دانلود فیلم
Meg 2: The Trench مگ ۲: گودال

1736 تعداد بازدید
User 1
10
/
6
AnimeList Rating
User 45704
10
/
5.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Meg 2: The Trench (مگ ۲: گودال) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Meg 2: The Trench (مگ ۲: گودال) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم meg 2: The Trench

جوناس تیلور یک تیم تحقیقاتی را در یک شیرجه اکتشافی به عمیق ترین اعماق اقیانوس هدایت می کند. زمانی که یک عملیات معدن کاری بدخواهانه ماموریت آنها را تهدید می کند و آنها را مجبور به نبردی پرمخاطره برای بقا می کند، سفر آنها به هرج و مرج تبدیل می شود. آنها که در برابر کوسه های غول پیکر، ماقبل تاریخ و غارتگران بی امان محیط زیست قرار دارند، باید از شکارچیان بی رحم خود سبقت بگیرند..

 

عوامل ساخت فیلم meg 2: The Trench

فیلم مگ 2: سنگر (Meg 2: The Trench) (با عنوان فیلم کوسه 2 در برخی مناطق شناخته شده است.) یک فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی و اکشن محصول سال 2023 است. این فیلم به کارگردانی بن ویتلی بر اساس فیلمنامه ای از جان هوبر، اریش هوبر و دین جورجاریس ساخته شده است. فیلم Meg 2: The Trench بر اساس رمان سال 1999 سنگر نوشته استیو آلتن است. این فیلم که دنباله ای برای فیلم مگ (2018) است، جیسون استاتهام، وو جینگ، سوفیا کای، پیج کندی، سرجیو پریس-منچتا، اسکایلر ساموئلز و کلیف کورتیس در آن ایفای نقش می کنند.  مانند فیلم قبلی، داستان گروهی از دانشمندان را دنبال می کند که باید از مگالودون های عنوان دار پیشی بگیرند، زمانی که یک عملیات معدن کاری بدخواهانه مأموریت آن ها را تهدید می کند و آنها را مجبور به نبردی پر مخاطره برای بقا می کند. پس از موفقیت فیلم اول در باکس آفیس، برنامه هایی برای ساخت دنباله در اکتبر 2018 اعلام شد. ویتلی جایگزین جان تورتلتاوب به عنوان کارگردان شد و فیلمنامه توسط نویسندگان بازگشتی، دین جورجاریس، جان هوبر و اریش هوبر نوشته شد. فیلمبرداری در فوریه 2022 در مکان های مختلف آسیا و استودیو های Lesden مستقر در لندن آغاز شد و بسیاری از بازیگران در همان ماه تا می 2022 به آن پیوستند. فیلم meg 2: The Trench اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم شانگهای در 9 ژوئن 2023 داشت و در 4 اوت 2023 توسط برادران وارنر پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد. در آوریل 2018، جیسون استاتهام گفت که اگر استقبال مردم از فیلم خوب باشد، دنباله ای برای فیلم The Meg (2018) اتفاق می افتد و گفت: «فکر می کنم این فیلم شبیه به هر چیزی در عصر حاضر است – اگر پول درآورد، بدیهی است که اشتها برای ساختن وجود دارد.» در اکتبر 2018، کاترین شوجون یانگ، تهیه کننده اجرایی، اعلام کرد که دنباله آن در مراحل اولیه توسعه است. در آوریل 2021، استاتهام گفت که فیلمبرداری قرار است در ژانویه 2022 آغاز شود. فیلمبرداری طبق برنامه ریزی در پایان ژانویه در استودیو Leavesden متعلق به وارنر در خارج از لندن آغاز شد، با شروع فیلمبرداری اصلی از 4 فوریه 2022 تا ماه مه در آنجا ادامه داشت و سپس به مکان‌های بیرونی، احتمالاً در آسیا، تغییر یافت.

 

عملکرد فیلم Meg 2: The Trench

فیلم meg 2: The Trench توسط Warner Bros. Pictures در 4 اوت 2023 در ایالات متحده منتشر شد. برای دانلود فیلم meg 2: The Trench با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم شانگهای در 9 ژوئن 2023 داشت. پیش‌بینی می‌شود در ایالات متحده و کانادا، Meg 2: The Trench از 3500 سینما در آخر هفته افتتاحیه‌اش 20 تا 30 میلیون دلار بفروشد. در روز اول آن 12 میلیون دلار به دست آورد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Meg 2: The Trench امتیاز تایید 28 درصدی را از 110 نقد، با میانگین نمره 4.5/10 کسب کرد. دانلود فیلم meg 2: The Trench به طرفداران فیلم های اکشن و هیجان انگیز پیشنهاد می شود. انجمن این وب سایت درمورد فیلم نوشتند: «لحظه های سرگرم کننده اش خالی از لطف نیست، اما Meg 2: The Trench از داستانی پراکنده رنج می برد که برای مدت طولانی پیش می آید تا در نهایت چند هیجان کمپینی ارائه کند.» وب سایت Metacritic، که از میانگین وزنی استفاده می کند. بر اساس نقد 33 منتقد، به فیلم امتیاز 40 از 100 را داده است که نشان دهنده "بررسی های مختلط یا متوسط" است. در ژوئیه 2023، ویتلی بحث های داخلی را برای یک فیلم بالقوه سوم تایید کرد. فیلمساز اظهار داشت که اگرچه توسعه آن به موفقیت فیلم مگ 2: سنگر بستگی دارد، اما امیدوار است که داستان را همانطور که در رمان های استیو آلتن بیان شده است، ادامه دهد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-06-23 21:34:50
    زیرنویس لینکش مشکل داره
    • 1402-06-23 21:35:01
      https://sub-farsi.ir اینجا جستجو کنید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.