دانلود فیلم
Justice League: Warworld لیگ عدالت: دنیای جنگ

1060 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2061
10
/
5.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Justice League: Warworld (لیگ عدالت: دنیای جنگ) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Justice League: Warworld (لیگ عدالت: دنیای جنگ) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Justice League: Warworld

تاکنون، لیگ عدالت یک انجمن آزاد از افراد ابرقدرت بوده است. اما زمانی که آنها به Warworld، محل نبردهای وحشیانه بی پایان گلادیاتوری بُرده می‌شوند، بتمن، سوپرمن، زن شگفت انگیز و دیگران باید به نحوی متحد شوند تا یک مقاومت شکست ناپذیر تشکیل دهند که بتواند کل سیاره را به سوی آزادی هدایت کند…

 

عوامل ساخت انیمیشن لیگ عدالت دنیای جنگ 

فیلم Justice League: Warworld یک فیلم سینمایی انیمیشن در ژانر اکشن، ماجراجویی و فانتزی به زبان انگلیسی است که در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جف وامستر، تهیه کنندگی جیمز کریگ، کیمبرلی اس. مورو و نویسندگی جرمی آدامز منتشر شد. صداگذاران این فیلم عبارتند از جنسن آکلز در نقش بتمن، دارن کریس در نقش سوپرمن و استانا کاتیک در نقش زن شگفت انگیز. فیلم Justice League: Warworld 2023 درمورد ربوده شدن بتمن، سوپرمن و زن شگفت انگیز است که به دنیایی عجیب منتقل می شوند تا یک گروه مقاوم تشکیل دهند و سیاره را به سوی آزادی هدایت کنند. انیمیشن جدید dc «لیگ عدالت: دنیای جنگ (2023)» افزوده جدیدی به مجموعه Tomorrowverse آنهاست. این فیلم متشکل از شخصیت های ابرقهرمانی نمادین سوپرمن، بتمن و زن شگفت‌انگیز، همراه با ابرشرورهایی مانند Two-Face و Mongul، پر از جلوه های بصری هیجان انگیز و تلفیقی از ژانرهای مختلف است.

 

عملکرد فیلم Justice League: Warworld 2023

ترجمه های مدرن dc روی صفحه نمایش همیشه شبیه فیلم های کمیک بوکی معادل جوک های درونی هستند: برای کسانی که با مطالب آشنا هستند لذت بخش است، اما اغلب برای دیگران غیرقابل دسترس است. خوب و بد، Justice League: Warworld، آخرین تلاش در تداوم انیمیشن DC، این موضوع را تقویت می کند. برای دانلود فیلم Justice League: Warworld با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. از نظر مفهومی، Warworld لیگ هایی هیجان‌ انگیزتر از هر چیز دیگری در انیمیشن Tomorrowverse دی سی است. دانلود فیلم Justice League: Warworld به طرفداران Dc پیشنهاد میشه. بتمن، سوپرمن و زن شگفت‌انگیز ظاهراً در زمان پراکنده شده اند، هیچ‌کدام از آنها ذره ای از این واقعیت که دیگر روی زمین نیستند آگاه نیستند؟ این یک جهنم است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.