دانلود فیلم
Talk to Me با من حرف بزن

1639 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 86542
10
/
7.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Talk to Me (با من حرف بزن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Talk to Me (با من حرف بزن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم با من صحبت کن ۲۰۲۲

در یک مهمانی، کول به دنبال برادرش داکت می گردد. وقتی کول داکت را پیدا می کند و سعی می کند او را به خانه ببرد اما داکت او را با چاقو زده و بعد با فرو کردن چاقو در صورت خودش، خودکشی می کند. در همین حال، میا 17 ساله در دومین سالگرد مرگ مادرش رئا بر اثر مصرف بیش از حد و رابطه دور او با پدرش مکس دست و پنجه نرم می کند. هنگام رانندگی در شب، با یک کانگورو مجروح برخورد می کند، اما نمی تواند آن را از بدبختی نجات دهد...

 

عوامل ساخت فیلم Talk to me 2022

فیلم با من صحبت کن (به انگلیسی: Talk to Me) یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک و ماوراء الطبیعه محصول کشور استرالیا است. این فیلم در سال ۲۰۲۲ به کارگردانی دنی و مایکل فیلیپو و نویسندگی دنی فیلیپو و بیل هینزمن منتشر شد که بر اساس مفهومی از دیلی پیرسون ساخته شده است. سوفی وایلد، الکساندرا جنسن، جو برد، اوتیس دانجی، میراندا اتو، زوئی تراکس، کریس آلوسیو، مارکوس جانسون و الکساندریا استفنسن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم درباره گروهی از نوجوانان است که متوجه می شوند می توانند با استفاده از یک دست مرموز مومیایی شده با ارواح تماس بگیرند. فیلم با من صحبت کن ۲۰۲۲ محصول مشترک Causeway Films، Bankside Films و Talk to Me Holdings است و ارائه ای از Screen Australia در همکاری با شرکت فیلم استرالیای جنوبی، صندوق سرمایه‌گذاری جشنواره فیلم آدلاید، Head Gear Films و Metrol Technology است. کارگردانان دنی و مایکل فیلیپو از نزدیک با تهیه کننده سامانتا جنینگز، یکی از بنیانگذاران شرکت تولید Causeway Films که با آدلاید آشنایی دارد، کار کردند. در فیلم Talk to me 2022 بازیگرانی چون سوفی وایلد در نقش میا، الکساندرا جنسن در نقش جید، جو برد در نقش رایلی و اوتیس دانجی در نقش دانیل هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم Talk to me 2022

فیلم با من صحبت کن برای اولین بار در جشنواره فیلم آدلاید در 30 اکتبر 2022 به نمایش درآمد و در استرالیا در 27 ژوئیه 2023 توسط Maslow Entertainment اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد که داستان، سکانس های ترسناک، جلوه های عملی، طراحی صدا و اجراهای آن را تحسین کردند و سوفی وایلد و جو برد نیز مورد تحسین قرار گرفتند. برای دانلود فیلم Talk to me 2022 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این یک موفقیت در باکس آفیس بود و 67 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه 4.5 میلیون دلاری فروخت. یک دنباله در حال حاضر برای فیلم Talk to me 2022 در حال توسعه است. فیلم Talk to me 2022 در وب سایت جمع‌آوری نقد rotten tomatoes، موفق به دریافت امتیاز 95 درصد تایید بر اساس نظر 273 منتقد، با میانگین نمره 7.7/10 شد. دانلود فیلم Talk to me 2022 به طرفداران ژانر وحشت پیشنهاد میشه. انجمن این وب سایت درمورد فیلم نوشتند: «با داستانی گیرا و جلوه های عملی چشمگیر، با من صحبت کن، نخ وحشتناک قرن بیست و یکمی را می چرخاند که بر پایه های کلاسیک ساخته شده است». متاکریتیک به فیلم با من صحبت کن نمره 76 از 100 را بر اساس نظر 44 منتقد داد که نشان دهنده "بررسی های عمومی مطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-06-26 12:37:50
    فیلم قشنگیه ولی ترسناک نیست
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.