دانلود فیلم
The Beanie Bubble بینی بابل

500 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5931
10
/
6.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Beanie Bubble (بینی بابل) با کیفیت بالا بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Beanie Bubble (بینی بابل) با کیفیت بالا بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم The Beanie Bubble

تای وارنر یک فروشنده اسباب بازی ناامید بود تا اینکه همکاری او با سه زن، ایده اش را به بزرگترین اسباب بازی در تاریخ تبدیل کرد. در دهه 1980، مکانیک رابی (الیزابت بنکس) از زندگی خود خسته شده و در همسایه تای (زاک گالیفیاناکیس) که مردی عجیب و غریب با نقشه ای غیرعادی برای تجارت خود است، پیدا می کند. تای که به دنبال فروش گربه های عروسکی به بچه‌ها است، به کمک رابی و با تکیه بر هوش تجاری خود و توانایی دستیابی به مخاطبان گسترده برای اسباب بازی نیازمند است.

 

عوامل ساخت فیلم The Beanie Bubble 2023

فیلم بینی بابل یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی کریستین گور و دامیان کولاش و نویسندگی گور منتشر شد. فیلم The Beanie Bubble بر اساس کتاب سال 2015 The Beanie Bubble: توهم انبوه و سمت تاریک زیبا، نوشته زک بیسونت درمورذ Beanie Babies است.  زک گالیفیاناکیس، الیزابت بنکس، سارا اسنوک و جرالدین ویسواناتان در این فیلم بازی می‌کنند. در فیلم The Beanie Bubble بازیگرانی همچون زک گالیفیاناکیس در نقش تای وارنر، الیزابت بنکس در نقش رابی، سارا اسنوک در نقش شیلا وارنر و جرالدین ویسواناتان در نقش مایا به ایفای نقش پرداختند.

 

عملکرد سریال The Beanie Bubble 2023

فیلم The Beanie Bubble در 21 ژوئیه 2023 در سینماهای منتخب اکران شد، بعد از آن در 28 ژوئیه 2023 توسط Apple TV+ منتشر شد. در ژانویه 2022 اعلام شد که Apple TV+ حقوق پخش فیلم The Beanie Bubble 2023 را به دست آورده است که در آن زک گالیفیناکیس، الیزابت بنکس، سارا اسنوک و جرالدین ویسواناتان با کارگردانی کریستین گور و دامیان کولاش حضور خواهند داشت. فیلمبرداری در آوریل 2022 در ماریتا، جورجیا آغاز شد. تولید نیز در آتلانتا انجام شد. دانلود فیلم The Beanie Bubble به طرفداران ژانر کمدی درام پیشنهاد میشه. این فیلم دارای یک آهنگ اصلی جدید از گروه OK Go، با عنوان "This" است. در وب سایت جمع آوری نقد rotten tomatoes، فیلم The Beanie Bubble موفق به دریافت امتیاز تایید 65 درصد از 34 نظر منتقد، با میانگین نمره 6/10 شد.  انجمن این وب سایت نوشتند: «بازیگران Beanie Bubble فیلم را به تماشای آسانی تبدیل می کنند، اما این لذت با پرداختن سطحی آن به داستان واقعی کاهش می یابد.» برای دانلود فیلم The Beanie Bubble با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. متاکریتیک به فیلم The Beanie Bubble امتیاز 56 از 100 رو بر اساس نقد 12 منتقد داد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.