دانلود فیلم
The Good Mother مادر خوب

424 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 835
10
/
4.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Good Mother (مادر خوب) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم The Good Mother (مادر خوب) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم The Good Mother 2023

روزنامه نگار ماریسا بنینگز پس از قتل پسرش، با دوست دختر باردار خود اتحاد غیرمعمولی را برای ردیابی کسانی که مسئول مرگ او بودند تشکیل می دهد. آنها با هم، با قلمرویی از مواد مخدر و عدم صداقت در شهر آلبانی، نیویورک روبرو می شوند و مکاشفه ای عمیق تر و شوم تر را کشف می کنند...

 

عوامل ساخت فیلم The Good Mother 2023

فیلم مادر خوب (به انگلیسی: The Good Mother) یک فیلم سینمایی در ژانر مهیج، جنایی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی مایلز جوریس پیرافیت و نویسندگی مشترک با مدیسون هریسون است. در این فیلم در نقش ماریسا بنینگ، اولیویا کوک در نقش پیج، جک رینور و هاپر پن به ایفای نقش پرداخته اند. در جولای 2022، ورایتی گزارش داد که مایلز جوریس پیرافیت کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت، سپس با عنوان شیر مادر، که با همکاری مدیسون هریسون نویسندگی آن را بر عهده گرفت. هیلاری سوانک، اولیویا کوک و جک رینور برای ایفای نقش های اصلی انتخاب شدند. فیلمبرداری اصلی از ژوئن تا ژوئیه 2022 در آلبانی، نیویورک انجام شد. فیلمبرداری در تایمز یونیون، امپایر استیت پلازا، کاپیتول، ایستگاه آمتراک در رنسلر، و در یک مجموعه ساخته شده در داخل اسکاتلند خیابان جدید اسکاتلند (سربازان B) در پردیس Sage College of Albany انجام شد. در ژوئن 2023، Vertical Entertainment حقوق توزیع را برای آمریکای شمالی، بریتانیا، استرالیا و نیوزلند به دست آورد.  

 

عملکرد فیلم مادر خوب 2023

فیلم The Good Mother در 1 سپتامبر 2023 اکران محدودی در سینماهای ایالات متحده داشت. تخمین زده می‌شود که The Good Mother در 419 صفحه نمایش در چهار روز اول 367 هزار دلار درآمد داشته باشد. برای دانلود فیلم The Good Mother 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم موفق به دریافت امتیاز تایید 20 درصد بر اساس نقد 45 منتقد، با میانگین نمره 4.8 از 10 هست. اجماع این وب سایت نوشتند: «فیلم مادر خوب دارای پتانسیل دراماتیک، بازیگران بااستعداد است و به موضوعات مهمی می پردازد - اما هیچ کدام از اینها برای جبران داستان وحشتناک فیلم کافی نیست.» این فیلم بر اساس نظر 12 منتقد، امتیاز 45 از 100 را دریافت کرد که نشان دهنده «نقد های مختلط یا متوسط» است. این فیلم به خصوص در بخش دوم دارای مشکلاتی در ریتم است. گاهی اوقات، صحنه هایی که به منظور افزایش تنش هستند، طولانی می شوند، که باعث عدم توجه می شود. دانلود فیلم The Good Mother 2023 به طرفداران فیلم های هیجان انگیز و جنایی پیشنهاد میشه. سرعت پر پیچ و خم برخی از سکانس ها غالباً فوریتی را که باید همراه با جستجوی ناامیدانه برای عدالت باشد، می دزدد، که در نهایت تأثیر کلی روایت را کاهش می‌دهد. شخصیتی که جک رینور به تصویر می کشد توسعه نیافته است و انگیزه ها و وفاداری هایش را بدون وضوح کافی در هاله ای از رمز و راز پنهان می کند، که به داستان عنصر غیرقابل پیش بینی می دهد. سرمایه گذاری احساسی در شخصیت او توسط این ابهام مختل شده است، که همچنین به ناهمواری کلی روایت می افزاید. «مادر خوب» یک فیلم هیجان انگیز است، اما به نظر می رسد که می خواهد یک کاوش بزرگتر از اعتیاد باشد. اولیویا کوک طبق معمول جذاب است و جرقه ای است که این داستان را روشن می کند در حالی که هیلاری سوانک با روحی آرام اما رضایت بخشی بازسازی شده، شکستگی را به تصویر می کشد.  شالوده بسیار خوبی دارد اما در نهایت احساس می‌شود که از پتانسیل خود کم استفاده کرده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.