دانلود فیلم
Blue Beetle سوسک آبی

1060 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 56541
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Blue Beetle (سوسک آبی) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم Blue Beetle (سوسک آبی) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم سوسک آبی 2023

جیمی ریس ناگهان خود را در اختیار یک اثر باستانی از بیوتکنولوژی بیگانه به نام اسکاراب می بیند. هنگامی که اسکاراب جیمی را به عنوان میزبان همزیست خود انتخاب می کند، به او یک زره باورنکردنی اعطا می شود که قادر به قدرت های خارق العاده و غیرقابل پیش بینی است و با تبدیل شدن به سوسک آبی ابرقهرمان، سرنوشت او را برای همیشه تغییر می دهد...

 

عوامل ساخت فیلم Blue Beetle 2023

فیلم سوسک آبی (به انگلیسی: Blue Beetle) یک فیلم سینمایی در ژانر ابرقهرمانی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ بر اساس شخصیت دی سی جیمی ریس / سوسک آبی ساخته شده است.  این فیلم توسط استودیو DC و شرکت سافران تهیه شده و توسط برادران وارنر پیکچرز توزیع شده است. این فیلم چهاردهمین قسمت از دنیای گسترده دی سی (DCEU) است. سوتو برای کارگردانی این فیلم در فوریه 2021 برای سرویس استریم HBO Max استخدام شد. ماریدوئنا در آگوست آن زمان برای بازیگری انتخاب شد و فیلم تغییر کرد تا در دسامبر اکران شود. فیلم سوسک آبی برای اولین بار در ال پاسو در 15 آگوست 2023 به نمایش درآمد و در 18 اوت در ایالات متحده توسط برادران وارنر پیکچرز منتشر شد. این فیلم به طور کلی نقدهای مطلوبی دریافت کرد، اما به عنوان یک شکست در گیشه ظاهر شد و تنها 121 میلیون دلار در سراسر جهان در برابر بودجه تولید 104 میلیون دلار فروخت و کم فروش ترین فیلم DCEU شد. در این فیلم، زولو مریدونیا در نقش جیمی ریز / Blue Beetle: یک فارغ التحصیل اخیر کالج که وقتی یک اسکاراب بیگانه به او پیوند می زند، قدرت های فوق العاده ای به دست می آورد و یک اسکلت بیرونی قدرتمند در حال پیکربندی مجدد در اطراف بدنش ایجاد می کند، برونا مارکزین در نقش جنی کورد، دختر تد کورد و علاقه عشقی جیمی و ایزابلا آپاریسیو جنی جوان تر را به تصویر می کشد.

 

عملکرد فیلم Blue Beetle 2023

فیلم Blue Beetle در 18 اوت 2023 در ایالات متحده اکران شد. نمایش فیلم در ال پاسو، تگزاس در 15 اوت 2023 برگزار شد. به دلیل ادامه اعتصاب SAG-AFTRA در سال 2023، بازیگران فیلم در اولین نمایش در تئاتر چینی TCL در 15 اوت شرکت نکردند، با کارگردان آنجل مانوئل سوتو، بازیگران را به عنوان "قهرمانان" خطاب کرد. برای دانلود فیلم Blue Beetle 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 78 درصد را بر اساس نقد 255 منتقد، با میانگین نمره 6.4 از 10 را بدست آورد. انجمن این وب سایت درمورد فیلم Blue Beetle نوشتند: «به رهبری بازی مغناطیسی Xolo Maridueña در نقش اصلی، Blue Beetle یک فیلم ابرقهرمانی خانواده محور با طنز و قلب فراوان است.» دانلود فیلم Blue Beetle به طرفداران ژانر ابر قهرمانی پیشنهاد میشه. PostTrak گزارش داد که تماشاگران فیلم ۸۲٪ نمره مثبت به فیلم دادند و ۶۵٪ گفتند که قطعاً آن را توصیه می کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.