دانلود فیلم
Bird Box: Barcelona جعبه پرنده بارسلونا

859 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 18832
10
/
5.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Bird Box Barcelona (جعبه پرنده بارسلونا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Bird Box Barcelona (جعبه پرنده بارسلونا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم جعبه پرنده بارسلونا 2023

این فیلم یک اسپین آف از فیلم ترسناک پسا آخر الزمانی مشهور بنام Bird box 2018 است، اما دنباله مستقیم نیست. این فیلم درباره یک پدر (سباستین) و دختر (آنا) و کسانی است که با آنها می پیوندند تا از آینده ای دیستوپیایی جان سالم به در ببرند که در آن هیچ کس با نگاه کردن به موجوداتی که به زمین حمله کرده اند و در آن پرسه می زنند، زنده نمی ماند…

 

عوامل ساخت فیلم جعبه پرنده 2023

فیلم Bird Box Barcelona یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک پسا آخرالزمانی محصول کشور اسپانیا به زبان اسپانیایی محصول سال 2023 است که در 14 ژوئیه 2023 در سرویس استریم نتفلیکس به نمایش درآمد. فیلم Bird Box Barcelona یک دنباله فرعی از فیلم جعبه پرنده محصول سال 2018 است که از رمانی به همین نام در سال 2014 اقتباس شده است. در این فیلم بازیگرانی چون ماریو کاساس در نقش سباستین، الخاندرا هاوارد در نقش آنا، جورجینا کمپبل در نقش کلر، نایلا شوبرث در نقش سوفیا و دیگو کالوا در نقش اکتاویو هنرنمایی می کنند. یک اسپین آف اسپانیایی از فیلم Bird Box در مارس سال 2021 با Nostromo Pictures تهیه کننده این پروژه گزارش شد. این فیلم توسط الکس پاستور و دیوید پاستور نوشته و کارگردانی شده است، دیلن کلارک، نوریا والس، آدریان گوئرا، کریس مورگان، رایان لوئیس، و جاش مالرمن به عنوان تهیه کنندگان و برایان ویلیامز و آینسلی دیویس تهیه کننده اجرایی هستند.  در ژانویه سال 2022، گزارش شد که فیلمبرداری اصلی در اسپانیا آغاز شده است.

 

عملکرد فیلم Bird Box Barcelona 2023

این فیلم از 14 جولای 2023 برای مشاهده در نتفلیکس در دسترس قرار گرفت. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۲۷ منتقد فیلم Bird Box Barcelona 2023 امتیاز تایید 57 درصد را دریافت کرد. برای دانلود فیلم Bird Box Barcelona 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. منتقدان وب سایت Rotten tomatoes درمورد این فیلم نوشتند: «این داستان ترسناک چرخش های جالبی به خود می گیرد، اما دنباله آن فاقد قدرت ستاره ای است که بولاک به نقش خود آورده است.» « هیچ هیجان، سرگرمی یا بینشی برای تماشای راه های بی شماری که مردم می توانند به دست خودشان بمیرند، به دست نمی آید.» دانلود فیلم Bird Box Barcelona 2023 به طرفداران ژانر وحشت پسا آخرالزمانی پیشنهاد می شود اما نباید توقع کیفیت فیلم Bird box 2018 را ازش داشته باشید. فیلمبردار دانیل آرانیو که در بارسلونا و اطراف آن فیلمبرداری دیستوپیایی جوی از ساختمان‌های انفجاری و جاده‌های ویران‌شده را تداعی می‌کند. مردگان و انسان های در حال مرگ همه جا هستند و تیم جلوه های ویژه فیلم را به چالش می کشند تا مسیر های وحشتناک تری برای خودآزاری ایجاد کنند. در حالی که سباستین و یک روانشناس انگلیسی (جورجینا کمپبل) به دژی در بالای کوه پناه می برند که تنها با تله کابین قابل دسترسی است، اطلاعات جدیدی کشف می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-04-23 22:23:10
    ما یکشو نگا کردیم تا یک ماه توو کما بودیم🤧🤧🤧🤧
  • 1402-04-23 22:22:53
    ازون فیلماس که نگا کنی تا یک ماه حالت خراب میشه😑😑😑😑🤧🤧🤧🤧
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.