دانلود فیلم
No One Will Save You هیچکس تو را نجات نخواهد داد

545 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 44935
10
/
6.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم No One Will Save You (هیچکس تو را نجات نخواهد داد) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم No One Will Save You (هیچکس تو را نجات نخواهد داد) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم No One Will Save You 2023

برین خیاطی هست که هنوز در خانه کودکی خود زندگی می کند و در غم از دست دادن مادرش سارا و بهترین دوستش ماد عزادار است. او با ساختن یک شهر نمونه در اتاق نشیمن خود با این مسائل کنار می آید. به نظر می رسد یک رویداد گذشته کل شهر را علیه برین برگردانده است. او زندگی مضطرب، انفرادی و گوشه گیر دارد. یک شب او از خواب بیدار می شود و به سرعت متوجه می شود که دزد خانه اش، یک بیگانه انسان نما است...

 

عوامل ساخت فیلم No One Will Save You 2023

فیلم هیچ کس تو را نجات نخواهد داد (به انگلیسی: No One Will Save You) یک فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی . ترسناک محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی برایان دافیلد با بازی کیتلین دیور منتشر شد. این فیلم در میان ویژگی ها به دلیل داشتن تنها پنج کلمه دیالوگ در مدت زمان پخش 93 دقیقه غیرمعمول است. فیلم No One Will Save You بر اساس مشخصات توسط برایان دافیلد در سال 2019 نوشته شده است. در آوریل 2021، گزارش شد که استودیو قرن بیستم فیلمنامه را با دافیلد به دست آورده است که قرار است کارگردانی آن را نیز بر عهده بگیرد. با بودجه تخمینی (قبل از مشوق های مالیاتی) 22.8 میلیون دلار، فیلمبرداری اصلی در نیواورلئان از آوریل تا ژوئن 2022 انجام شد. جلوه های بصری توسط DNEG ارائه شد. جوزف تراپانیز آهنگ را ساخت.

 

عملکرد فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد 2023

فیلم No One Will Save You در 19 سپتامبر 2023 در سینماهای نیویورک و لس آنجلس به نمایش درآمد. پس از آن توسط استودیو قرن بیستم به عنوان یک فیلم اصلی هولو در ایالات متحده در 22 سپتامبر منتشر شد. در همان روز در Star+ در آمریکای لاتین و Disney+ در مناطق دیگر نمایش داده شد. برای دانلود فیلم No One Will Save You 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. طبق برنامه ردیابی بینندگان Whip Media TV Time، هیچ کس شما را نجات نخواهد داد، در هفته منتهی به 24 سپتامبر 2023، بیشترین پخش جریانی را در سراسر پلتفرم های ایالات متحده داشته است. طبق جمع آوری استریم JustWatch، فیلم هیچ کس تو را نجات نخواهد داد، سومین فیلم پرمخاطب در سراسر ایالات متحده در طول هفته از 18 سپتامبر تا 24 سپتامبر 2023 بود. دانلود فیلم No One Will Save You 2023 به طرفداران ژانر علمی تخیلی و ترسناک پیشنهاد میشه. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم موفق به دریافت امتیاز تایید 81 درصد بر اساس نقد 78 منتقد، با میانگین نمره 7 از 10 است. انجمن این وب سایت نوشتند: «این داستان هیجان انگیز تهاجم به خانه با پیچ و تاب فرازمینی، هیچ کس تو را نجات نخواهد داد، ژانر سرگرم کننده تری را از نویسنده و کارگردان برایان دافیلد ارائه می کند - و ثابت می کند که کیتلین دیور به دیالوگ زیادی برای فرمان دادن به صفحه نمایش نیاز ندارد». متاکریتیک، بر اساس 16 نقد، امتیاز 60 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "مختلط یا متوسط" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.