دانلود فیلم
Retribution قصاص

557 تعداد بازدید
User 1
10
/
2
AnimeList Rating
User 11227
10
/
5.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Retribution (قصاص) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم Retribution (قصاص) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم Retribution 2023

مت ترنر، ساکن برلین و سرمایه دار، در حالی که بچه هایش را به مدرسه می برد، توسط یک بمب گذار مرموز تهدید می شود که با تلفن همراه با او تماس می گیرد. ترنر و پسر و دخترش باید در ماشین بمانند وگرنه بمب گذار وسیله ای را زیر صندلی راننده منفجر می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Retribution 2023

فیلم Retribution یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی نیمرود آنتال و نویسندگی کریس سلمانپور منتشر شد. در این فیلم لیام نیسون، نوما دومزونی، لیلی اسپل، جک چمپیون، امبت دیویدتز و متیو مودین ایفای نقش می کنند. این سومین بازسازی فیلم اسپانیایی El desconocido محصول 2015 است که مردی (نیسون) را دنبال می کند که پس از دریافت تهدید مبنی بر منفجر شدن در صورت خروج ماشینش در ماشینش گیر می افتد. در فیلم Retribution 2023 بازیگرانی چون لیام نیسون در نقش مت ترنر، نوما دومزونی در نقش آنجلا بریکمن، لیلی اسپل در نقش امیلی ترنر و جک چمپیون در نقش زک ترنر به ایفای نقش می پردازند. فیلم Retribution عمدتاً در استودیو بابلزبرگ در پوتسدام و در خیابان‌های برلین، جایی که داستان در آن اتفاق می‌افتد، فیلمبرداری شد. در ابتدا این فیلم در سال 2017 اعلام شد، تایید شد که نیسون در نوامبر 2020 بازی می کند. در ماه مه 2021، اعلام شد که چمپیون و اسپل به ترتیب نقش پسر و دختر شخصیت نیسون را به تصویر می کشند. موسیقی فیلم توسط هری گرگسون-ویلیامز ساخته شده است.

 

عملکرد فیلم Retribution 2023

فیلم قصاص 2023 با بودجه 20 میلیون دلاری در نهایت در باکس آفیس 13.4 میلیون دلار درآمد داشت. فیلم Retribution که محصول مشترک بین المللی فرانسه، آلمان، اسپانیا و ایالات متحده است، در فرانسه در ۲۳ اوت ۲۰۲۳ توسط StudioCanal و در ایالات متحده در ۲۵ اوت توسط Lionsgate و Roadside Attractions منتشر شد. برای دانلود فیلم Retribution 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم Retribution قرار است در 15 سپتامبر 2023 از طریق ویدیوی ممتاز در صورت تقاضا در ایالات متحده منتشر شود. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes،  این فیلم امتیاز تایید 25 درصد از 75 نقد، با میانگین نمره 4.5/10 را بدست آورد.  انجمن این وب سایت درمورد Retribution نوشتند: «فیلم انتقام 2023 ممکن است برای طرفداران سخت افزار فیلم هایی که لیام نیسون را به‌عنوان پدر در خطر به تصویر می کشند، کمی منحرف شود، اما از بسیاری جهات، این فیلم هیجان انگیز کاملاً استاندارد است.» دانلود فیلم Retribution 2023 به طرفداران ژانر اکشن و هیجان انگیز پیشنهاد میشه. این فیلم بر اساس 24 نقد، امتیاز 43 از 100 را نشان می دهد که نشان دهنده «نقد های مختلط یا متوسط» است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.