دانلود فیلم
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem لاکپشت های نینجا: آشوب جهش یافته

1718 تعداد بازدید
User 4
10
/
7
AnimeList Rating
User 44503
10
/
7.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem (لاکپشت های نینجا: آشوب جهش یافته) بدون سانسور
دانلود فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem (لاکپشت های نینجا: آشوب جهش یافته) بدون سانسور

خلاصه انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

سینتیا اوتروم، یک جهش زا برای تشکیل خانواده حیوانی جهش یافته خود ایجاد کرده است که با مگس خانگی شروع می شود.  باکستر توسط نیروی ضربتی اوتروم قطع می شود و در انفجار حاصل کشته می شود، در حالی که جهش زا به فاضلاب شهر نیویورک می افتد. پانزده سال بعد، برادران لاک پشت، مایکل آنجلو، لئوناردو، رافائل و دوناتلو توسط پدر موش صحرایی خود، اسپلینتر، بزرگ شدند، پس از اینکه پنج تن از آنها توسط جهش زای باکستر به جهش یافته های انسان نما تبدیل شدند، که آن ها آن را «اووز» می نامند.  بدرقه شدن توسط انسان ها باعث شد که اسپلینتر به انسانیت بی اعتماد شود و پسرانش را در هنر نینجوتسو آموزش دهد و به آنها دستور دهد که خانه فاضلاب خود را فقط برای سرقت لوازم ترک کنند…

 

عوامل ساخت فیلم لاک پشت های نینجا 2023

فیلم لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان: ضرب و شتم جهش یافته (به انگلیسی: Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem) یک فیلم سینمایی در ژانر ابر قهرمانی، انیمیشن رایانه ای محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جف روو است که فیلمنامه آن را با ست روگن، ایوان گلدبرگ، دن هرناندز و بنجی سامیت نوشته است. این هفتمین فیلم سینمایی لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان و یک راه‌اندازی مجدد از مجموعه لاک پشت ها است. در این فیلم شامل آیو ادبیری، مایا رودولف، جان سینا، جیانکارلو اسپوزیتو، جکی چان، آیس کیوب، پل راد، پست مالون و هانیبال بورس هستند. در این فیلم، لاک پشت ها به دنبال یک سندیکای جنایی مرموز می روند، اما زمانی که ارتشی از جهش یافته ها بر سر آنها گشوده می شوند، مشکل ایجاد می شود. نیکلودئون فیلم Mutant Mayhem را در ژوئن 2020 معرفی کرد و روگن، گلدبرگ و جیمز ویور زیر پرچم Point Grey Pictures تولید می‌کردند و رو به عنوان کارگردان. کمی بعد، کایلر اسپیرز به عنوان کارگردان مشترک به فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem) ملحق شد. سازندگان فیلم به دنبال کشف جنبه نوجوانی لاک پشت ها، از فیلم های نوجوانی الهام گرفتند. اکثر صداگذاران در مارس 2023 اعلام شدند. ترنت رزنور و آتیکوس راس موسیقی متن را ساخته اند.

 

عملکرد فیلم Mutant Mayhem 2023

انیمیشن Mutant Mayhem 2023 به عنوان یک اثر در دست اجرا در جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی در 12 ژوئن 2023 به نمایش درآمد و توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده در 2 آگوست 2023 اکران شد. این فیلم 138 میلیون دلار در باکس آفیس سراسر جهان فروخت و نقد های مثبتی دریافت کرد. برای اجرا ها، فیلمنامه و انیمیشن های سبک. برای دانلود فیلم Mutant Mayhem 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. چندین منتقد آن را بهترین فیلم لاک پشت ها معرفی کردند. مجموعه تلویزیونی بعدی، Tales of the Teenage Mutant Ninja Turtles، قرار است در Paramount+ نمایش داده شود و دنباله آن نیز در دست ساخت است. در وب سایت جمع آوری نقد rotten tomatoes، انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant 2023 موفق به دریافت امتیاز تایید 97 درصد بر اساس نقد 216 منتقد، با میانگین نمره 7.6/10 شد. در انجمن این وب سایت نوشته شده: «لاک‌پشت های نینجا: ضرب و شتم جهش یافته با سبک بصری منحصر به فرد و داستانی که ماهیت جذابیت این فرنچایز را به تصویر می کشد، یک انیمیشن متحرک برای کل خانواده است.» دانلود انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutantانیمیشن به طرفداران سری لاک پشت های نینجا پیشنهاد میشه. Metacritic بر اساس 47 نقد، به فیلم امتیاز 74 از 100 را اختصاص داد که نشان دهنده "بررسی های عموماً مطلوب" است. انیمیشن Mutant Mayhem نقدهای مثبتی را برای اجرا، فیلمنامه و انیمیشن سبک خود دریافت کرد. تام یورگنسن از IGN به فیلم امتیاز 8 از 10 داد و از انیمیشن، بازی جکی چان در نقش اسپلینتر و امتیاز رزنور و راس تمجید کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-06-19 01:54:24
    خیلی خفنه ببنید حتما
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.