دانلود فیلم
Vacation Friends 2 دوستان همسفر ۲

772 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5956
10
/
5.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Vacation Friends 2 (دوستان همسفر ۲) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Vacation Friends 2 (دوستان همسفر ۲) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Vacation Friends 2

چند سال پس از وقایع فیلم قبلی، مارکوس و امیلی رون و کیلا را به یک تعطیلات پنج روزه در کارائیب دعوت می کنند. در حالی که مارکوس مخفیانه یک جلسه برنامه ریزی شده با صاحبان کره ای هتل آنها دارد. ورود یک مهمان غیر منتظره کل سفر را به آشوب می کشاند...

 

عوامل ساخت فیلم Vacation Friends 2023

فیلم Vacation Friends 2 یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، دوستانه محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و نویسندگی کلی تارور ساخته شده بود. این فیلم دنباله ای برای فیلم Vacation Friends است و لیل رل هاوری در نقش مارکوس، ایوان اورجی در نقش امیلی، جان سینا در نقش رون، مردیت هاگنر در نقش کیلا، استیو بوشمی در نقش ریس هاکفورد و کارلوس سانتوس در نقش مائوریلیو به ایفای نقش می پردازند. این فیلم توسط استودیو قرن بیستم توزیع شد، این فیلم در ۲۵ اوت ۲۰۲۳ در Hulu در ایالات متحده منتشر شد. در آپریل 2023، Deadline گزارش داد که دنباله ای برای Vacation Friends قرار است توسط Hulu منتشر شود و با بازیگران اصلی بازگردند. فیلمبرداری اصلی در Oahu در Kailua، هاوایی تحت عنوان کاری Honeymoon Friends در اواخر سال 2022 انجام شد.

 

عملکرد فیلم Vacation Friends 2

فیلم Vacation Friends 2 در 25 اوت 2023 در ایالات متحده توسط Hulu و در Disney+ در مناطق دیگر منتشر شد. برای دانلود فیلم Vacation Friends 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز، فیلم Vacation Friends 2 موفق به دریافت امتیاز 24 درصد بر اساس 21 نقد، با میانگین نمره 4.3/10 ثبت شده است. در سایت متاکریتیک، امتیاز 38 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده «بررسی های عموماً نامطلوب» است. فیلم Vacation Friends 2023 شوخی های خوبی دارد، اما مانند فیلم اول، آن شوخی های عالی در درجه اول در ابتدای فیلم هستند. با ادامه ساختن طرح، جوک ها کمی بیشتر مدفون می شوند. یک مشکل رایج در دنباله های کمدی این است که همه چیز بزرگتر و جسورانه تر به ضرر داستان است. در اینجا واقعاً اینطور نیست زیرا نمی توانید به طور منطقی بزرگتر و جسورتر از مورد اول شوید. دانلود فیلم Vacation Friends 2 به طرفداران ژانر کمدی پیشنهاد میشه. همچنین خوشبختانه یک طرح متفاوت و یک طرح جدید است که با شخصیت های اصلی مطابقت دارد، اما این شخصیت های جدید هستند که اکوسیستم دقیق این فیلم را مختل می کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.