دانلود فیلم
Shin Kamen Rider شین کامن رایدر

611 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1873
10
/
6.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم ژاپنی Shin Kamen Rider (شین کامن رایدر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم ژاپنی Shin Kamen Rider (شین کامن رایدر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم shin kamen rider

موتورسوار تاکشی هونگو توسط سازمان شادکامی پایدار با بازسازی دانش محاسباتی (SHOCKER) ربوده می شود، سازمانی شوم که انسان ها را به هیبرید های حیوان مصنوعی شستشوی مغزی معروف به Augments یا Augs تبدیل می کند. هونگو در اول آگوست به Grasshopper-Aug تبدیل می شود، اما توسط روریکا میدوریکاوا، عضو سابق شوکر، قبل از شستشوی مغزی آزاد می شود. شوکر یکی از عوامل اجرایی خود به نام Spider-Aug را برای بازیابی آنها می فرستد و برای مدت کوتاهی روریکو را دستگیر می کند اما توسط Hongo در لباس تقویت شده خود نجات می یابد…

 

عوامل ساخت فیلم shin kamen rider 2023

فیلم shin kamen rider یک فیلم سینمایی در ژانر ابرقهرمانی محصول کشور ژاپن است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و نویسندگی هیداکی آنو منتشر شد. فیلم shin kamen rider به مناسبت پنجاهمین سالگرد کامن رایدر تولید شده است، این چهارمین و آخرین فیلم در دنیای قهرمانان آنو شین ژاپن است، به دنبال شین گودزیلا (2016)، اونجلیون: 3.0+1.0 سه روزگار (2021) و شین اولترامن (2021) و همچنین اولین مورد بدون همکار مکرر خود شینجی هیگوچی. در فیلم shin kamen rider بازیکرانی چون سوسوکه ایکماتسو، مینامی هامابه، تاسوکو ایموتو، ناناسه نیشینو، شینیا تسوکاموتو، تورو تزوکا، سوزوکی ماتسوئو و میرای موریاما در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.  در این فیلم، یک مرد و همگروه زنش تلاش می کنند تا سازمان غیرقانونی را که مسئول تبدیل شدن او به یک سایبورگ جهش یافته است، نابود کنند و از برنامه هایشان برای تسخیر جامعه جلوگیری کنند. برنامه ریزی برای فیلم shin kamen rider در سال 2015 با کارگردانی و فیلمنامه نویس آنو آغاز شد.  Toei در ابتدا قصد داشت در سال 2021، سال پنجاهمین سالگرد مجموعه Kamen Rider، اکران شود. با این حال، تولید به دلیل شیوع بیماری همه گیر COVID-19 به تعویق افتاد. این فیلم در یک کنفرانس مطبوعاتی در 3 آوریل 2021، پنجاهمین سالگرد اولین قسمت این فرنچایز اعلام شد. آنو، که با سری اصلی 1971 Kamen Rider بزرگ شد، تحسین خود را برای این فرنچایز ابراز کرد و آن را "تاریخ ساز" خواند. شینیچیرو شیراکورا، تهیه کننده اجرایی، پوستر تیزر را که توسط ماهیرو مائدا به تصویر کشیده شده بود و همچنین برنامه هایی برای اکران ژاپنی در مارس 2023 نشان داد. در سپتامبر 2021، حساب کاربری رسمی فیلم در توییتر اعلام کرد که فیلمنامه نهایی شده است، و فیلمبرداری به زودی آغاز می شد. در 10 اکتبر، حساب کاربری رسمی فیلم در توییتر فاش کرد که هایاتو ایچیمونجی/کامن رایدر در این فیلم ظاهر خواهد شد. در 1 ژانویه 2022، مشخص شد که تاسوکو ایموتو این نقش را بازی خواهد کرد.

 

عملکرد فیلم ژاپنی shin kamen rider 2023

این فیلم برای اولین بار در ژاپن در سینماهای منتخب در 17 مارس 2023 اکران شد و در 18 مارس 2023 در سراسر کشور اکران شد. فیبم shin kamen rider فروش 16.02 میلیون دلاری داشت و عمدتاً نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرد. دانلود فیلم shin kamen rider به طرفداران فیلم های ژاپنی با مضامین ابرقهرمانی پیشنهاد میشه. در 21 ژوئیه 2023، پخش آن در Amazon Prime Video در بیش از 200 مکان در سراسر جهان، تحت عنوان Shin Masked Rider آغاز شد. این فیلم عمدتاً نقد های مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده است و نظرات متفاوتی را از سوی تماشاگران دریافت کرده است. برای دانلود shin kamen rider 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۱۴ نقد، امتیاز تایید 86% با میانگین نمره 10/6.90 را بدست آورد. Hajime Kasai از ign japan به آن نمره 7/10 داد و گفت که "به نظر می رسد که جهان بینی غیرانسانی هیداکی آنو را گسترش داده است" و این کار را "بیشتر از سریال evangelion" انجام داده است. فیلمی با امتیاز 3.5/5، با بیان اینکه علیرغم «دو ساعت سرگرمی زیاد در سینما»، برای کسانی که anno را در بهترین حالت خود دیده اند، یک ناامیدی جزئی است. ریچارد آیزنبیس از شبکه خبری انیمه به فیلم امتیاز کلی B+ داد و آن را «فیلمی محکم و نامه ای عاشقانه به یکی از پدربزرگ های برنامه های تلویزیونی توکوساتسو» نامید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.