دانلود فیلم
Til Death Do Us Part تا وقتی که مرگ مارا از هم جدا کند

505 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3363
10
/
4.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Til Death Do Us Part (تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Til Death Do Us Part (تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Til Death Us Do Part 2023

در «تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند»، یک عروس سابق پس از فرار از عروسی خود می بیند که برای زندگی اش می جنگد. این فیلم به کارگردانی تیموتی وودوارد جونیور به طرز ناامیدکننده ای مبهم شروع می شود و بین دو خط زمانی پرش می کند. داستان حول محور عروس فراری است که به یک کلبه خانواده پناه می برد، اما داماد سابقش و هفت داماد قاتل تهاجمی او را تعقیب می کنند و سعی می کنند با شوخ طبعی او را بترسانند...

 

عوامل ساخت فیلم Til Death Us Do Part

فیلم Til Death Do Us Part 2023 یک فیلم سینمایی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی تیموتی وودوارد جونیور، نویسندگی چاد لاو و شین داکس تیلور و تدوین فیلمنامه توسط لوری فرانکلین-گارسیا به نمایش در اومد. در این فیلم بازیگرانی چون کم گیگاند در نقش ساقدوش داماد، جیسون پاتریک در نقش شوهر ناتالی برن در نقش عروس، اورلاندو جونز در نقش داماد چهار و سرداریوس بلین در نقش داماد هنرمندی می کند. یک عروس، عروسی خود را ترک می کند و سپس باید با داماد تحقیر شده و هفت مرد صمیمی اش مبارزه کند.

 

عملکرد فیلم تا وقتی که مرگ مارا از هم جدا کند 2023

فیلم Til Death Us Do Part دارای امتیاز تایید 41٪ در وب سایت جمع آوری بررسی Rotten Tomatoes، بر اساس 27 بررسی و میانگین نمره 4.9 از 10 است. برای دانلود فیلم Til Death Us Do Part 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلمنامه چاد لاو و شین داکس تیلور تلاش می‌کند کمدی را با روایت بقای شدید ترکیب کند، اما اجرا اغلب بی‌نقص است. شخصیت ها بی نام می مانند و داماد پس از درگیری با عروسش دستور شکار مرگبار را می دهد.  فلاش بک های زمان های شادتر در تقابل با مبارزه کنونی قرار می گیرد و بینندگان را زیر سوال می برد که چه چیزی منجر به این رویارویی خطرناک شده است. اساساً، داستان به این صورت است که عروس قبل از اینکه دامادها او را پیدا کنند، مشت، لگد، شلاق زدن و چاقو زدن را انجام دهد، معمولاً یکی یکی. هنگامی که افشاگری های مهم رخ می دهد، حتی منطق پشت آن تاکتیک از بین می رود. این اکشن به همان اندازه که به نظر می رسد بی مزه است، با عروس در بین ضربات و رگبار تقریباً بی وقفه کاور آهنگ های دهه 1950 و 1960 که موسیقی متن فیلم را پر می کند. تکه های پازل غیر ضروری فیلم Til Death Do Us Part در جای خود قرار می گیرند، اما کمکی نمی کند. دانلود فیلم Til Death Do Us Part بسیار توصیه می شود، به خصوص برای طرفداران این نوع از فیلم های اکشن. این فیلم با بازیگران قوی اطراف، ایده های محکمی دارد که به طرز هوشمندانه ای با قرارداد ها تطبیق پیدا می کند. اکشن قابل قبول و گهگاهی کاملاً خونین و به طور کلی یک فیلم سرگرم کننده است. متأسفانه، به سختی می‌توان از این موضوع غافل شد که چقدر می‌توانست با برخی نکات این فیلم را بهتر ساخت.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.