دانلود فیلم
The Monkey King میمون شاه

1065 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4542
10
/
5.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Monkey King (میمون شاه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Monkey King (میمون شاه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم The Monkey King 2023

یک شب، درست زمانی که امپراتور یشم در کاخ بهشتی خود جشنی را آماده می کند، میمونی با خز قرمز از سنگی در بالای کوهی بلند متولد می شود و با پرتو های نوری که از چشمانش ساطع می شود، برنامه ریزی امپراتور را مختل می کند. درست همانطور که امپراتور دستور حذف توله میمون را می دهد، بودا در برابر او ظاهر می شود و دست او را می گیرد و می گوید که این میمون سرنوشت بسیار مهمی برای این سرزمین خواهد داشت.

 

عوامل ساخت انیمیشن The Monkey King 2023

فیلم انیمیشن شاه میمون (به انگلیسی: The Monkey King) یک انیمیشن در ژانر کمدی، اکشن و فانتزی محصول سال ۲۰۲۳ است که از رمان کلاسیک سلسله مینگ الهام گرفته شده است. «سفر به غرب». این فیلم به کارگردانی آنتونی استاکی منتشر شده است. در این فیلم بازیگران نقش های صداپیشگی شامل جیمی او یانگ، جو کوی، بی‌دی وانگ، جولی هاونگ راپاپورت و استفانی هسو هستند. در اکتبر سال 2017، Oriental DreamWorks، که اکنون به عنوان Pearl Studio شناخته می شود، فیلم را با نویسندگی استیو بنچیچ و ران جی فریدمن اعلام کرد، اما محقق نشد. بعداً، در 20 می 2021، فیلم توسط نتفلیکس با Peilin Chou به عنوان تهیه کننده، Stephen Chow به عنوان تهیه کننده اجرایی و Anthony Stacchi به عنوان کارگردان معرفی شد. جیمی او. یانگ، بوون یانگ، جولی هاونگ راپاپورت، جو کوی، ران یوان، هون لی، استفانی هسو، اندرو پانگ، اندرو کیشینو، جودی لانگ، جیمز سی و بی‌دی وانگ برای صدا پیشگی شخصیت های فیلم انتخاب شدند.

 

عملکرد انیمیشن شاه میمون 2023

فیلم شاه میمون به عنوان فیلم پایانی بیست و دومین جشنواره فیلم آسیایی نیویورک انتخاب شد، جایی که اولین نمایش جهانی خود را در 30 ژوئیه 2023 داشت برای دانلود انیمیشن The Monkey King 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. پیش نمایش آن در جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی در 14 ژوئن 2023 بود. اولین بار فیلم The Monkey King 2023 در نتفلیکس در 18 اوت 2023 انجام شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 60 درصد از بررسی‌های 25 منتقد، با نمره 5.6/10 را بدست آورد. متاکریتیک بر اساس 10 نقد، امتیاز 59 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده «بررسی های مختلط یا متوسط» برای انیمیشن The Monkey king است. برای دانلود فیلم The Monkey King 2023 به طرفداران انیمیشن های ژانر کمدی، اکشن و فانتزی پیشنهاد میشه. امی نیکلسون از نیویورک تایمز نوشت: "تصاویر بصری آنقدر دیوانه کننده هستند که می توانند بی فکر به نظر برسند." نیکلسون همچنین گفت: "کسی برای درک استفاده ماهرانه انیماتورها از زوایا و فضا به تمرکز ذن نیاز دارد". لزلی فلپرین در حال نقد و بررسی برای The Guardian به این فیلم با 3 ستاره از 5 امتیاز داد و نوشت: "با پرانرژی می پرد، و در اطراف جزییات فوق العاده سرگرم کننده ای دارد..." دیوید رونی از هالیوود ریپورتر فیلم را چنین توصیف کرد:  یک متقاطع فرهنگی سبک و پر جنب و جوش» و نوشت: «برخی از جنبه های ترکیبات میان فرهنگی بهتر از سایرین کار می‌کنند، اما در کل، این تلاشی جذاب برای تقطیر یک داستان چند صد ساله به یک داستان عامیانه عجیب و غریب است که همه کودکان می‌توانند از آن لذت ببرند.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.