دانلود فیلم
Dream رویا

598 تعداد بازدید
User 1
10
/
4
AnimeList Rating
User 2115
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم کره ای Dream (رویا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا
دانلود فیلم کره ای Dream (رویا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا

خلاصه فیلم Dream 2023

یون هونگ دی (پارک سئو جون) یک بازیکن فوتبال است. او درگیر یک پرونده غیرمنتظره می شود و به همین دلیل مجازات انضباطی دریافت می کند. سپس یون هونگ دائه به عنوان مربی تیم ملی فوتبال منصوب می شود. این تیم متشکل از افراد بی خانمان است و آنها قبلا هرگز فوتبال بازی نکرده اند. یون هونگ دی و تیمش در جام جهانی بی خانمان ها شرکت می کنند…

 

عوامل ساخت فیلم Dream 2023

فیلم کره ای Dream (به کره‌ای: 드림؛ RR: Deurim) یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، درام و ورزشی محصول سال ۲۰۲۳ کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی لی بیونگ-هئون، با بازی دو سوپر استار پارک سو جون و لی جی یون است. این داستان حول محور یون هونگ دائه، یک بازیکن فوتبال می‌چرخد، که مقررات انضباطی دریافت می کند و وظیفه چالش برانگیز مربیگری تیم ملی فوتبال بی‌خانمان ها برای جام جهانی بی‌خانمان ها به او داده می شود. در 26 آوریل 2023 در سینماها و در ژوئیه 2023 در نتفلیکس منتشر شد. در فیلم Dream پارک سئو جون در نقش یون هونگ دی مربی فوتبال، لی جی یون در نقش لی سو مین، کارگردان مشتاق که در حال ساخت مستندی درباره تیم است و کیم جونگ سو در نقش کیم هوان دونگ و کو چانگ سوک در نقش جئون هیو بونگ به ایفای نقش می پردازند. در ژانویه 2020، پارک سئو جون برای ایفای نقش یون هونگ دایی، بازیکنی که تبدیل به مربی فوتبال شده بود، انتخاب شد. در ژانویه 2020، آیو در کنار پارک تایید شد. پارک با رفتن به باشگاه برای نقش خود آماده شد. فیلمبرداری اصلی در 7 مه 2020 آغاز شد. در اکتبر 2020، تیم سازنده فیلمبرداری خود را در کره جنوبی به پایان رساندند. بسته به وضعیت کووید-19، قرار بود صحنه های دیگری در مجارستان یا کلمبیا فیلم برداری شود. پس از آن فیلمبرداری محلی خارجی فیلم به دلیل عوارض پس از COVID-19 و برنامه کاری بازیگران به سال 2022 موکول شد. در 8 فوریه 2022، گزارش شد که بازیگران و کارکنان Dream فیلمبرداری خارج از کشور در اروپا را در ماه مارس آغاز خواهند کرد. بعدها، کارگردان لی بیونگ هون به اروپا پرواز کرد و محل فیلمبرداری را گشت. در 3 مارس 2022، گزارش شد که پارک سئو جون برای فیلمبرداری فیلم Dream 2023 به مجارستان پرواز کرد. فیلمبرداری در 13 آوریل 2022 در مجارستان به پایان رسید. کارگردان لی بیونگ هون درباره کارهای پس از تولید گفت: تمام تلاشم را می کنم تا بقیه کارهای پس از تولید را تکمیل کنم تا احساساتی که می خواستیم از طریق این فیلم منتقل کنیم به مخاطب منتقل شود.

 

عملکرد فیلم کره ای Dream 2023

فیلم رویا ۲۰۲۳ در 26 آوریل 2023 در سینما اکران شد. اولین نمایش بین المللی خود را به عنوان نمایش محوری در بیست و دومین جشنواره فیلم آسیایی نیویورک در 17 ژوئیه 2023 انجام خواهد داد. دانلود فیلم Dream 2023 به طرفداران پارک سوجون و طرفداران شیمی عالی بین آیو و سوجون پیشنهاد میشه. دانلود فیلم Dream به کسانی که بدنبال یک فیلم حال خوب کن برای تعطیلات هستند پیشنهاد میشه. فیلم Dream در 26 آوریل 2023 در 1229 پرده اکران شد. این فیلم در جایگاه اول باکس آفیس کره جنوبی با 93417 تماشاگر فیلم افتتاح شد. در اولین آخر هفته انتشار خود با 138859 پذیرش در جایگاه دوم قرار گرفت. این فیلم در شانزدهمین روز اکران خود از مجموع 1 میلیون بیننده فراتر رفت. از 18 ژوئن 2023، با فروش 8,423,535 دلار آمریکا و 1,123,956 پذیرش، سومین فیلم پرفروش کره‌ای در سال 2023 است. نقطه سربه سر تخمین زده شده برای فیلم 2.18 میلیون پذیرش (کره جنوبی) است، بنابراین انتظار نمی رود که فیلم بودجه خود را جبران کند و احتمالاً از سرمایه گذاران تامین مالی جمعی ضرر خواهد کرد. برای دانلود فیلم Dream 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. از طرفی بازی چنین بازیگران شگفت انگیزی بسیار چشمگیر و قابل تحسین است. اگرچه داستان مورد انتظار است، اما باز هم مخاطب را به خنده می اندازد و با وجود اینکه می‌دانید برخی از صحنه ها اشک می آورند، باز هم در نهایت گریه می کنید. علاوه بر این، شیوه منحصر به فرد کارگردان لی بیونگ هون برای بیان احساسات شخصیت با خطوطی به ظاهر یکنواخت اما به شدت شدید، به لذت تماشا می افزاید. نکات مثبت این فیلم این است که وجود جام جهانی بی خانمان ها را برجسته می کند و داستانی دلچسب را برای همه اعضای خانواده روایت می کند تا در کنار هم از آن لذت ببرند. با این حال، اگر می خواهید صحنه های جالب و سرگرم کننده انفجاری داشته باشید، خوب، چیز زیادی وجود نخواهد داشت.  بنابراین، بسیاری از مردم مشتاقانه منتظرند ببینند آیا «رویا» که مزایا و معایب واضحی را نشان می‌دهد، می‌تواند در ماه می، ماه خانواده، تماشاگران سینما را مجذوب خود کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.