دانلود فیلم
The Equalizer 3 اکوالایزر 3

1043 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 55584
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Equalizer 3 (اکوالایزر 3) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Equalizer 3 (اکوالایزر 3) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم The Equalizer 3

در یک کارخانه شراب سازی منزوی در سیسیل، مجری جنایات لورنزو ویتال متوجه می شود که بسیاری از سرسپردگان توسط تفنگدار بازنشسته ایالات متحده و مأمور DIA، رابرت مک کال، که در زیرزمین منتظر است و توسط دو تن از محافظان ویتال با اسلحه نگه داشته شده اند، به طرز وحشیانه ای کشته شده اند.  رابرت او و بقیه گانگسترها را می کشد تا کلید خزانه کارخانه شراب سازی را به دست آورد و پول دزدیده شده در یک سرقت سایبری را پس بگیرد، اما در حین خروج از کارخانه شراب سازی توسط پسر نوجوان ویتال از پشت مورد اصابت گلوله قرار می گیرد...

 

عوامل ساخت فیلم The Equalizer 3

فیلم The Equalizer 3 یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی آنتوان فوکوا است. این فیلم دنباله ای بر The Equalizer 2 و آخرین قسمت از سه گانه The Equalizer است که بر اساس سریال تلویزیونی به همین نام ساخته شده است. در این فیلم دنزل واشنگتن بازی می کند و نقش خود را در نقش تفنگدار بازنشسته ایالات متحده و افسر DIA، رابرت مک کال بازی می کند. همچنین داکوتا فانینگ در نقش اما کالینز، یوجنیو ماستراندرا در نقش جیو بونوچی، دیوید دنمن در نقش فرانک کانروی، سونیا بن عمار در نقش کیارا بونوچیدر هنرنمایی می کنند. در این فیلم، مک کال متوجه می شود که دوستان جدیدش در یک شهر کوچک در جنوب ایتالیا مورد ترس اعضای کامورا قرار می گیرند، جایی که او تصمیم می گیرد تا آنها را از کنترل آنها آزاد کند. بحث و گفتگو برای سومین فیلم اکولایزر پس از اکران فیلم دوم آن در 2 آگوست 2018 آغاز شد. این پروژه به طور رسمی در ژانویه 2022 اعلام شد. فیلمبرداری در 10 اکتبر 2022 در ساحل آمالفی ایتالیا آغاز شد و تا 20 نوامبر پس از آن در این منطقه ادامه یافت. رابرت ریچاردسون پس از همکاری با فوکوا در فیلم Emancipation (2022) به عنوان مدیر فیلمبرداری این پروژه فعالیت می کند. فیلم The Equalizer 3 در 1 سپتامبر 2023 توسط Sony Pictures Releasing در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم به طور کلی نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و 133 میلیون دلار در مقابل بودجه ۷۰ میلیون دلاری در سراسر جهان فروخت.

 

عملکرد فیلم The Equalizer 3

فیلم The Equalizer 3 توسط Sony Pictures Releasing در اول سپتامبر 2023 در هر دو فرمت معمولی و IMAX منتشر شد. برای دانلود فیلم The Equalizer 3 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 75 درصد از نقد 141 منتقد، با میانگین نمره 6.2 از 10 را بدست آورد. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «یک بازی سرگرم کننده دیگر از آنتوان فوکوا و دنزل واشنگتن، The Equalizer 3 عمدتاً داستان فرمولی خود را با کمک های سخاوتمندانه اکشن کاتارتیک جبران می کند». دانلود فیلم The Equalizer 3 به طرفداران سری The Equalizer و فیلم های ژانر اکشن پیشنهاد میشه. سایت متاکریتیک نمره 58 از 100 را بر اساس 38 نقد به این فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده "بررسی های مختلط یا متوسط" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.