دانلود فیلم
Insidious: The Red Door توطئه‌آمیز: در قرمز

809 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 31985
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Insidious: The Red Door (توطئه‌آمیز: در قرمز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Insidious: The Red Door (توطئه‌آمیز: در قرمز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Insidious: The Red Door 2023

جاش لمبرت از همسرش رنای طلاق گرفته و مادرش لورین به تازگی فوت کرده است. رابطه او با پسرش دالتون تیره شده است و او تلاش می کند تا مسائل بین آنها را بهبود بخشد اما به مشاجره ختم می شود. دالتون در اولین کلاس هنری خود، تصویری از در قرمزی که برای ورود به The Further استفاده می شد، می کشد. در همین حین جاش شروع به تسخیر روح یک مرد می کند و در نهایت متوجه می شود که پدرش بن برتون است که معتقد بود در جوانی خانواده اش را رها کرده است…

 

عوامل ساخت فیلم Insidious: The Red Door

فیلم Insidious: The Red Door یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک و فراطبیعی محصول کشور آمریکا است. در سال 2023 به کارگردانی پاتریک ویلسون (در اولین کارگردانی خود) بر اساس فیلمنامه ای از اسکات تیمز بر اساس داستانی از لی وانل و تیمز منتشر شد. این دنباله مستقیم Insidious: Chapter 2 (2013) و پنجمین قسمت از مجموعه Insidious است. کارگردان اصلی، جیمز وان، به عنوان تهیه کننده و جیسون بلوم، به عنوان تهیه کننده فعالیت می کند. تای سیمپکینز، پاتریک ویلسون، رز برن، اندرو آستور، استیو کولتر، جوزف بیشارا، وانل، آنگوس سامپسون و لین شای نقش های خود را از فیلم های قبلی تکرار می کنند. پس از انتشار فیلم Insidious: The Last Key در سال 2018، بلومهاوس امکاناتی را برای تولید فیلم های آینده این مجموعه انتخاب کرد. در اکتبر 2020، استودیو اعلام کرد که ویلسون کارگردانی و بازی در فیلم جدید را بر عهده خواهد داشت و تیمز فیلمنامه را بر اساس داستانی نوشته شده با وانل می‌نویسد. با بودجه تولید 16 میلیون دلار، فیلمبرداری در اوت 2022 در لوکیشن های Morris County و Madison در اطراف شهر نیوجرسی انجام شد. تای سیمپکینز در نقش دالتون لمبرت، پاتریک ویلسون در نقش جاش لمبرت، رز برن در نقش رنای لمبرت و سینکلر دانیل در نقش کریس وینسلو هنرنمایی میکند.

 

عملکرد فیلم Insidious: The Red Door

فیلم insidious: The Red Door در 7 ژوئیه 2023 توسط Sony Pictures Releasing در ایالات متحده منتشر شد. از 31 ژوئیه 2023، فیلم Insidious: The Red Door در ایالات متحده و کانادا 78.6 میلیون دلار و در مناطق دیگر 96.3 میلیون دلار به دست آورده است که در کل جهان 174.9 میلیون دلار است. برای دانلود فیلم Insidious: The Red Door با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد rotten tomatoes، امتیاز 38 درصد از نقد 104 منتقد، با میانگین نمره 5/10 است. انجمن منتقدان درمورد فیلم insidious: The Red Door می‌گوید: «قسمت های قبلی لحظات خود را داشته اند، اما در پشت فیلم Insidious: The Red Door، شکست ناامید کننده یک فرنچایز ترسناک نهفته است.» دانلود فیلم Insidious: The Red Door به طرفداران ژانر ترسناک پیشنهاد میشه. Metacritic امتیاز 45 از صد را به فیلم اختصاص داد. اوون گلیبرمن از ورایتی به فیلم insidious: The Red Door نقد منفی داد و گفت: "پاتریک ویلسون برای کارگردانی که اولین بار است کار بدی انجام نمی دهد، اما او با ترانه هایی کار می کند که قبلاً تا حد مرگ استفاده شده اند.» میگان ناوارو در نوشتن برای Bloody Disgusting احساس می کرد که این فیلم پایان رضایت بخشی به مجموعه داده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.