتند: «حتی اگر همیشه آنطور که به نظر می رسد هوشمندانه نباشد، بازی های تیز از بازیگران فوق‌العاده بااستعداد، فیلم The lesson را ارزشمند می سازد.» وب سایت جمع آوری نقد متاکریتیک، بر اساس 11 نقد، میانگین نمره 64/100 را به فیلم دادند. دانلود فیلم The Lesson 2023 به طرفداران فیلم های هیجان انگیز پیشنهاد میشه. گای لاج ورایتی نقد مثبتی به فیلم داد و نوشت: "چه کسی چه چیزی را می نویسد و تا چه اندازه مهم است، سوالاتی هستند که اولین فیلم مشترک آلیس تروتون کارگردان و الکس مک کیث، فیلمنامه نویس، را جالب نگه می دارند، حتی اگر گاه به گاه پیش برود. کلیشه بیش از حد گرم شده است." کرین جیمز از هالیوود ریپورتر نیز نقد بسیار مثبتی به فیلم داد و به فیلم The lesson اشاره کرد: «فیلمنامه ای هوشمندانه که ما را از خود دور نگه می دارد، صحنه یک املاک روستایی دلپذیر که جلوه های بصری مجلل آن یک جریان زیرزمینی تاریک را می پوشاند و امتیازی که ما را به سمت یک جریان فزاینده ترغیب می کند. دنیای ناآرام...» جیسون بیلی (فهرست پخش) از بازیگر سوم انتقاد می‌کند، اما بر این واقف است که فیلم «به یکی از سرگرم‌کننده ترین بازیگران ما نقشی خاص برای بلعیدن می دهد».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.