دانلود فیلم
Lethal Weapon اسلحه مرگبار

485 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 270626
10
/
7.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Lethal Weapon (اسلحه مرگبار) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Lethal Weapon (اسلحه مرگبار) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Lethal Weapon 1987

پس از مرگ اخیر همسرش، گروهبان مواد مخدر اداره پلیس لس آنجلس، سرباز سابق نیروهای ویژه، خودکشی کرد. علیرغم اعتراضات درمانگر پلیس، کاپیتان معتقد است که ریگز در حال جعل روان پریشی خود برای بازنشستگی اجباری با حقوق بازنشستگی سخاوتمندانه است و او را با همکار کهنه سرباز جنگ و گروهبان باتجربه راجر مورتاگ شریک می کند. ریگز و مورتا در ابتدا با هم خوب نیستند زیرا مورتا به همان اندازه وضعیت روحی ریگز را نادیده می گیرد، اما در نهایت متقاعد می شود که ریگز واقعاً خودکشی می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Lethal Weapon

فیلم اسلحه مرگبار (به انگلیسی: Lethal Weapon) یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، اکشن و پلیسی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۱۹۸۷ به کارگردانی و تهیه کنندگی ریچارد دانر، نویسندگی شین بلک و تهیه کنندگی جوئل سیلور است. مل گیبسون و دنی گلاور در کنار گری باسی، تام اتکینز، دارلین لاو و میچل رایان در این فیلم بازی می کنند. در اسلحه مرگبار، یک جفت کارآگاه نامتناسب - مارتین ریگز (گیبسون)، یک کلاه سبز سابق که به دنبال مرگ همسرش دست به خودکشی زده است، و افسر کهنه کار و مرد خانواده راجر مورتاگ (گلاور) - به عنوان شریک زندگی مشترک با هم کار می کنند. در فیلم سلاح مرگبار بازیگرانی چون مل گیبسون در نقش مارتین ریگز، دنی گلاور در نقش راجر مورتا، گری بوزی در نقش آقای جاشوا، میچل رایان در نقش ژنرال پیتر مک آلیستر و تام اتکینز در نقش مایکل هونساکر به ایفای نقش می پردازند. به گفته بلک، پیش نویس اولیه فیلمنامه او بسیار متفاوت و بسیار تاریک تر از فیلم نهایی بود. 140 صفحه بود و هم داستان و هم شخصیت ها متفاوت بودند و صحنه های اکشن هم خیلی بزرگتر بودند. پایان فیلمنامه شامل یک صحنه تعقیب و گریز با هلیکوپترها و یک کامیون تریلر پر از کوکائین بود که بر فراز تپه های هالیوود با برف کوکائین بر روی تابلوی هالیوود منفجر می شد. بلک از این پیش نویس اول متنفر بود و در ابتدا آن را کنار گذاشت، اما بعداً دوباره آن را برداشت و دوباره آن را در پیش نویس های جدید نوشت که در نهایت برای فیلمبرداری مورد استفاده قرار گرفتند.

 

عملکرد فیلم Lethal Weapon 1987

این فیلم در 6 مارس 1987 اکران شد. پس از اکران، اسلحه مرگبار بیش از 120 میلیون دلار (در مقابل بودجه تولید 15 میلیون دلار) فروخت و نامزد جایزه اسکار بهترین صدابرداری شد. برای دانلود فیلم Lethal Weapon با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فرنچایز شامل سه دنباله و یک سریال تلویزیونی است که دنباله چهارم در حال توسعه است. در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 80 درصد از نظرات 55 منتقد، با میانگین نمره 6.9 از 10 مثبت هستند. در انجمن این وب سایت آمده است: "موفق ترین قسمت در یک فرنچایز فوق العاده موفق، Lethal Weapon به بازتعریف فیلم های اکشن برای دهه های 1980 و 1990 کمک کرد." دانلود فیلم Lethal Weapon به طرفداران سری فیلم های اکشن پلیسی پیشنهاد میشه. متاکریتیک به این فیلم بر اساس نقد 23 منتقد، نشان دهنده بررسی های "به طور کلی مطلوب" است. ورایتی نوشت: «سلاح مرگبار فیلمی است که وقتی جدی می‌شود، در آستانه پوچی قرار می گیرد، اما به لطف انرژی بی وقفه و انگیزه ی مداومش، هرگز کاملاً سقوط نمی کند». در نیویورک تایمز، جانت ماسلین نوشت: «فیلم تماماً اکشن سریع، شیرین کاری های پر سر و صدا و کلوزآپ های بزرگ و اغلب نامطلوب است، اما تصویری غیرقابل انکار دارد.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.