دانلود فیلم
Rambo: First Blood Part II رامبو: اولین خون پارت 2

501 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 178568
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Rambo: First Blood Part II (رامبو: اولین خون پارت 2) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Rambo: First Blood Part II (رامبو: اولین خون پارت 2) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Rambo: First Blood Part II

سه سال پس از وقایع هوپ، واشنگتن، جان رمبو، کلاه سبز سابق ارتش ایالات متحده، که در یک مرکز کار کیفری زندانی است، با افسر فرمانده سابق خود، سرهنگ سام تراتمن، ملاقات می کند. تراتمن به رمبو اطلاع می دهد که با پایان رسمی جنگ ویتنام، افکار عمومی به طور فزاینده ای در مورد اخباری مبنی بر اینکه اسرای آمریکایی در بازداشت دشمن در ویتنام رها شده اند، نگران شده اند. دولت ایالات متحده برای تسکین خواسته های آنها برای اقدام، مجوز یک مأموریت نفوذ انفرادی را برای تأیید این گزارش ها صادر کرده است.  رمبو موافقت می کند که در ازای عفو این کار را انجام دهد.

 

عوامل ساخت فیلم Rambo 1985

فیلم Rambo: First Blood Part II یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 1985 منتشر شد. که به کارگردانی جورج پی کازماتوس و نویسندگی مشترک سیلوستر استالونه است که در نقش جان رمبو کهنه سرباز جنگ ویتنام نیز بازی می کند. این فیلم درواقع دنباله ای بر فیلم First Blood (1982) است که دومین قسمت از مجموعه رمبو و پس از آن رامبو III است. ریچارد کرنا که نقش سرهنگ سام تراتمن را به همراه چارلز ناپیر، جولیا نیکسون و استیون برکف بازی می‌کند، همبازی است. داستان فیلم از موضوع جنگ ویتنام الهام گرفته شده است. در این فیلم، رمبو در توافقی با دولت ایالات متحده برای مستندسازی وجود احتمالی اسرای جنگی مفقود شده در ویتنام از زندان آزاد می شود، اما به او دستور جدی داده می شود که هیچکدام را نجات ندهد. هنگامی که رمبو از دستورات خود سرپیچی می کند، او رها می شود و بار دیگر مجبور می شود برای نجات اسرا به مهارت های رزمی وحشیانه خود تکیه کند. در فیلم Rambo: First Blood Part II بازیگرانی چون سیلوستر استالونه در نقش جان جی رمبو، ریچارد کرنا در نقش سرهنگ سام تراتمن، چارلز ناپیر در نقش سرگرد مارشال راجر تی مرداک، استیون برکف در نقش سرهنگ دوم سرگئی تی پودوفسکی و جولیا نیکسون در نقش مامور شرکت فونگ بائو به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد فیلم Rambo: First Blood Part II

علیرغم نقدهای متفاوت، Rambo: First Blood Part II یک فیلم پرفروش جهانی بود، با حدود 150 میلیون دلار فروش در ایالات متحده، دومین فیلم پرفروش در باکس آفیس داخلی و سومین فیلم پرفروش در سراسر جهان در سال 1985 شد. تنها 73000 دلار کمتر از فیلم پرفروش دیگر استالونه در سال 1985، Rocky IV به دست آورد. برای دانلود فیلم Rambo: First Blood Part II 1985 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم به یکی از شناخته شده ترین قسمت های این سری تبدیل شده است که الهام بخش تعداد بی شماری ریپ آف، پارودی ها و بازی های ویدیویی است. دانلود فیلم Rambo 1985به طرفداران ژانر اکشن دهه هشتاد آمریکا پیشنهاد ویژه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.