دانلود فیلم
The Childe نجیب زاده

708 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1759
10
/
7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم کره ای The Childe (نجیب زاده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم کره ای The Childe (نجیب زاده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم the childe 2023

داستان درباره مارکو هان، بوکسوری با گذشته پیچیده است. او دارای تبار مختلط است، پدری کره ای و مادری فیلیپینی دارد و برای دعوا در استادیوم های غیرقانونی فیلیپین سرگردان بوده است. مارکو با مادر بیمارش در فیلیپین زندگی می کند. مارکو مدت هاست که به دنبال پدر جدا شده اش می گشت تا هزینه جراحی مادرش را بپردازد، اما فایده‌ای نداشت. پس از نزاع با گروه ها که او را فقیر و بستری می کند، وکیلی به او نزدیک می شود و ادعا می کند که وکالت پدرش را بر عهده دارد. در هواپیما، او با مردی که بیش از آنچه به نظر می‌رسد می‌داند، برخورد ناخوشایندی دارد…

 

عوامل ساخت فیلم The Childe 2023

فیلم the childe (کره ای: 귀공자) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، مهیج و نئو نوآر محصول کشور کره جنوبی است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی پارک هون جونگ، با بازی کیم سون هو و کانگ ته جو است. فیلم the childe اولین بار در 21 ژوئن 2023 در سینما اکران شد. یک بوکسور آماتور که از به دست آوردن بودجه برای جراحی مادرش ناامید است، به دنبال پدر ثروتمندی می گردد که هرگز ندیده است. او که از فیلیپین به کره سفر می کند، بی وقفه تحت تعقیب قرار می گیرد و با یک ماجرای تکان دهنده روبرو می شود. کیم سون هو در نقش نجیب زاده، کانگ تائه جو در نقش مارکو هان بوکسور، کیم کانگ وو در نقش هان یی سا، برو آرا در نقش یون جو و لی کی یونگ در نقش کیم سون سانگ مردی که مرکز کوپینو را اداره می کند هنرنمایی می کند. اولین مراسم خوانش فیلمنامه در سوم دسامبر 2021 برگزار شد و فیلمبرداری در 10 دسامبر 2021 آغاز شد. محل فیلمبرداری فیلم در Jangseong، Gokseong، Jeju Island، و خارج از کشور بود. کیم سون هو در 31 مارس 2022 برای فیلمبرداری این فیلم به تایلند رفت.

 

عملکرد فیلم The childe 2023

در 30 نوامبر 2022، توزیع کننده فیلم Next Entertainment World عنوان جدید را به نام The Childe اعلام کرد و به اشتراک گذاشت که فیلم برجسته قرار بود در سال 2023 اکران شود. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم the childe بر اساس بیشتر از ۵۰ نقد، با امتیاز تایید 100 درصدی و از سوی شش منتقد برتر، دارای 96 درصد تأییدیه است. پیتر مارش از ساوث چاینا مورنینگ پست به The Childe امتیاز سه از پنج را داد و گفت: «کیم سون هو، دلباز درام کی، نمایش را می دزد... در حالی که به قاتل آراسته خود مقداری طراوت از بی حرمتی را تزریق می کند..» برای دانلود فیلم The Childe 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. کری دارلینگ از هیوستون کرونیکل اظهار داشت: «این فیلم کره ای هیجان انگیز پرپیچ و خم، اتفاقی است که ممکن است بیفتد اگر کوئنتین تارانتینو، با کمی تندخویی پیش بیاید. با کمک جان وو، پارک چان ووک "پسر پسر" و روح آلفرد هیچکاک، قسمتی از "جانشینی" را کارگردانی کرده بود. Newsen از نقد مخاطبان گزارش داد که در میان آنها گفت: "عملیات تعقیب و گریز هیجان انگیز، داستان غیرقابل پیش بینی و مهمانی شخصیت های جذاب".  «کودک» که با استقبال پرشور روبرو شده است، تماشاگران واقعی گفتند: «2 ساعت بدون یک لحظه کسل کننده»، دانلود فیلم the childe 2023 به طرفداران ژانر اکشن، نوآر پیشنهاد میشه. بیننده دیگری نیز گفت: «اکشن کارگردان پارک هون جونگ، یک قاشق کمدی سیاه، افق جدیدی در نوآر». در 11 جولای 2023، CBI Pictures اعلام کرد که The Childe دومین فیلم پرفروش کره جنوبی در اندونزی است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.