دانلود فیلم
Limbo لیمبو

560 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1061
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Limbo (لیمبو) بدون سانسور با کیفیت بالا با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Limbo (لیمبو) بدون سانسور با کیفیت بالا با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Limbo 2023

در یک شهر کوچک دور افتاده استرالیا، تراویس هرلی، یک کارآگاه، برای تحقیق درباره پرونده قتل حل نشده 20 ساله یک زن بومی می آید. تراویس مجموعه ای از حقایق ناخوشایند را کشف می کند که پیچیدگی های از دست دادن و بی عدالتی را که بومیان استرالیا با آن روبرو هستند برجسته می کند.

 

عوامل ساخت فیلم Limbo 2023

فیلم لیمبو یک فیلم سینمایی در ژانر جنایی و رازآلود مستقل محصول کشور استرالیا است. فیلم Limbo در سال 2023 به کارگردانی ایوان سن و با بازی سایمون بیکر، راب کالینز، ناتاشا وانگانین و نیکلاس هوپ است. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در رقابت در هفتاد و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین، در 23 فوریه 2023 انجام داد، جایی که برای خرس طلایی رقابت کرد. در فیلم Limbo 2023 بازیگرانی چون سایمون بیکر در نقش تراویس هرلی، راب کالینز در نقش چارلی، ناتاشا وانگانین در نقش اما و نیکلاس هوپ در نقش جوزف به ایفای نقش می پردازند. فیلم Limbo توسط Bunya Productions و Windalong Films با حمایت Screen Queensland، South Australian Film Corporation، و شرکت پخش استرالیایی تولید شد. فیلمبرداری در 19 اوت 2022 در کوبر پدی در استرالیای جنوبی آغاز شد. فیلم سیاه و سفید فیلمبرداری شد، تا حدی به دلایل فنی، اما عمدتاً به دلیل وسعت وسیع زمین سفید در Coober Pedy، که پس زمینه ای دراماتیک ایجاد می کند. سن فیلمنامه را بر اساس تجربه اش از شهر، با خانه های زیرزمینی و فرهنگ غیر عادی آن نوشت.

 

عملکرد فیلم لیمبو ۲۰۲۳

فیلم Limbo اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و سومین جشنواره بین المللی فیلم برلین در 23 فوریه 2023 انجام داد. در 18 مه سال 2023 در سینماهای استرالیا نمایش داده شد و اولین نمایش تلویزیونی آن در تلویزیون ABC در 9 ژوئیه 2023 است. برای دانلود فیلم Limbo 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 17 نقد، با میانگین نمره 6.8/10، امتیاز تایید 94% را بدست آورده است. در متاکریتیک، بر اساس 6 بررسی، فیلم لیبمو نمره 76 از 100 که نشان دهنده «بررسی‌های عموماً مطلوب» است را بدست آورده است. پیتر بردشاو از گاردین به این فیلم 4 ستاره از 5 امتیاز داد و نوشت: «فیلمی سخت و عضلانی با جنایت است.» دیوید رونی برای هالیوود ریپورتر با بیان اینکه این فیلم «یک قطعه ژانر پرچرب و چندلایه» است، در پایان نوشته هایش با استفاده از قاب های سینمایی بسیار گیراست. دانلود فیلم Limbo 2023 به طرفداران ژانر جنایی پیشنهاد ویژه میشه. همچنین دزدکی روی شما می آید و تأثیری تحسین برانگیز بر جای می گذارد.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.