دانلود فیلم
Birth/Rebirth تولد/تولد دوباره

761 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2757
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Birth/Rebirth (تولد/تولد دوباره) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Birth/Rebirth (تولد/تولد دوباره) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم تولد/تولد دوباره 2023

یک تکنسین سردخانه با موفقیت جسد یک دختر بچه را زنده می کند، اما او باید مواد بیولوژیکی را از زنان باردار جمع آوری کند تا کودک بتواند نفس بکشد. هنگامی که مادر دختر، یک پرستار، متوجه می شود که نوزادش زنده است، هر دو وارد معامله ای می شوند که مجبورشان میکند تا به مسیری تاریک حرکت کنند.

 

عوامل ساخت فیلم Birth/Rebirth

فیلم تولد/ تولد دوباره یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک و روان شناختی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی لورا ماس و نویسندگی ماس و برندن جی اوبراین است. این فیلم از فرانکنشتاین اثر مری شلی الهام گرفته شده است. دکتر رز کاسپر یک آسیب شناس بیمارستانی است که همراهی اجساد را به تعامل اجتماعی ترجیح می دهد. او ایده تولید مثل بیولوژیکی زنان را ناخوشایند می‌داند، اما در فرآیندهای بالینی آن وسواس دارد، موادی را در بدن خود باردار می کند تا راهی برای بازگرداندن مرده ها به زندگی پیدا کند. در این فیلم بازیگرانی چون مارین ایرلند در نقش رز، جودی ریس در نقش سلی، A.J.  لیستر در نقش لیلا و بریدا وول در نقش امیلی هنرنمایی می کنند. لورا ماس پس از تماشای فرانکنشتاین مری شلی برای اولین بار در اوایل دهه 2000 مفهوم داستانی را طراحی کرد. ماس اولین پیش نویس 60 صفحه ای از ایده های اصلی را آغاز کرد. بین سال های 2014 تا 2015، ماس فیلمنامه خود را به آزمایشگاه های نویسندگی فرستاد، اما بارها آن را رد کردند. تا سال 2018، Cinestate با این پروژه درگیر شد، اما به دلیل تفاوت های خلاقانه، از بین رفت. در سال 2020، این پروژه بخشی از موسسه ساندنس شد و در آستانه شروع تولید بود تا اینکه به دلیل همه گیری COVID-19 به تعویق افتاد. در همان سال، ماس با امیلی گوتو از Shudder ملاقات کرد، که "واقعاً از فیلم دفاع کرد" و تامین مالی شد. در این زمان مارین ایرلند به عنوان سرب، رز انتخاب شد، که ماس معتقد بود "پروژه را به جلو برد". فیلمبرداری اصلی در نیوجرسی و منطقه Co-op City شهر نیویورک از اوت تا اواخر سپتامبر 2022 انجام شد.

 

عملکرد فیلم Birth/Rebirth 2023

فیلم تولد/تولد دوباره در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در 20 ژانویه 2023 به نمایش درآمد. این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم فانتزی در 31 جولای 2023 به نمایش درآمد. برای دانلود فیلم Birth/Rebirth با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم Birth/Rebirth به طور انحصاری توسط فیلم های ifc در 18 آگوست 2023 در سینماها منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد rotten tomatoes، این فیلم با 95 درصد امتیاز تایید از 82 نقد، میانگین نمره 7.5/10 را بدست آورد. انجمن این وب سایت درمورد فیلم Birth/Rebirth نوشتند: «تولد/تولد دوباره که ریشه ای محکم در ژانر ترسناک کلاسیک دارد، از چارچوبی آشنا استفاده می کند تا ترس های اساسی را از زاویه ای به شدت قابل ربط نشان دهد». جسیکا کیانگ از Variety آن را "یک برداشت جدید هوشمندانه و تحریک آمیز از یک کلاسیک ترسناک" خواند و گفت: "ایرلند و ریس جان تازه ای به سنگ محک ادبی در دسته بندی ترسناک بیولوژیکی آزاردهنده کارگردان لورا ماس می بخشند". دانلود فیلم Birth/Rebirth 2023 به طرفداران ژانر ترسناک بیولوژیکی پیشنهاد ویژه میشه. این فیلم در باکس آفیس جهانی 115,467 دلار فروخت.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.