دانلود فیلم
Expend4bles بی مصرف ها 4

1528 تعداد بازدید
User 3
10
/
5.66
AnimeList Rating
User 19834
10
/
4.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Expend4bles (بی مصرف ها 4) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Expend4bles (بی مصرف ها 4) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Expend4bles

با هر سلاحی که در دست دارند، گروه Expendables آخرین خط دفاعی جهان و تیمی هستند که وقتی همه گزینه های دیگر از میز خارج می شوند، فراخوانی می‌شوند. در این فیلم، Expendables به لیبی فرستاده می شود تا رحمت مزدور را از دزدیدن کلاهک های هسته ای برای Ocelot مرموز که بارنی راس 25 سال قبل نتوانست او را دستگیر کند، باز دارند. با این حال، تیم زمانی که تمام وسایل نقلیه آنها در جنگ بعدی نابود می شود، ناتوان می شود. بارنی که در هواپیما مانده بود، با سرنگونی هواپیما کشته شد...

 

عوامل ساخت فیلم Expend4bles 2023

فیلم Expend4bles (همچنین به عنوان The Expendables 4 شناخته می شود) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2023 است که چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های Expendables پس از The Expendables 3 (2014) است. در این فیلم گروهی از بازیگران از جمله جیسون استاتهام، سیلوستر استالونه، دولف لاندگرن و رندی کوتور بازی می کنند که نقش های خود را از فیلم های قبلی تکرار می کنند، همچنین کرتیس جکسون، مگان فاکس، تونی جاا، ایکو اویس، جیکوب اسکیپیو، لوی تران و  اندی گارسیا به بازیگران پیوستند. این فیلم را اسکات واو بر اساس فیلمنامه ای از کرت ویمر، تاد داگرهارت و مکس آدامز بر اساس داستانی از اسپنسر کوهن، ویمر و داگرهارت کارگردانی کرده است. 
سیلوستر اِستالون بازیگر و فیلم ساز آمریکایی است. وی را عمدتاً به خاطر هنرنمایی در نقش های اکشن در سری فیلم های هالیوود می شناسند. چهار نقش به‌یادماندنی استالونه، یعنی راکی و رمبو و بارنی راس و ری برزلین مهم ترین نقش های او هستند که در مشهور شدن وی بسیار تأثیرگذار بوده اند. وی علاوه بر بازیگری، نویسندگی گاهی کارگردانی این فیلم ها را نیز بر عهده داشت. پس از اینکه The Expendables 3 (2014) در باکس آفیس ضعیف عمل کرد، آینده سریال در هاله ای از ابهام قرار گرفت و تولید طی چندین سال متوقف شد. در نوامبر 2014، اعلام شد که پروژه با هدف حفظ رتبه R مانند دو فیلم اول در حال توسعه است. در دسامبر 2016، سیلوستر استالونه اعلام کرد که قسمت چهارم آخرین فیلم این مجموعه خواهد بود، در حالی که تاریخ اکران آزمایشی برنامه ریزی شده برای سال 2018 تعیین شده بود. در مارس 2017، استالونه پروژه و فرنچایز را ترک کرد، به دلیل اختلافات خلاقانه در مورد فیلمنامه و کارگردانی برای ادامه فرنچایز. در ژانویه 2018، پس از حمایت صوتی سایر بازیگران (از جمله آرنولد شوارتزنگر)، استالونه با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی خود، بازگشت خود به سریال را اعلام کرد. این فیلم تا ژوئن 2023 به عنوان فیلم Expend4bles نامگذاری شد. در 26 آوریل 2023، گیوم راسل اعلام کرد که آهنگسازی فیلم را خواهد ساخت و جایگزین برایان تایلر از سه قسمت قبلی خواهد شد.

 

عملکرد فیلم The Expendables 4

فیلم Expend4bles در 15 سپتامبر 2023 در چین اکران شد و قرار است توسط Lionsgate در 22 سپتامبر 2023 در سینما اکران شود. این فیلم در ابتدا قرار بود در سال 2022 اکران شود. برای دانلود فیلم Expend4bles با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در آوریل 2022، اولین پوسترها برای فیلم در CinemaCon رونمایی شد.  در ایالات متحده و کانادا، Expendables 4 در آخر هفته افتتاحیه خود از 3400 سالن سینما 15 تا 17 میلیون دلار پیش بینی می شود. این فیلم، یک فیلم اکشن و مدرسه قدیمی خلاصه می شود. برای نسل های قدیمی طرفداران فیلم، دانلود فیلم Expend4bles 2023 یک سعادت است.  یک شات بزرگ از نوستالژی، طنز، صحنه های اکشن بسیار خوب و حجم زیادی از جذابیت بازیگران. برخی از CGI ها به چشم می آیند و مشخصا بیشتر بودجه به طور واضح صرف حقوق بازیگران می شود. اما وقتی چنین مردان (و زنان) کاریزماتیکی را در یک چارچوب دارید و دیالوگ پر از شوخی های تک خطی و قدیمی است، چگونه می توانید شکایت کنید؟ دانلود فیلم Expend4bles 2023 بعنوان یک سرگرمی پاپ کورن عالی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.