دانلود فیلم
X2 مردان ایکس 2

484 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 567351
10
/
7.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم X2: X-Men United (مردان ایکس 2) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم X2: X-Men United (مردان ایکس 2) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم مردان ایکس 2

در کاخ سفید، نایت کراولر جهش یافته از راه دور شستشوی مغزی به رئیس جمهور ایالات متحده حمله می کند و بسیاری از ماموران را زخمی می کند. تیر خورده و عقب نشینی می کند. در همین حال، لوگان یک تاسیسات نظامی متروکه در دریاچه آلکالی در آلبرتا را برای سرنخ هایی از گذشته خود کاوش می کند، اما چیزی پیدا نمی کند. ژان گری پیش بینی می کرد و تلاش می کرد تا تمرکز کند زیرا کنترل قدرت هایش به طور فزاینده ای دشوار می شود...

 

عوامل ساخت فیلم X2: X-Men

فیلم X2 (همچنین با نام X2: X-Men در سطح بین المللی به عنوان X-Men 2 به بازار عرضه می شود) یک فیلم سینمایی در ژانر ابرقهرمانی محصول کشور آمریکا است. این فیلم به کارگردانی برایان سینگر و نویسندگی مایکل دوگرتی، دن هریس در سال 2003 منتشر شد. این فیلم بر اساس تیم ابرقهرمانی مردان ایکس است که در مارول کامیکس حضور دارند. فیلم X2: X-Men دنباله ای بر مردان ایکس (2000) و همچنین دومین قسمت از مجموعه فیلم های مردان ایکس است و گروهی از بازیگران شامل پاتریک استوارت، هیو جکمن، ایان مک کلن، هالی بری، فامکه جانسن، جیمز مارسدن،  ربکا رومین-استاموس، برایان کاکس، آلن کامینگ، بروس دیویسون، شاون اشمور، آرون استنفورد، کلی هو و آنا پاکوین در آن به ایفای نقش می پردازند. داستان آن، با الهام از کمیک ساخته شده است. توسعه دنباله کمی پس از اکران اولین فیلم X-Men در 14 جولای 2000 توسط کمپانی فاکس قرن بیستم آغاز شد. دیوید هایتر و زک پن فیلمنامه های جداگانه ای نوشتند و آنچه را که بهترین عناصر هر دو فیلمنامه را به وجود می آوردند در یک فیلمنامه ترکیب کردند.  مایکل دوگرتی و دن هریس در نهایت برای بازنویسی این اثر استخدام شدند و شخصیت های Beast، Angel و Lady Deathstrike را تغییر دادند. پیش فرض فیلم تحت تاثیر داستان های مارول کامیکس Return to Weapon X و God Loves, Man Kills بود. فیلمبرداری در ژوئن 2002 آغاز شد و در نوامبر همان سال به پایان رسید و بیشتر در استودیو فیلم ونکوور، بزرگترین مرکز تولید آمریکای شمالی در خارج از لس آنجلس، انجام شد. فیلم X2 در 2 می 2003 توسط کمپانی فاکس قرن بیستم در ایالات متحده منتشر شد و نقدهای مثبتی را برای خط داستانی، سکانس های اکشن و اجراهایش دریافت کرد. این فیلم 407 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و هشت نامزدی جوایز زحل را دریافت کرد. دنباله ای به نام مردان ایکس: آخرین ایستادگی در 26 می 2006 منتشر شد.

 

عملکرد فیلم X2 2003

فیلم X2 در 24 آوریل 2003 در لندن اکران شد و سپس در 2 مه سال 2003 در 93 بازار، در 7316 اکران خارج از کشور و در 3741 سینما در ایالات متحده و کانادا، گسترده ترین اکران تا کنون را داشت. برای دانلود فیلم X2 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم X2 نقدهای مثبتی دریافت کرد، که همراه با تمجید از بازیگری، اکشن و داستان بود. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes این فیلم موفق به دریافت امتیاز تایید 85 درصد بر اساس 247 نقد با میانگین نمره 7.5/10، شد. اجماع وب سایت بیان می کند: «X2: X-Men United بزرگ تر و بهتر از نسخه قبلی خود با فیلم نامه ای محکم، بازی محکم و جاه طلبانه تر است و به طور کلی معیاری برای دنباله های کمیک است». دانلود فیلم X2 2003 به طرفداران مارول پیشنهاد میشه. متاکریتیک به فیلم X2 نمره 68 از 100 را بر اساس بررسی های 37 منتقد، داد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.