دانلود فیلم
Mega Ape مگا میمون

695 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 112
10
/
3.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Mega Ape با زیرویس فارسی بدون سانسور - مگا میمون
دانلود فیلم Mega Ape با زیرویس فارسی بدون سانسور - مگا میمون

خلاصه فیلم مگا میمون 2023

تیمی از فعالان حقوق حیوانات ناآگاهانه یک میمون دستکاری شده ژنتیکی را از یک مرکز تحقیقاتی فوق سری آزاد می کنند، که به زودی به اندازه عظیمی می رسد و در هالیوود دست به نابودگری عظیمی می زند...

 

عوامل ساخت فیلم Mega Ape

فیلم Mega Ape یک فیلم سینمایی در ژانر های معمایی، هیجان انگیز، ترسناک و اکشن است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و نویسندگی داستین فرگوسن، تهیه کنندگی جوزف کلبی ویلیامسون منتشر شد. در Mega Ape 2023 بازیگرانی چون جاناتان نشن، بای لینگ، مل نواک، تام سایزمور، ویدا غفاری و اریک آنتونی روسو هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم Mega Ape 2023

فیلم سینمایی مگا میمون ۲۰۲۳ در تاریخ ۱۲ سپتامبر سال ۲۰۲۳ منتشر شد. این فیلم به مدت ۷۰ دقیقه صحنات هیجان انگیز و اکشن بسیاری را به بیننده ارائه می کند. برای دانلود فیلم Mega Ape 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم توسط کمپانی SCS Entertainment ساخته و شرکت توزیع کننده Wild Eye Releasing منتشر شد. تصاویر و جلوه های ویژه فیلم Mega Ape مورد تمجید بینندگان قرار گرفت. فیلم مگا میمون ۲۰۲۳ پس از انتشار، نظرات متفاوتی از سوی بینندگان و منتقدین دریافت کرد. دانلود فیلم Mega Ape به طرفداران ژانر اکشن و هیجانی، پیشنهاد میشه‌. فیلم مگا میمون آخرین فیلمی است که سایزمور در آن به ایفای نقش می پردازد. سایزمور در فوریه 2023 دچار آنوریسم مغزی شد. متأسفانه سایزمور هرگز بهبود نیافت و در 3 مارس 2023 در سن 61 سالگی درگذشت.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.