دانلود فیلم
The Adults بزرگسالان

541 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1270
10
/
5.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Adults (بزرگسالان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Adults (بزرگسالان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم The Adults 2023

اریک به قصد یک سفر کوتاه به خانه راه افتاد، اما با گذشت زمان، زمانی که اریک به دو خواهرش می رسد، این سفر به اقامتی نوستالژیک تبدیل می شود. تمایل او برای اثبات اینکه بهترین بازیکن پوکر شهر است نیز بازگشت او از سفر را متوقف می کند. روابط تیره او با خواهرش راشل از یک طرف و تلاش های خواهر کوچکشان مگی برای احیای رفاقتی که زمانی با هم داشتند، باعث می شود اریک و ریچل با واقعیت شکاف فعلی بین آنها روبرو شوند…

 

عوامل ساخت فیلم The Adults 2023

فیلم بزرگسالان (The adults)یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی داستین گای دفا و با بازی مایکل سرا، هانا گراس، سوفیا لیلیس و واوی جونز منتشر شد. این فیلم ماجرای اریک را دنبال می کند که قصد دارد سفری کوتاه تر به خانه داشته باشد، اما در این بین سعی میکند که رابطه با دو خواهرش و اعتیادش به یک بازی پوکر محلی را متعادل کند. در فیلم The Adults 2023 مایکل سرا در نقش اریک، هانا گراس در نقش راشل و سوفیا لیلیس در نقش مگی به ایفای نقش می پردازند.
هانا گراس متولد سال ۱۹۹۰، یک هنرپیشه کانادایی است.  او بیشتر برای بازی در نقش دبی میتفورد در درام نتفلیکس Mindhunter شناخته می شود.

 

عملکرد فیلم بزرگسالان ۲۰۲۳

این فیلم نامزد رقابت برای جایزه Encounter در هفتاد و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شد، جایی که اولین نمایش جهانی آن در 18 فوریه 2023 انجام شد. فیلم The Adults اولین نمایش جهانی خود را در 18 فوریه 2023 در هفتاد و سومین جشنواره بین المللی فیلم برلین داشت. برای دانلود فیلم The Adults 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم The Adults 2023 به بخش افق های پنجاه و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کارلووی واری دعوت شد، جایی که در 30 ژوئن 2023 به نمایش درآمد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم The Adults بر اساس 6 نقد، با میانگین نمره 6.8/10 و امتیاز تایید 100% دبیو کرد. در متاکریتیک، بر اساس 6 بررسی، میانگین وزنی 69 از 100 را دارد که نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است. دانلود فیلم The Adults 2023 به طرفداران فیلم های ژانر کمدی درام پیشنهاد میشه. روری اوکانر به فیلم درجه B+ برای The Film Stage داد و نوشت: "فیلمی بنظر زمخت اما بزرگسالان فیلمی لطیف است." برعکس، دیمون وایز در نقد فیلم Deadline هالیوود در انتقاد از فیلم The Adults نوشت: "فیلم بزرگسالان یک کمدی-درام است که به نظر نمی رسد که هیچ کدام از آنها را ارائه دهد، و آن حالت خاکستری و بینابینی دیگر جذاب نیست.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.