دانلود فیلم
It Lives Inside در درون زندگی می کند

433 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3432
10
/
5.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم It Lives Inside (در درون زندگی می کند) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم It Lives Inside (در درون زندگی می کند) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم It Lives Inside 2023

سام یک دانش آموز دبیرستانی آمریکایی با اصالت هندی است که میراث هندی خود را نادیده میگیرد تا بیشتر شبیه اطرافیانش باشد.  هنگامی که یک روح شیطانی معروف به پیشاچ به بهترین دوست سابق خود می چسبد، او باید با میراث خود کنار بیاید تا آن را شکست دهد.

 

عوامل ساخت فیلم It Lives Inside

فیلم در درون زندگی می کند (به انگلیسی: It Lives Inside) یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک و فراطبیعی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی بیشال دوتا و با بازی مگان سوری منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی همچون مگان سوری در نقش سم، نرو باجوا در نقش پورنا، موهانا کریشنان در نقش تامیرا و ویک ساهای در نقش اینش به ایفای نقش می پردازند. کارکردان دوتا فیلم را از تجربه کودکی خود از تولد در هند قبل از نقل مکان به آمریکای شمالی الهام گرفته است. داستان تحت تأثیر اساطیر اهریمنی هند و همچنین داستانی شخصی از پدربزرگ دوتا است. دوتا توضیح داد: "بعد از اینکه در سن چهار سالگی از هند به آمریکای شمالی نقل مکان کردم، بسیاری از آموزش های اجتماعی من از تماشای فیلم های ترسناک آمریکایی حاصل شد. همیشه فکر می کردم خانواده هایی مانند من چه می کنند. همانطور که افکارم توسعه یافت، It Lives Inside هویت دوگانه خود را بسیار شبیه من تشکیل داد. از یک طرف، این نامه یک نامه عاشقانه برای جامعه و فرهنگی که مرا بزرگ کرد، در حالی که از سوی دیگر، این یک تجربه ی درونی است که برای القای همان وحشت خام در بینندگانش طراحی شده است که فیلم های ترسناک مورد علاقه من به من القا کردند.»

 

عملکرد فیلم در درون زندگی می کند 2023

فیلم It Lives Inside در جشنواره فیلم South by Southwest 2023 به نمایش درآمد و قرار است توسط Neon در 22 سپتامبر 2023 اکران شود. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم موفق به دریافت درصد امتیاز 74 درصد از نقد 42 منتقد، با میانگین نمره 6.5 از 10 است. برای دانلود فیلم It Lives Inside 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. انجمن وب سایت چنین نوشتند: «فیلم ترسناک مؤثر با هسته ای قوی از تفسیر های اجتماعی، فیلم It Lives Inside در درون زندگی می‌کند.» Meagan Navarro از سایت Bloody Disgusting به فیلم امتیاز 3.5/5 داد و نوشت: "دوتا از چارچوب آشنای ترسناک نوجوانان به عنوان مقدمه ای در دسترس برای اسطوره های ناشناخته استفاده می کند که توسط شکاف فرهنگی و نوجوانی تشدید شده است.» دانلود فیلم It Lives Inside 2023 به طرفداران فیلم های ژانر ترسناک و ماورا طبیعی پیشنهاد میشه. برایان تالریکو از RogerEbert انتقاد بیشتری داشت و نوشت: «در حالی که من از تلاش در اینجا و تلاش برای بازنمایی فرهنگی که اغلب در ترسناک آمریکایی دیده نمی‌شود قدردانی می‌کنم، اعدام در هر جهت نادرست است و منجر به یکی از ناامیدکننده ترین موارد می‌شود."

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.