دانلود فیلم
Ruby Gillman, Teenage Kraken روبی گیلمن، کراکن نوجوان

874 تعداد بازدید
User 2
10
/
3
AnimeList Rating
User 5776
10
/
5.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Ruby Gillman, Teenage Kraken (روبی گیلمن، کراکن نوجوان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Ruby Gillman, Teenage Kraken (روبی گیلمن، کراکن نوجوان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Ruby Gillman, Teenage Kraken 2023

در شهر ساحلی اوشن ساید، کالیفرنیا، روبی گیلمن پانزده ساله با خانواده اش زندگی می کند، خانواده هایی که سعی می کنند با انسان ها با وجود کراکن ها هماهنگ شوند. مادرش آگاتا او را از رفتن به جشن دبیرستانش منع می کند، زیرا در یک کشتی در اقیانوس برگزار می شود. روبی در اصل تصمیم می گیرد که نرود، اما دوستانش مارگوت، تروین و بلیس او را متقاعد می کنند که برود تا بتواند از دوستش کانر خواستگاری کند. قبل از اینکه او بتواند از او بپرسد، به دلیل یک اتفاق ناگوار، کانر در آب می افتد…

 

عوامل ساخت فیلم Ruby Gillman, Teenage Kraken 2023

فیلم روبی گیلمن، کراکن نوجوان (به انگلیسی: Ruby Gillman, Teenage Kraken) یک فیلم سینمایی انیمیشن کامپیوتری محصول کشور آمریکا است. این فیلم در ژانر اکشن، کمدی محصول سال ۲۰۲۳ است که توسط کمپانی DreamWorks Animation تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده است.  کارگردانی آن را کرک دمیکو، کارگردانی مشترک فارین پرل، و نویسندگی پم برادی و تیم نویسندگی برایان سی براون و الیوت دیگویزپی بود.  صداپیشگان این فیلم لانا کندور، تونی کولت، آنی مورفی، کولمن دومینگو و جین فوندا هستند. فیلم Ruby Gillman, Teenage Kraken درباره یک دختر 15 ساله خجالتی اما مهربان به نام روبی گیلمن (کاندور) است که به شدت می خواهد در Oceanside High جا بیفتد، اما زمانی که با شکستن قانون مادرش (کولت) با دوستان احتمالی به اقیانوس رفت او متوجه می شود که او از نوادگان مستقیم کراکن های سخت نبرد است که نسل ها از زمین و دریا در برابر پری دریایی های شیطانی محافظت کرده اند و همچنین قرار است تاج و تخت را از مادربزرگ فرمانده خود، ملکه جنگجوی هفت دریا (فوندا) به ارث ببرد. این فیلم برای اولین بار توسط براون و دیگویزپی در انیمیشن DreamWorks پخش شد و چندین سال ساختش طول کشید. در ژوئن 2021 عنوان اصلی آن Meet the Gillmans معرفی شد، با انتخاب بازیگران برای ایفای این نقش و انتظار می رود سال 2022 اکران شود. پل تیبیت کارگردانی را برعهده گرفت و بردی برای نوشتن با براون و دیگویزپی امضا کرد. انتظار می رفت تولید در سال 2022 آغاز شود. این فیلم از Easy A (2010)، لیدی برد (2017) و Booksmart (2019) و فیلم های مختلف جان هیوز الهام گرفته است.  موسیقی توسط استفانی اکونومو ساخته شده است، علاوه بر این دو آهنگ اصلی توسط خواننده و ترانه سرای بریتانیایی میمی وب و فریا رایدگز اجرا شده است. در ژوئن سال 2021، TheGWW گزارش داد که فیلمی با نام اصلی Meet the Gillmans در DreamWorks Animation در حال تولید است، با انتخاب بازیگران و انتظار می رود سال 2022 اکران شود. همچنین انتظار می رفت که تولید در سال 2022 آغاز شود. در 14 مارس 2023، بازیگران و عوامل از طریق وب سایت یونیورسال پیکچرز ایرلند اعلام شدند. انیمیشن DreamWorks همچنین عنوان رسمی خود را به عنوان Ruby Gillman، Teenage Kraken اعلام کرد. بازیگران، خدمه، و عنوان رسمی دو روز بعد به طور عمومی اعلام شد. پس از انتشار دومین تریلر فیلم در می 2023، مایک میچل، کارگردان قدیمی DreamWorks مشخص شد که به عنوان تهیه کننده اجرایی خدمت کرده است.

 

عملکرد فیلم روبی گیلمن، کراکن نوجوان

فیلم روبی گیلمن، نوجوان کراکن اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی در 15 ژوئن 2023 داشت و در 30 ژوئن توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقد های متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد و به یک شکست در گیشه تبدیل شد و در مقابل بودجه 70 میلیون دلاری خود 34 میلیون دلار فروخت. در وب‌سایت جمع‌آوری نقد rotten tomatoes، فیلم Ruby Gillman, Teenage Kraken امتیاز تایید 66 درصد را بر اساس نقد 88 منتقد، با میانگین نمره 5.8/10 بدست آورد. برای دانلود فیلم Ruby Gillman, Teenage Kraken 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در انجمن منتقدان وب‌ سایت آمده است: «Ruby Gillman،  Teenage Kraken پر از ویژگی‌های انیمیشن بهتری است که نمی‌تواند به‌عنوان یک اثر اصلی واقعی باقی بماند، اما شیرینی ذاتی و سبک سرزنده آن باعث می شود تا سرگرمی های خانوادگی به اندازه کافی دوست داشتنی باشد.» دانلود انیمیشن Ruby Gillman, Teenage Kraken به طرفداران فیلم انیمیشن های ژانر اکشن کمدی محصول دریم ورکز پیشنهاد میشود. سایت Metacritic، بر اساس نظر 27 منتقد، امتیاز 50 از 100 را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «بررسی های مختلط یا متوسط» است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-04-31 18:51:31
    به طور خلاصه، خوب نبود. از جوک های کلیشه ای تا سناریو کلیشه ای و... . فیلم 90 دقیقه است ولی اندازه یک انیمه 20 دقیقه ای محتوا داره. انیمیشن میخواهد از انیمیشن های موفق کپی برداری کنه ولی به نحو بدی انجام داده. به شخصه بهش 4 دادم. نمیدونم شاید بخاطر اینه که من و نسل من با انیمیشن های عالی بزرگ شدیم و این ها به چشم نمیاد یا این که واقعا بده.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.