دانلود فیلم
Inside Man اینساید من

605 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 892
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Inside Man (اینساید من) با زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت بالا
دانلود فیلم Inside Man (اینساید من) با زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت بالا

خلاصه فیلم Inside Man 2023

فیلم بر اساس واقعیت Inside Man ماجرای کارآگاه شرمسار پلیس نیویورک بابی بلوچی (امیل هیرش) را دنبال می کند که وقتی متوجه می شود همسرش (اشلی گرین) در حال رابطه نامشروع است، زندگی او از هم می پاشد. پس از کتک زدن معشوقه اش، او را ترک می کند و بابی در محل کار تنزل رتبه می یابد و عزم او را برای اثبات اینکه شایسته رستگاری است، تحریک می کند. نقشه او این است که به عنوان یک غرغر مخفی شود و در خانواده بد نام "DeMeo Crew" خانواده جنایتکار گامبینو نفوذ کند، یک جناح خشن و خونین که در دهه های 1960 و 1970 وحشت حاکم بود.  بابی برای افشای قتل و فساد به رئیس خدمه، روی دمئو (دنی آبکاسر) نزدیک نمی شود...

 

عوامل ساخت فیلم Inside Man 2023

فیلم Inside Man یک فیلم سینمایی در ژانر هیجان انگیز، جنایی مستقل محصول سال 2023 آمریکا است. به کارگردانی دنی ای. آبکاسر و نویسندگی کوستا کندیلوپولوس است. امیل هیرش در نقش بابی بلوچی، گرگ فینلی در نقش آنتونی سنتر، لوسی هیل در نقش جینا و اشلی گرین هنرنمایی می کنند. فیلمبرداری اصلی در مارس 2022 در لس آنجلس و نیویورک آغاز شد. در فوریه 2023، Vertical Entertainment حقوق آمریکای شمالی را برای فیلم خریداری کرد. فیلم Inside man در 11 آگوست 2023 و بنا به درخواست در سینماها اکران شد.

 

عملکرد فیلم Inside Man 2023

فیلم Inside Man به کارگردانی Danny A. Abeckaser قول داده بود که تلفیقی جذاب از درام پلیسی مخفی و دنیای وحشتناک جنایات سازمان یافته باشد. این امکان برای فیلم وجود داشت که داستانی جذاب از رستگاری، خیانت و ابهام اخلاقی را روایت کند.  فیلم Inside Man در نهایت نمی تواند به پیش فرض جذاب خود عمل کند و بینندگان را با داستانی پیچیده، رشد ناموزون شخصیت و فقدان رزونانس احساسی مواجه می کند. تصاویر تاریک و پر تنش متناسب با لحن به فیلمبرداری فیلم کمک می کند تا فضای تلخ دنیای زیرزمینی جنایتکار را به تصویر بکشد.  از سوی دیگر، کارگردانی اغلب فاقد تفاوت های ظریف است و برای به تصویر کشیدن احساسات و نقاط طرح به شدت به نشانه های بصری متکی است.  در نتیجه، فضای کمتری برای تفسیر و تفاوت‌های ظریف وجود دارد، که مانع از ظرفیت فیلم برای درگیر کردن بینندگان در سطح عمیق‌تر می‌شود.فیلم Inside Man یک درام جنایی شایسته است، اما از پتانسیل هایش کم است. برای دانلود فیلم Inside Man 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. روایت از هم گسیخته، شخصیت های توسعه نیافته و سرعت ناهموار فیلم، علی رغم پیش فرض های جذاب و بازیگران با استعداد، آن را از رسیدن به اوج هایی که می توانست داشت، باز می دارد. در حالی که امیل هیرش و گرگ فینلی بازی های خوبی ارائه می دهند، فیلمنامه در نهایت از نظر نشان دادن پیچیدگی شخصیت های آنها کوتاهی می کند. تأثیر عاطفی درگیری های شخصیت های اصلی با استفاده نادرست از شخصیت لوسی هیل و عدم وجود تعاملات معنادار بین آنها کاهش می یابد. دانلود فیلم Inside Man 2023 به طرفداران ژانر مهیج و جنایی پیشنهاد میشه. در پایان، فیلم Inside Man تلاش می کند تا در میدان شلوغ درام های جنایی برجسته شود و تجربه تماشایی به یاد ماندنی و ناامیدکننده ای را به بینندگان بدهد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.