دانلود فیلم
Lethal Weapon 3 اسلحه مرگبار 3

421 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 175509
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Lethal Weapon 3 (اسلحه مرگبار 3) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Lethal Weapon 3 (اسلحه مرگبار 3) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Lethal Weapon 3

یک هفته قبل از بازنشستگی، گروهبان راجر مورتاگ و شریکش مارتین ریگز پس از ناکامی در خنثی کردن بمب ساختمان اداری به وظایف یونیفرم تنزل یافتند. هنگامی که در گشت خیابانی بودند شاهد سرقت یک ماشین زرهی هستند و با کمک راننده ماشین زرهی دلورس به خنثی کردن جنایت کمک می کنند. یکی از دو دزد فرار می کند، اما دیگری دستگیر می شود...

 

عوامل ساخت فیلم Lethal Weapon 1992

فیلم اسلحه مرگبار 3 (به انگلیسی: Lethal Weapon 3) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و پلیسی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۱۹۹۲ به کارگردانی ریچارد دانر و نویسندگی جفری بوم و رابرت مارک کامن است. این فیلم دنباله ای برای سلاح مرگبار 2 (1989) است. فیلم Lethal Weapon 3 سومین قسمت از مجموعه فیلم سلاح مرگبار است و مل گیبسون، دنی گلاور، جو پشی، رنه روسو و استوارت ویلسون در آن بازی می کنند. در فیلم سلاح مرگبار 3، گروهبان های لس آنجلس مارتین ریگز (گیبسون) و راجر مورتاگ (گلاور) جک تراویس (ویلسون)، ستوان سابق لس آنجلس که به دلال اسلحه ظالم تبدیل شده بود را در طول شش روز قبل از بازنشستگی مورتا تعقیب می کنند.  لئو گتز (پسی) و همچنین گروهبان لورنا کول (روسو) از امور داخلی به ریگز و مورتاگ پیوستند. در Lethal Weapon 3 بازیگرانی چون مل گیبسون در نقش مارتین ریگز، دنی گلاور در نقش راجر مورتا، جو پسی در نقش لئو گتز، رنه روسو در نقش لورنا کول و استوارت ویلسون در نقش جک تراویس به ایفای نقش می پردازند. این فیلم از اکتبر 1991 تا ژانویه 1992 فیلمبرداری شده است.

 

عملکرد فیلم اسلحه مرگبار 3

این فیلم در گیشه موفق بود و بیش از 320 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. فیلم Lethal Weapon 3 پنجمین فیلم پرفروش سال 1992 و در مجموع پرفروش ترین فیلم این مجموعه بود. این فیلم در سال 1998 توسط Lethal Weapon 4 دنبال شد. دانلود فیلم Lethal Weapon 3 به طرفداران این سری فیلم اکشن پلیسی پیشنهاد میشه. در وب سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم موفق به دریافت امتیاز 58 درصد تایید بر اساس نقد 48 منتقد، با میانگین نمره 5.6 از 10 شد. انجمن وب سایت چنین نوشتند: "Murtaugh و Riggs همچنان یک همکاری جذاب باقی می مانند، اما فیلم Lethal Weapon 3 در تلاش است تا یک ماجراجویی جدید ارزشمند را به آنها ببخشد، زیرا در کمپ همراه با روحیه پست می چرخد." برای دانلود فیلم Lethal Weapon 3 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. Metacritic بر اساس نقد 26 منتقد، نمره  40 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقد های "مختلط یا متوسط" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.