دانلود فیلم
The Fugitive فراری

354 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 310468
10
/
7.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Fugitive (فراری) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Fugitive (فراری) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم The Fugitive 1993

دکتر ریچارد کیمبل، جراح عروق شیکاگو، به خانه بازمی گردد تا متوجه شود همسرش هلن توسط یک مهاجم یک دست به طور مرگبار زخمی شده است. با وجود تلاش هایش، مهاجم از دستگیری طفره می رود. گزارش کیمبل از وقایع به دلیل عدم ورود اجباری، بیمه نامه عمر قابل توجه هلن و یک تماس 911 که تفسیر نادرست را روایت می کند، رد می شود، که همگی منجر به دستگیری اشتباه کیمبل می شود. در نتیجه، او به دروغ متهم به قتل، محکوم شده و حکم اعدام دریافت می کند...

 

عوامل ساخت فیلم The Fugitive 1993

فیلم فراری (به انگلیسی: The Fugitive) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۱۹۹۳ بر اساس مجموعه تلویزیونی دهه ۱۹۶۰ به همین نام ساخته روی هاگینز ساخته شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده اندرو دیویس بوده و بازیگرانی چون هریسون فورد، تامی لی جونز، سلا وارد، جو پانتولیانو، آندریاس کاتسولاس و جرون کرابه در آن ایفای نقش کرده اند. فیلمنامه توسط دیوید توهی و جب استوارت بر اساس داستانی از توهی نوشته شده است. داستان در مورد دکتر ریچارد کیمبل (فورد)، یک جراح عروق است.  دکتر کیمبل پس از متهم شدن به قتل همسرش و محکوم شدن به اعدام، پس از تصادف اتوبوس از بازداشت فرار می کند و در حالی که توسط پلیس و تیمی از مارشال های ایالات متحده شکار می شود، قاتل واقعی را پیدا کرده و نام او را پاک می کند. در فیلم The Fugitive هریسون فورد در نقش دکتر ریچارد کیمبل، تامی لی جونز به عنوان معاون مارشال ایالات متحده سام جرارد سلا وارد، در نقش هلن کیمبل، جو پانتولیانو به عنوان معاون مارشال ایالات متحده به ایفای نقش می پردازند. فیلمبرداری این فیلم در فوریه 1993 آغاز شد و در اواسط ماه مه به پایان رسید. مکان های فیلمبرداری شامل شهر برایسون و دیلزبورو، کارولینای شمالی بود. اگرچه تقریبا نیمی از فیلم در روستایی ایلینوی می گذرد، بخش بزرگی از فیلمبرداری اصلی در واقع در شهرستان جکسون، کارولینای شمالی، در کوه های دودی بزرگ فیلمبرداری شده است.

 

عملکرد فیلم فراری 1993

فیلم The Fugitive در 29 ژوئیه 1993 در وست وود، کالیفرنیا به نمایش درآمد و در 6 آگوست 1993 در ایالات متحده اکران شد. این فیلم یک موفقیت تجاری و انتقادی بود و شش هفته به عنوان فیلم شماره 1 در ایالات متحده سپری کرد و به فروش رسید. برای دانلود The Fugitive 1993 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم The Fugitive نزدیک به 370 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه 44 میلیون دلاری به فروش رسید. این فیلم سومین فیلم پرفروش سال 1993 در داخل کشور با حدود 44 میلیون بلیت فروخته شده در ایالات متحده بود و نامزد هفت جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم شد. جونز برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برنده شد. در سال 1998 یک اسپین آف به نام U.S. Marshals دنبال شد که در آن جونز نقش خود را به عنوان معاون مارشال جرارد به همراه برخی دیگر از تیم مارشال های قبلی خود تکرار کرد. دانلود فیلم The Fugitive 1993 به طرفداران ژانر اکشن و هیجانی دهه نود پیشنهاد میشه. در وبسایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم The Fugitive بر اساس 81 بررسی، با میانگین نمره 8.10/10، دارای امتیاز 96% است. انجمن منتقدان این وب سایت درمورد فیلم فراری نوشتند: «این فیلم مهیج تعقیب و گریز هیجان انگیز، مدلی از فیلم سازی فشرده و کارآمد است و هریسون فورد را در بهترین حالت خود نشان می‌دهد.»  در متاکریتیک فیلم The Fugitive 2023 نمره 87 از 100 را بر اساس 32 نقد دریافت کرد که نشان دهنده "تحسین جهانی" فیلم بود. دسون هاو، که در واشنگتن پست، این فیلم را "جنگی از اغراق، حرکت و هیجان - بدون حتی یک گذر از ظرافت" نامید. همچنین در واشنگتن پست می نویسد، حدس می زد که چگونه فیلم حاوی «دشمنانی با همسانی زیبا» است که می گوید: «یکی نماینده قانون است، دیگری عدالت - و این رابطه صمیمی فزاینده بین آنهاست که تنش را ایجاد می کند.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.