دانلود فیلم
Jules جولز

489 تعداد بازدید
User 1
10
/
4
AnimeList Rating
User 4985
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Jules (جولز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا
دانلود فیلم Jules (جولز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا

خلاصه فیلم جولز 2023

میلتون رابینسون یک بیوه 79 ساله است که به تنهایی زندگی می کند. او اغلب در جلسات شورای شهر شرکت می کند و از دخترش کمک می گیرد. یک روز، یک بشقاب پرنده در حیاط خلوت او فرود می آید و یک بیگانه کوچک انسان نمای بیرون می خزد. او سعی می کند کمک بگیرد، با پلیس و دخترش تماس می گیرد و آن را در جلسه شورای شهر مطرح می کند، اما به عنوان سالخورده او را محکوم می کنند.

 

عوامل ساخت فیلم Jules 2023

فیلم Jules یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و علمی، تخیلی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی مارک ترتلتاب و نویسندگی گاوین استکلر است. بن کینگزلی، هریت سانسوم هریس، زو وینترز، جید کوون و جین کرتین در آن بازی می کنند. در فیلم Jules بن کینگزلی در نقش میلتون، جین کرتین در نقش جویس، هریت سانسوم هریس در نقش سندی و Zoë Winters در نقش دنیس دختر میلتون به ایفای نقش می پردازند. فیلمبرداری در نیوجرسی در 10 سپتامبر 2021 آغاز شد. فیلمبرداری در Boonton، نیوجرسی و Chatham، نیوجرسی انجام شده است. این فیلم در فوریه 2022 وارد مراحل پس از تولید شد.

 

عملکرد فیلم Jules 2023

فیلم Jules 2023 برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم سونوما در 22 مارس 2023 به نمایش درآمد. در آوریل 2023، خیابان Bleecker حقوق پخش فیلم در آمریکای شمالی را به دست آورد و آن را برای اکران در سینماها در 11 اوت 2023 تنظیم کرد. برای دانلود فیلم Jules 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 83 درصد براساس نظر 90 منتقد، با میانگین نمره 6.8/10 است. اجماع این وب سایت می گوید: «جولز که توسط گروه بازیگران برجسته ای زنده شده است، از مفهوم زیبای خود برای دست و پنجه نرم کردن با مضامین تلخ و قابل ربط جهانی استفاده می کند». در واقعیت ما، تقریباً هر مشاهده یوفو (به راحتی) در مناطق خالی از سکنه اتفاق می افتد، جایی که می توان شاهدان را روی یک دست شمارش کرد. دانلود فیلم Jules 2023 به طرفداران ژانر کمدی و علمی تخیلی پیشنهاد می شود. بیشتر شبیه یک انگشت است، بنابراین تأیید به طور کلی وجود ندارد، اگرچه پدیده چراغ های فونیکس در سال 1997 یک استثنا قابل توجه است، اما من از این موضوع دوری می‌کنم. تنش مفرح و دراماتیک در تضاد بین پناهگاه امن میلتون و محلی های بالقوه مزاحم - یا بدتر از آن، دولت ایالات متحده - در حال کشف جول است، زیرا چه کسی می‌داند که ایالات متحده آمریکا چه کاوش های عاطفی و فیزیکی را بر مستأجر جدید رهبر ما اعمال خواهد کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.