دانلود فیلم
The Man from Rome مردی از رم

852 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 852
10
/
5.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Man from Rome (مردی از رم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Man from Rome (مردی از رم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم The Man from Rome

پدر کوارت، مامور اطلاعاتی واتیکان، پیام ناشناس ارسال شده به پاپ در مورد یک کلیسای اسپانیایی در حال فروپاشی را بررسی می کند که "برای دفاع از خود می کشد."  توطئه ای عمیق آشکار می شود که وفاداری و ایمان پدر کوارت را در معرض آزمایش قرار می دهد.

 

عوامل ساخت فیلم The Man from Rome 2022

فیلم مردی از روم (به اسپانیایی: La piel del tambor) یک فیلم سینمایی در ژانر هیجان انگیز محصول سال 2022 به کارگردانی سرجیو داو است که اقتباسی از رمان آرتورو پرز رورته است. در این فیلم ریچارد آرمیتاژ، آمایا سالامانکا، فیونولا فلاناگان، فرانکو نرو و پل گیلفویل بازی می کنند. طرح داستان درمورد پدر کوارت، کشیشی است که در حال تحقیق درباره نفوذ هکرها به واتیکان است. در این سریال بازیگرانی چون ریچارد آرمیتاژ در نقش پدر کوارت، آمایا سالامانکا در نقش ماکارنا برونر، فیونولا فلاناگان در نقش کروز برونر و فرانکو نرو به عنوان پاپ، پل گیلفویل در نقش مونسینور اسپادا و رودولفو سانچو در نقش پنچو گاویرا به ایفای نقش می پردازند. مردی از رم اقتباسی از رمان La piel del tambor اثر آرتورو پرز رورته در سال 1995 است، که قبلاً یک اقتباس تلویزیونی در سال 2007 به نام Quart با بازی روبرتو انریکز و آنا آلوارز ایجاد کرده بود. این فیلم محصول مشترک اسپانیا، ایتالیا و کلمبیا، یک Piel del tambor AIE (Enrique Cerezo PC)، تولید Fundación Enic Producciones و Augusto Color SRL، با مشارکت Amazon Prime Video و RTVE است. فیلمبرداری اصلی در اسپانیا و ایتالیا قبلاً در فوریه 2022 به پایان رسیده بود. مکان های تیراندازی در سویل شامل میدان د سان فرانسیسکو بود. Aitor Mantxola به عنوان فیلمبردار کار می کرد در حالی که پابلو بلانکو و میگل آنجل پریتو ویرایش فیلم را بر عهده گرفتند. روکه بانوس موسیقی فیلم را ساخته است.

 

عملکرد فیلم The Man from Rome 2022

این فیلم در 13 اکتبر 2022 پیش نمایش در سویل اسپانیا داشت. فیلم The Man from Rome بطور رسمی در 21 اکتبر 2022 در اسپانیا اکران شد. مانوئل جی لومباردو از Diario de Sevilla به این فیلم 1 ستاره از 5 ستاره داد، با توجه به اینکه این فیلم به عنوان یک «سرگرمی سطحی و فرموله برای تماشاگران خواب آلود، با شخصیت های کلیشه ای و بازیگران درجه دو بین المللی». برای دانلود فیلم The Man from Rome با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. راکل هرناندز لوجان از HobbyConsolas به فیلم با 75 امتیاز ("خوب") امتیاز داد و فیلم را "بسیار لذت بخش و راحت تر از رمانی که بر اساس آن ساخته شده است" هضم کرد. Oti Rodríguez Marchante از ABC به این فیلم امتیاز 3 از 5 ستاره داد و توانایی قرار دادن تمام طرح ها، داستان های فرعی و شخصیت های رمان را در یک فیلم و نیم ساعت تحسین کرد. تماشا و دانلود فیلم The Man from Rome 2022 برای طرفداران ژانر مهیج انتخاب خوبی میتونه باشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.