دانلود فیلم
The Channel کانال

699 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1173
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Channel (کانال) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Channel (کانال) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم The Channel 2023

بعد از اینکه پروژه سرقت از بانک آنها اشتباه پیش میره و با شکست مواجه میشه، یک جنایتکار نا امید، برادر غیرقابل کنترلش و خدمه تفنگداران دریایی سابقشان باید از نیواورلئان و مامور مصمم FBI که آنها را تعقیب می کند فرار کنند. فیلم کانال ۲۰۲۳ یکی از مورد انتظارترین فیلم های امسال بوده است، زیرا وقتی صحبت از اکشن به میان می آید ویلیام کافمن هرگز ناامید نمی کند…

 

عوامل ساخت فیلم The Channel 2023

فیلم The Channel یک فیلم سینمایی در ژانر  جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز و اکشن است. فیلم The Channel محصول کشور آمریکا در سال ۲۰۲۳ است که به کارگردانی ویلیام کافمن و تهیه کنندگی اندرو لوییس، اسحاق لوییس منتشر شد. در فیلم The Channel 2023 بازیگرانی چون کلین کرافورد، ماکس مارتینی، مایکل توماس، پل رائه، تاد جنکینز و جولین جوینر به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد فیلم کانال ۲۰۲۳

فیلم The Channel 2023 در چهاردهم جولای منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۶ منتقد امتیاز تایید ۶۷ درصد رو بدست آورده است. کلاین کرافورد و مکس مارتینی کاملاً در نقش خواهر و برادرهای بسیار متفاوتی هستند که روش‌های خاص خود را برای مقابله با مشکلاتی دارند که در آن شخصیت مارتینی عمدتاً روان پریشی است که هر روز صبح از خواب بیدار می‌شود و خشونت را انتخاب می‌کند. دانلود فیلم The Channel 2023 به طرفداران فیلم های اکشن توصیه میشه. کرافورد نقش برادر عاقل‌تری را بازی می‌کند که دلایل خاص خود را برای درگیر بودن در سرقت دارد. دیدن مایک لوبو دنیلز بسیار خوب است. گری کنز همچنین در یک صحنه کوتاه اما محوری می درخشد که ثابت می کند حتی در یک نقش محدود هنوز هم می درخشد. در یک ساعت و 35 دقیقه، فیلم کانال ۲۰۲۳ یک لحظه از زمان نمایش را با صحنه‌های اکشن معمولی، برخی لحظات آزاردهنده خشن (برخی شامل اسید...) اما مهم‌تر از همه با شخصیت های خوب تلف نمی کند. حتی مامور اف بی آی هم به یک قوس خوب دست می یابد، بنابر این همه احساس می کنند یک انسان قابل باور هستند نه فقط آدم‌های خوب یا بد. برای دانلود فیلم The Channel 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. به طور کلی، کانال یکی از بهترین فیلم‌های اکشن سال با شخصیت‌های به یاد ماندنی، صحنه‌های اکشن انفجاری و سرعتی تند است که هرگز از بین نمی‌رود. ویلیام کافمن یک بار دیگر ثابت کرد که برای ساختن یک فیلم اکشن کرک به بودجه ای صد میلیونی نیاز ندارید و او باید به این فیلم افتخار کند زیرا یکی از بهترین های او تا به امروز بوده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.