دانلود فیلم
The Rock صخره

402 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 352021
10
/
7.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Rock (صخره) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Rock (صخره) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم صخره 1996

سرتیپ سرخورده فرانسیس هومل و فرمانده دومش، سرگرد تام باکستر، یک گروه سرکش از تفنگداران نیروی دریایی ایالات متحده را در مقابل یک انبار تسلیحات دریایی تحت حفاظت شدید هدایت می کنند تا انباری از موشک های M55 حاوی گاز VX را به سرقت ببرند. روز بعد، هومل و افرادش کنترل جزیره آلکاتراز را به دست می گیرند و گردشگران و نگهبانان را گروگان می گیرند. هومل با FBI و پنتاگون تماس می گیرد و تهدید می کند که موشک ها را علیه سانفرانسیسکو پرتاب خواهد کرد، مگر اینکه دولت ایالات متحده 100 میلیون دلار از یک صندوق نظامی به او بپردازد...

 

عوامل ساخت فیلم The Rock 1996

فیلم صخره (به انگلیسی: The Rock) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و مهیج محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۱۹۹۶ به کارگردانی مایکل بی، تهیه کنندگی دان سیمپسون و جری بروکهایمر و نویسندگی دیوید وایزبرگ، داگلاس اس کوک و مارک روسنر است. در این فیلم شون کانری، نیکلاس کیج و اد هریس به ایفای نقش می پردازند و ویلیام فورسایت و مایکل بین در آن ایفای نقش می کنند. در این فیلم، پنتاگون تیمی متشکل از یک شیمیدان FBI و یک کاپیتان سابق SAS را به همراه تیمی از SEAL ها مأمور می کند تا به آلکاتراز نفوذ کنند، جایی که یک ژنرال سرکش و یک گروه سرکش از تفنگداران دریایی تمام گردشگران جزیره را دستگیر کرده و تهدید کرده اند که موشک های پر از گاز اعصاب را به سمت سانفرانسیسکو پرتاب کند، مگر اینکه دولت ایالات متحده 100 میلیون دلار بپردازد. فیلم The Rock به یاد و خاطره یکی از تهیه کنندگان دان سیمپسون، که پنج ماه قبل از انتشار درگذشت، تقدیم شد. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و نامزد بهترین صدا در شصت و نهمین دوره جوایز اسکار شد. همچنین یک موفقیت مالی بود و در گیشه بیش از 335 میلیون دلار در مقابل بودجه تولید 75 میلیون دلار به دست آورد و چهارمین فیلم پرفروش سال 1996 شد. در فیلم The Rock 1996 شان کانری در نقش کاپیتان (بازنشسته) جان پاتریک میسون، نیکلاس کیج در نقش استنلی گودسپید، اف بی آی، اد هریس در نقش ژنرال فرانسیس ایکس هومل، مایکل بین در نقش فرمانده اندرسون و ویلیام فورسایت در نقش ارنست پکستون اف بی آی به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد فیلم The Rock 1996

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 71 نقد، با میانگین نمره 6.7 از 10، موفق به دریافت امتیاز تایید 68 درصد شد. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: "برای هیجان های درونی، نمی توان آن را شکست داد. فقط انتظار نداشته باشید که راک مغز شما را درگیر کند." برای دانلود فیلم The Rock 1996 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. راجر ایبرت 3.5 از 4 ستاره را به این فیلم اعطا کرد و آن را به عنوان "یک اکشن مهیج درجه یک، اسلم بنگ با سبک زیاد و بدون طنز کم" تحسین کرد. تاد مک کارتی از ورایتی نقد مثبتی به فیلم داد و اظهار داشت: «نخ دارای سوراخ های شکاف و نامحتمل هایی است، اما کارگردان مایکل بی با سرعت، همه آنها را کنار می گذارد». ریچارد کورلیس، که برای تایم می نویسد، نظرات مساعدی را نسبت به این فیلم ابراز کرد و گفت: «این فیلم اکشن با روحیه تیمی «ماموریت: غیرممکن» باید می شد. دانلود فیلم The Rock 1996 به طرفداران ژانر اکشن و بازیگر نیکلاس کیج پیشنهاد میشه. راک برنده چندین جایزه کوچک از جمله "بهترین دو نفره روی صفحه" برای کانری و کیج در جوایز فیلم MTV شد. همچنین نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین صدا (کوین اوکانل، گرگ پی راسل و کیت آ. وستر) شد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.