دانلود فیلم
Lethal Weapon 4 اسلحه مرگبار 4

352 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 169609
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Lethal Weapon 4 (اسلحه مرگبار 4) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Lethal Weapon 4 (اسلحه مرگبار 4) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Lethal Weapon 4

لورنا کول از گروهبان لس آنجلس مارتین ریگز باردار است. آنها ازدواج نکرده اند، اما هر دو در مورد آن فکر می کنند. دختر گروهبان راجر مورتاگ، ریانا نیز باردار است. به دلیل مشکلاتی که با شرکت بیمه دپارتمان بر سر اقدامات ریگز و مورتاگ به عنوان گروهبان داشت، رئیس پلیس از کاپیتان مورفی می خواهد که آنها را به کاپیتان ارتقا دهد...

 

عوامل ساخت فیلم Lethal Weapon 1998

فیلم اسلحه مرگبار 4 یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، پلیسی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 1998 به کارگردانی و تهیه کنندگی ریچارد دانر و بازی مل گیبسون، دنی گلاور، جو پسی، رنه روسو، کریس راک و جت لی (در اولین فیلم بین‌المللی خود) منتشر شد. این چهارمین قسمت از سری فیلم‌های Lethal Weapon است. این آخرین فیلم از این مجموعه به کارگردانی دانر قبل از مرگ او و آخرین فیلمی است که در سینما اکران شده است. در حال حاضر دنباله ای با عنوان فیلم Lethal Finale برای سرویس استریم Max در حال توسعه است.  گلاور و گیبسون نقش خود را در نقش ریگز و مورتاگ بازی خواهند کرد و گیبسون نیز در حال مذاکره برای کارگردانی است. در فیلم Lethal Weapon 1998 مل گیبسون در نقش مارتین ریگز، دنی گلاور در نقش راجر مورتا، جو پسی در نقش لئو گتز، رنه روسو در نقش لورنا کول و کریس راک در نقش لی باترز به ایفای نقش می پردازند. در اوایل سال 1993، پس از انتشار و موفقیت بزرگ Lethal Weapon 3، برادران وارنر و جوئل سیلور، تهیه کننده، سعی کردند فیلمنامه مشخصات جدیدی را با عنوان Simon Says بخرند، به این امید که آن را در فیلمنامه Lethal Weapon 4 بازنویسی کنند. نوشته جاناتان هنسلی، داستان درباره یک کارآگاه پلیس و یک صاحب مغازه بود که مجبور می شوند بمب های کار گذاشته شده در سراسر شهر را به عنوان بخشی از نقشه انتقام جویی یک بمب گذار دیوانه از کارآگاه پیدا کنند و متوقف کنند. در جولای 1993، برادران وارنر و سیلور نه تنها بر روی چهارمین فیلم اسلحه مرگبار، بلکه پنجمین فیلم را نیز شروع کردند.  فیلمنامه نویس و دکتر فیلمنامه جاناتان لمکین، که به تازگی چند کار بدون اعتبار برای آنها در فیلم Deolition Man (1993) انجام داده بود، برای نوشتن فیلمنامه برای اسلحه مرگبار 4 استخدام شد در حالی که نویسنده دیگری روی فیلمنامه اسلحه مرگبار 5 کار می کرد. به گفته سیلور، برنامه این بود که هر دو فیلم پشت سر هم فیلمبرداری شوند، با امکان استفاده از بهترین قسمت‌های هر دو فیلمنامه برای یک فیلم.

 

عملکرد فیلم Lethal Weapon 4

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 52 درصد را بر اساس نقد 67 منتقد، با میانگین نمره 5.9 از 10 به فیلم Lethal Weapon 4 اختصاص داده است. انجمن این وب سایت نوشتند: «ورود جت لی جان تازه ای به فرمول فرانچایز خسته می دهد - اما به اندازه‌ ای نیست که اسلحه مرگبار 4 را در جایگاهی برابر با نسخه های قبلی خود قرار دهد.» برای دانلود فیلم Lethal Weapon 1998 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. متاکریتیک به فیلم نمره 37 از 100 را بر اساس 21 نقد اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "به طور کلی نامطلوب" است. جیمز براردینلی به این فیلم سه ستاره از چهار ستاره داد و نوشت: "با توجه به انتظاراتی که آن را محدود می کند، اسلحه مرگبار 4 احتمالاً بهترین فیلمی است که می تواند حاصل همکاری دیگری از مارتین ریگز و راجر مورتاگ باشد. این مجموعه چیزهای زیادی از دست داده است. اگرچه فیلم چهارم سطح انرژی را از وضعیت ناامیدکننده سلاح مرگبار 3 افزایش می دهد، اما هیچ احساس خودانگیختگی وجود ندارد.» دانلود فیلم Lethal Weapon 4 به طرفداران این سری فیلم اکشن پلیسی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.